Бассейнде
Қазақ тілі 1 сынып
Тақырыбы: Бассейнде
Оқыту мақсаты: Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Күтілетін нәтиже: топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым - қатынасты көрсету, жаңа модуль бойынша сөздерді белсендік сөздік қорында пайдалана алу.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.
В. Мен сөз тіркестерді құрастыра аламын, кімде? неде? сұрақтарына жауап бере аламын.
С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, бұйрық рай формасын қолдана аламын.
Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық.
1. Басқа тілдік атмосфераға енгізу. Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады
2. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді:
- Бүгін сынып түгел ме?
- Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Жаңа тақырыпқа шығу
Білу
Слайд арқылы суреттер топтамасын көрсетеді
/жүзу киімдері, тақтайша, доп, үрленген шеңбер/
Оқушыларды тілдесімге баулу мақсатында сөздік жұмысы арқылы жұмысты жандандыру.
«Алтын балықтар аквариумы» әдісінің ережесімен таныстырады.
161 - бет 2 - тапсырма
Қолдану
Стоп - кадр.
«Шомылуға керекті заттар» тапсырмасы бойынша кімде? неде? сұрақтарына дұрыс жауап беруге дағдыландыру.
161 - бет 3 - тапсырма
Қиындықты түсінбеушілікті анықтап, көмек көрсету, балаларға бақылау жүргізіп оытыру
Тақырыбы: Бассейнде
Оқыту мақсаты: Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Күтілетін нәтиже: топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым - қатынасты көрсету, жаңа модуль бойынша сөздерді белсендік сөздік қорында пайдалана алу.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.
В. Мен сөз тіркестерді құрастыра аламын, кімде? неде? сұрақтарына жауап бере аламын.
С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, бұйрық рай формасын қолдана аламын.
Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық.
1. Басқа тілдік атмосфераға енгізу. Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады
2. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді:
- Бүгін сынып түгел ме?
- Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Жаңа тақырыпқа шығу
Білу
Слайд арқылы суреттер топтамасын көрсетеді
/жүзу киімдері, тақтайша, доп, үрленген шеңбер/
Оқушыларды тілдесімге баулу мақсатында сөздік жұмысы арқылы жұмысты жандандыру.
«Алтын балықтар аквариумы» әдісінің ережесімен таныстырады.
161 - бет 2 - тапсырма
Қолдану
Стоп - кадр.
«Шомылуға керекті заттар» тапсырмасы бойынша кімде? неде? сұрақтарына дұрыс жауап беруге дағдыландыру.
161 - бет 3 - тапсырма
Қиындықты түсінбеушілікті анықтап, көмек көрсету, балаларға бақылау жүргізіп оытыру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Менің сүйікті тағамым
Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктерді жүйелі меңгерту негізінде оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектеп КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Динара Қабланқызы
Туған жерім
Павлодар қаласы, № 26 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
Менің сүйікті ісім
Астана қаласы, №59 мектеп - лицейінің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қабылбекова Сәуле Жаңабайқызы
Нәтиже сабақ. ІІ модуль (10-сынып)
Қарағанды қаласы, № 74 ЖББОМ орыс сыныптарына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сембаева Асель Сериковна
Тұрақты сөз тіркесі
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.