Қазақ тілі мен әдебиетінен тест сұрақтары (8-сынып)
Қазақ тілі мен әдебиетінен тест сұрақтары 8 - сынып
1. Әдеби тілдің грамматикалық нормасы деп -...
А) Біршама тиянақты ойды білдіретін сөздер тобы.
В) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бір ізге, бір қалыпқа түсіп, дағдыға айналуы.
С) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бірінің орнына бірінің жұмсалуы.
Д) сөйлемнің құрамында тұрса да, басқа мүшелермен грамматикалық байланысқа түспейтін мүше.
2. Сөйлем дегеніміз не?
А) Біршама тиянақты ойды білдіретін сөздер тобы.
В) кемінде екі сөздің мағыналық әрі тұлғалық жақтан байланысуы.
С) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бірінің орнына бірінің жұмсалуы.
Д) сөйлемнің құрамында тұрса да, басқа мүшелермен грамматикалық байланысқа түспейтін мүше.
3. Сөйлемді табыңыз.
А) Ұлттық мәдениет
В) Айтуға бола ма?
С) Досыммен бірге
Д) Әттеген – ай
4. Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің қанша түрі бар?
А) 1
В) 2
С) 3
Д) 4
5. Сөйлемнің белгілерінің бірін табыңыз.
А) Өзара грамматикалық тәсілдер арқылы сабақтаса байланысуы
В) Зат, құбылыс жайында нақты түсінік
С) Интонция
Д) Бағыныңқы, басыңқы сыңарлардан тұрады
6. Хабарлы сөйлемді табыңыз.
A) Ал сосын
D) Қайдағы жау
B) Ойсыздарға қосылма
E) Жел де жоқ
C) Неге бұғасың
7. Сұрау есімдігі арқылы жасалған сұраулы сөйлемді табыңыз.
A) Қар жауса ше?
D) Жағдай қалай?
B) Балам, аманбысың?
E) Мынау сен шығарсың?
C) Бұл сен бе?
8. Бұйрықты сөйлемді табыңыз.
A) Егіс көлемін ұлғайт
D) Ал Жамал ше
B) Тіл қандай
E) Бұл - тарихи жер
C) Сен енді бала емессің
9. Адамның түрлі көңіл - күйін білдіретін сөйлем қалай аталады?
A) лепті
B) сұраулы
C) хабарлы
D) бұйрықты
E) атаулы
10. Сұраулы сөйлемді табыңыз.
1. Әдеби тілдің грамматикалық нормасы деп -...
А) Біршама тиянақты ойды білдіретін сөздер тобы.
В) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бір ізге, бір қалыпқа түсіп, дағдыға айналуы.
С) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бірінің орнына бірінің жұмсалуы.
Д) сөйлемнің құрамында тұрса да, басқа мүшелермен грамматикалық байланысқа түспейтін мүше.
2. Сөйлем дегеніміз не?
А) Біршама тиянақты ойды білдіретін сөздер тобы.
В) кемінде екі сөздің мағыналық әрі тұлғалық жақтан байланысуы.
С) Тіліміздегі грамматикалық тұлғалардың бірінің орнына бірінің жұмсалуы.
Д) сөйлемнің құрамында тұрса да, басқа мүшелермен грамматикалық байланысқа түспейтін мүше.
3. Сөйлемді табыңыз.
А) Ұлттық мәдениет
В) Айтуға бола ма?
С) Досыммен бірге
Д) Әттеген – ай
4. Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің қанша түрі бар?
А) 1
В) 2
С) 3
Д) 4
5. Сөйлемнің белгілерінің бірін табыңыз.
А) Өзара грамматикалық тәсілдер арқылы сабақтаса байланысуы
В) Зат, құбылыс жайында нақты түсінік
С) Интонция
Д) Бағыныңқы, басыңқы сыңарлардан тұрады
6. Хабарлы сөйлемді табыңыз.
A) Ал сосын
D) Қайдағы жау
B) Ойсыздарға қосылма
E) Жел де жоқ
C) Неге бұғасың
7. Сұрау есімдігі арқылы жасалған сұраулы сөйлемді табыңыз.
A) Қар жауса ше?
D) Жағдай қалай?
B) Балам, аманбысың?
E) Мынау сен шығарсың?
C) Бұл сен бе?
8. Бұйрықты сөйлемді табыңыз.
A) Егіс көлемін ұлғайт
D) Ал Жамал ше
B) Тіл қандай
E) Бұл - тарихи жер
C) Сен енді бала емессің
9. Адамның түрлі көңіл - күйін білдіретін сөйлем қалай аталады?
A) лепті
B) сұраулы
C) хабарлы
D) бұйрықты
E) атаулы
10. Сұраулы сөйлемді табыңыз.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сөйлем
Сөйлем - біршама аяқталған ойды білдіретін сөздер, я сөздер тобы. Тиянақталған ойды ауызша да, жазбаша да білдіруге болады. Ауызекі сөйлеуде сөйлем мен сөйлемнің арасында кідіріс (пауза) болады. Жазуда бір сөйлем екінші сөйлемнен нүкте, сұрау және
Оқшау сөздер
Оқшау сөздің түрлері қаратпа, қыстырма, одағай сөздер туралы жан - жақты мағлұмат беру, жай сөйлемдерге оқшау сөздерді қосып қолдана білуге үйрету, сөйлемдегі сөздерді сатылай кешенді технологиясы арқылы талдай білуге машықтандыру;
Тілдік талдау жұмысы 11 - сыныпқа арналған
Тілдік талдау жұмысы 11 - сыныпқа арналған
Сөздердің грамматикалық байланысы (күнделікті сабақ жоспары)
Сөздер ойды білдіру үшін бір - бірімен белгілі грамматикалық байланысқа түсіп, сөйлем құрайды. Сөйлемдегі сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысы әр түрлі болуы мүмкін, сөздер бір - бірімен белгілі тәсіл арқылы байланысады.
Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы Толқын ауылы, “Толқын орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жайлыбекова Алия
Қазақ тілі тереңдетуге арналған күнтізбелік жоспар 8-сынып
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар. 8-сынып. Қазақ тілін тереңдетіп оқыту (аптасына -4 сағат. Барлығы -136 сағат)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.