Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Менің сүйікті ісім

15 қаңтар 2014, Сәрсенбі
Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ісім
Сабақтың мақсаты:
1. Түрлі интерактивті әдістерді қолдана отырып, оқушыларға пайдалы істер жайлы мағлұмат беру арқылы ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру;
2. Пайдалы, сүйікті ісі жайлы айту арқылы тілдік әрекеттердің барлық түрлерін қолдана отырып, коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру;
3. Пайдалы істермен айналысуға баулу, жаманнан жақсыны айыра алу, проблеманы шешу құзіреттілігін қалыптастыру;
Сабақтың түрі: жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, жеке жұмыс, ауызша, жазбаша, ізденіс,
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, ноутбуктағы тапсырмалар, жұмыс парағы, бағалау парағы

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу, түгендеу
Оқушы назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Ой қозғау (1 - 2 минут) Флипчарт 1
- Балалар, тақтаға назар аударыңдар, мына сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер
- Мен би билей аламын.
- Мен сурет сала аламын.
- Мен торт пісіре аламын.
- Мен ән айта аламын.
- Мен жүзе аламын.
- Мен музыкалық аспапта ойнай аламын.
(Тақтада суреттер) биші, суретші, торт пісіру, әнші, домбырашы, суда жүзуші
- Ендеше, бұл кісілердің сүйікті ісі екен.
- Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? (Менің сүйікті ісім)
- Мақсатын анықтайық.
Тақтаға назар аударайық. Флипчарт 2

ІҮ. Сөздік жұмысы:
Әуес - склонный
Әуестік - склонность
Әуестену - увлекаться чем либо, пристраститься
Әуесқой - любитель
Ермек - хобби
- Осы сөздердің арасында қандай түбірлі сөздер бар?
Әуес, әуестік, әуестену, әуесқой
Осы сөздермен сөз тіркесін жасап, дәптерлеріңе жазыңдар.

Ү. Тыңдалым, айтылым ЭО (орташа деңгей)
1. Суреттерге қараңдар, Мына адамдардың сүйікті істері қандай екен? Немен әуестенетінін білейік? Болжаңыздар. (Балалар ауызша суретке қарап болжамдарын айтады) (2 минут)
Үлгі: Меніңше, Меруерттің сүйікті ісі - би билеу,
Михаилдың сүйікті ісі -........................
Салтанаттың сүйікті ісі -.......................
Тыңдаңыз. Болжамыңыз дұрыс па? (Компьютерден тыңдау) Болжамдарын салыстыру.
2. Мәтінді қайта тыңдап, дұрыс жауабын таңдаңдар. Флипчарт 3
(5минут)
1. Меруерттің сүйікті ісі – сурет салу, теннис ойнау, би билеу
2. Би билеу өте жақсы, қызық, қиын
3. Михаил гольфті, дойбыны, теннисті жақсы көреді
4. Михаил әдетте теннисті сенбіде, демалыста, жексенбіде ойнайды
5. Михаил әдетте теннисті досымен, сыныптасымен, ағасымен ойнайды
6. Салтанаттың сүйікті ісі - сурет салу, домбыра тарту, коньки тебу
7. Салтанат атақты әнші, суретші болғысы келеді, биші

Ү. Оқылым. Флипчарт 4
1. Берілген мәтінді түсініп оқыңдар. (5 минут)
А) Мәтінді іштей оқыңдар,
Ә) Кезек - кезек дауыстап оқыңдар

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
25 929
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
АКТ құзіреттілігін арттырудың тиімді жолдары
АКТ құзіреттілігін арттырудың тиімді жолдары
АКТ құзіреттілігін арттыру туралы ой қозғау және оның оқу мен оқыту процесіне тигізер пайдасы мен кедергілерін анықтау. Ақиқатқа сай шешімдер құру және талдау.
Менің сүйікті спортшым
Менің сүйікті спортшым
Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді меңгеру, сөздік қорларын байыту. Сөздерді түрлі қолданыста орынды қолдана білу Оқушылардың қазақша сөйлеу тілін дамыту. Сүйікті спортшылар жайлы әңгімелей білуге әзірлеу.
Бассейнде
Бассейнде
Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Менің әуес ісім
Менің әуес ісім
Астана қаласы, №59 мектеп – лицейінің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қабылбекова Сәуле Жаңабайқызы
Сіз киноға жиі барасыз ба?
Сіз киноға жиі барасыз ба?
Астана қаласы, №59 мектеп – лицейінің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қабылбекова Сәуле Жаңабайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×