Қысқа мерзімді сабақ жоспарлар (әдебиеттік оқу 4 сынып)
Сабақ тақырыптары:
1. Сырым шешен
2. Бала би мен Сырым
3. Даудың шешімі
4. Кінәлі аяқтар
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Кінәлі аяқтар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық, адалдық пен мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту.
Оқыту нәтижелері: 1. Топтағы және командадағы бірлескен жұмыс барысында қарапайым сөйлеу дағдыларын қолданады.
2. Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.
3. Суретпен жұмыс жасауды үйренеді.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Шаттық шеңберін» жасатып, бір - бірімізге жақсы тілек тілейміз.
Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөліп, топ ережесін еске түсіремін.
Үй жұмысы
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй жұмысын сұраймын.
Оқушыларға сыни тұрғыдан ойлану үшін «Блиц турнир» сұрақтары беріледі. Берілген сұрақтардың әрбірінен сабақтың жаңа тақырыбы шығады.
Мағынаны тану
Оқулықтағы мәтінді іштей оқытамын
Ой қозғау
А. Бейнелеуші топ.
Мәтінді рөлге бөліп оқу?
Ә. Іздеуші топ. Дау неден шыққан жерін тауып оқыңдар?
Б. Сөз тапқыш топ. Мәтіндегі мағынасы түсініксіз сөздерді табыңдар?
Ой қозғау
«Фишбон» әдісі. бойынша тапсырмалар орындайды.
«Сергіту сәті»
Оқушыларды сергіту үшін билетемін.
Ой түйіндеу үшін жаға сабақты қорытып, әр топқа сұрақтар қоямын.
Үйге тапсырма
Мәтінді оқып келу, бақылау.
Бағалау
Критерийлер бойынша топпен жиынтық баға шығарамын.
Рефлексия
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Сабақ соңында қандай әсер алдың?
1. Сырым шешен
2. Бала би мен Сырым
3. Даудың шешімі
4. Кінәлі аяқтар
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Кінәлі аяқтар
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық, адалдық пен мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту.
Оқыту нәтижелері: 1. Топтағы және командадағы бірлескен жұмыс барысында қарапайым сөйлеу дағдыларын қолданады.
2. Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.
3. Суретпен жұмыс жасауды үйренеді.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Шаттық шеңберін» жасатып, бір - бірімізге жақсы тілек тілейміз.
Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөліп, топ ережесін еске түсіремін.
Үй жұмысы
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй жұмысын сұраймын.
Оқушыларға сыни тұрғыдан ойлану үшін «Блиц турнир» сұрақтары беріледі. Берілген сұрақтардың әрбірінен сабақтың жаңа тақырыбы шығады.
Мағынаны тану
Оқулықтағы мәтінді іштей оқытамын
Ой қозғау
А. Бейнелеуші топ.
Мәтінді рөлге бөліп оқу?
Ә. Іздеуші топ. Дау неден шыққан жерін тауып оқыңдар?
Б. Сөз тапқыш топ. Мәтіндегі мағынасы түсініксіз сөздерді табыңдар?
Ой қозғау
«Фишбон» әдісі. бойынша тапсырмалар орындайды.
«Сергіту сәті»
Оқушыларды сергіту үшін билетемін.
Ой түйіндеу үшін жаға сабақты қорытып, әр топқа сұрақтар қоямын.
Үйге тапсырма
Мәтінді оқып келу, бақылау.
Бағалау
Критерийлер бойынша топпен жиынтық баға шығарамын.
Рефлексия
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Сабақ соңында қандай әсер алдың?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қысқа мерзімді жоспар Әдебиеттік оқу 2 сынып
Әдебиеттік оқу 2 сынып. Қысқа мерзімді жоспарлар
Ш. Мұртаза Интернат қоймасы. Қысқа мерзімді жоспар
Т. Рысқұлов өмірі жайлы 2 - сыныпта оқығанды еске түсіре отырып, Ш. Мұртазаның Интернат қоймасы әңгімесін түсініп оқуға, жеткізе білуге үйрету.
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Бастауыш сыныптарына арналған қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы.
Орта мерзімді жоспар (әдебиеттік оқу 4 сынып)
ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, «№122 жалпы орта мектебі» коммуналды мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Эсентемирова Жанна Литанатовна
Түлкі мен тиін
ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, «№ 122 жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Болатбаева Фарида Абатханқызы
Бұлбұл мен тоқылдақ
ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы, «№ 122 жалпы орта мектебі» бастауыш сынып мұғалімі Болатбаева Фарида Абатханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.