Шамалар. Оларға қолданылатын амалдар
Математика 4 сынып
Тақырыбы: Шамалар. Оларға қолданылатын амалдар
Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, шамаларға қолданылатын амалдар тақырыбы бойынша білімді меңгеру.
Міндеті:
Тұлғалық: танымдық қызығушылығын арттыру, өзін - өзі бағалау қабілетін қалыптастыру
Метапәндік:
Өзін - өзі реттеу: оқудың міндетін түсіну, міндетке сәйкес өзінің іс - әрекетін жоспарлау; сыныптастарының, мұғалімнің бағалауын дұрыс түсіну;
Коммуникациялық: адамдардың өз пікірі барын және оларды қабылдау мүмкіндігін ұғыну; өз ойы мен пікірін ашық айту; бірлескен жұмыста келісе білу, ортақ шешімге келу; сыныптасының іс - әрекетін бақылау
Танымдық: іздену; сызбамен жұмыс жасау; логикалық ойлау: салыстыру, талдау, жинақтау, қорытындылау. Халықтық педагогика элементтерін қолдана отырып, үнемділікке, шапшаңдыққа баулу.
Пәндік: сандар мен шамалар туралы алған білімдерін тиянақтап, есептеу дағдысын жетілдіруге мүмкіндік жасау; ауызша шапшаң есептей білуге дағды қалыптастыру Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, Оү О бағалау, Дарындымен жұмыс, Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Шаттық шеңбер», «Топ ұстанымы», «Миға шабуыл», «Өзін - өзі бағалау», «Рефлексия» «Жетістік баспалдағы»
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу
Көңіл - күйлерін сұрау;
«Шаттық шеңбер»- білім кілтін ұсыну арқылы бір - біріне математикалық терминге байланысты тілек білдіреді.
Оқушыларды түрлі - түсті қиындылар арқылы топқа бөлемін.
Ынтымақтастық атмосфераны орнату
Бағалау критерий мен парақтарын ұсыну
II. Тұсау кесер 10 мин.
Дәптерімізді ашайық
Салақтықтан қашайық
Қолға қалам алайық
Көркем етіп жазайық
Тақтаға күнді жазып,
387 және 2648 сандары туралы білгендерін сұрап, жазғызамын
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды(слайд көрсету)
Жаңа сабаққа көшуге сұрақтар қоямын.
10литрден 20 шелек суды бөшкеге құйды.– бөшкеде неше литр су бар?
1км – неше м?
30ц - неше тонна?
1сағ неше минут?
Қабырғасы 40 дм шаршының ауданын тап 1600дм
2 дәптерге90теңге төледі. Дәптердің бағасы қанша теңге? 45
Біз қай ғасырда өмір сүрудеміз? 21ғ
«Пайдаға асыр біліміңді»
Тақырыбы: Шамалар. Оларға қолданылатын амалдар
Мақсаты: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, шамаларға қолданылатын амалдар тақырыбы бойынша білімді меңгеру.
Міндеті:
Тұлғалық: танымдық қызығушылығын арттыру, өзін - өзі бағалау қабілетін қалыптастыру
Метапәндік:
Өзін - өзі реттеу: оқудың міндетін түсіну, міндетке сәйкес өзінің іс - әрекетін жоспарлау; сыныптастарының, мұғалімнің бағалауын дұрыс түсіну;
Коммуникациялық: адамдардың өз пікірі барын және оларды қабылдау мүмкіндігін ұғыну; өз ойы мен пікірін ашық айту; бірлескен жұмыста келісе білу, ортақ шешімге келу; сыныптасының іс - әрекетін бақылау
Танымдық: іздену; сызбамен жұмыс жасау; логикалық ойлау: салыстыру, талдау, жинақтау, қорытындылау. Халықтық педагогика элементтерін қолдана отырып, үнемділікке, шапшаңдыққа баулу.
Пәндік: сандар мен шамалар туралы алған білімдерін тиянақтап, есептеу дағдысын жетілдіруге мүмкіндік жасау; ауызша шапшаң есептей білуге дағды қалыптастыру Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, Оү О бағалау, Дарындымен жұмыс, Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Шаттық шеңбер», «Топ ұстанымы», «Миға шабуыл», «Өзін - өзі бағалау», «Рефлексия» «Жетістік баспалдағы»
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу
Көңіл - күйлерін сұрау;
«Шаттық шеңбер»- білім кілтін ұсыну арқылы бір - біріне математикалық терминге байланысты тілек білдіреді.
Оқушыларды түрлі - түсті қиындылар арқылы топқа бөлемін.
Ынтымақтастық атмосфераны орнату
Бағалау критерий мен парақтарын ұсыну
II. Тұсау кесер 10 мин.
Дәптерімізді ашайық
Салақтықтан қашайық
Қолға қалам алайық
Көркем етіп жазайық
Тақтаға күнді жазып,
387 және 2648 сандары туралы білгендерін сұрап, жазғызамын
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды(слайд көрсету)
Жаңа сабаққа көшуге сұрақтар қоямын.
10литрден 20 шелек суды бөшкеге құйды.– бөшкеде неше литр су бар?
1км – неше м?
30ц - неше тонна?
1сағ неше минут?
Қабырғасы 40 дм шаршының ауданын тап 1600дм
2 дәптерге90теңге төледі. Дәптердің бағасы қанша теңге? 45
Біз қай ғасырда өмір сүрудеміз? 21ғ
«Пайдаға асыр біліміңді»
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды өрнектерді салыстыру
Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларын дамыту, сын
Физикалық шамалар. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі
Физикалық шаманы өлшеу туралы, физикалық шаманың мәні туралы түсініктің қалыптасуы, бөліктің құнын анықтауды үйрену.
Бақылау жұмысы Математика. 4 класс
Бақылау жұмысы Математика. 4 класс Тақырыбы: Арифметикалық амалдар. Шамалар. Теңдеу Мақсаты: Алған білім, білік дағдыларын тексеру.
Рационал сандарға амалдар қолдану
Рационал сандарда қолданылатын амалдардың әдіс - тәсілдерін меңгеру, есеп шығару барысында тиімді қолдана білу, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару.
Қатысты шама түрлерін есептеу
Қатысты шамалар түрлерін есептеу бойынша білім алушылардың іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.