Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде келтіру формулаларын қолдану
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде келтіру формулаларын қолдану
Жалпы мақсаты: Оқушыларды келтіру формулаларын есте ұстауға, тиімді пайдалана отырып есептер шығара білуге үйрету, дағдыландыру, қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Келтіру формулаларын тиімді пайдалана отырып есептер шығара біледі
Тапсырмалар: «Тригонометрия элементтері», жеке, топтық, жұптық, «Тригонометрия мәндерін анықтау», «Сиқырлы сұрақ», «Джиксо әдісі», «Менің есебім»,, «Екі жұлдыз, бір тілек», «Үш шапалақ», «Не білдім? Не қиын? Не жеңіл?»
Мұғалім іс - әрекеті
1. Оқушыларды түгендеу
1. Шаттық шеңбер
3. Топқа бөлу. Үш түрлі - түсті фигуралар беріледі. Тригонометрия элементтері арқылы топтау
4. Бағалау парағы
5. Сабақ критерийі
Үй тапсырмасын сұрау «Тригонометрия элементтері» тапсырмасы (Жеке жұмыс 5 мин)
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау: «Сиқырлы сұрақ» әдісі
Мағынаны ашу
«Менің есебім» тапсырмасы (топтық жұмыс 7 мин)
І. Білу.
«Джиксо» әдісі
sin330°=
tg300°=
cos120°=
Атырау облысы, Индер ауданы,
Аққала орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Құлғалиева Маруся Елеусінқызы
Жалпы мақсаты: Оқушыларды келтіру формулаларын есте ұстауға, тиімді пайдалана отырып есептер шығара білуге үйрету, дағдыландыру, қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Келтіру формулаларын тиімді пайдалана отырып есептер шығара біледі
Тапсырмалар: «Тригонометрия элементтері», жеке, топтық, жұптық, «Тригонометрия мәндерін анықтау», «Сиқырлы сұрақ», «Джиксо әдісі», «Менің есебім»,, «Екі жұлдыз, бір тілек», «Үш шапалақ», «Не білдім? Не қиын? Не жеңіл?»
Мұғалім іс - әрекеті
1. Оқушыларды түгендеу
1. Шаттық шеңбер
3. Топқа бөлу. Үш түрлі - түсті фигуралар беріледі. Тригонометрия элементтері арқылы топтау
4. Бағалау парағы
5. Сабақ критерийі
Үй тапсырмасын сұрау «Тригонометрия элементтері» тапсырмасы (Жеке жұмыс 5 мин)
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау: «Сиқырлы сұрақ» әдісі
Мағынаны ашу
«Менің есебім» тапсырмасы (топтық жұмыс 7 мин)
І. Білу.
«Джиксо» әдісі
sin330°=
tg300°=
cos120°=
Атырау облысы, Индер ауданы,
Аққала орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Құлғалиева Маруся Елеусінқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру келтіру формулаларын қолдану математикадан қысқа мерзімді жоспар
Жаңалықтар
Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру.
Оқушыларға тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулаларын меңгерту.
Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру тақырыбына есептер шығару
Көбейтінді түрінде берілген тригонометриялық функцияларды қосынды немесе айырым түріне келтіру формулаларын қолданып, әртүрлі есептер шығару.
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қолдануды үйрету
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы
Келтіру формуласы
Сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру формулаларымен таныстыру, осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді шығару кезінде қолдануды үйрету;
Математика пәнінен ОЖСБ-ға дайындық жоспары
Тараз қаласы, №51 орта мектептің математика пәні мұғалімі Нұрсейтова Айнаш Қанафинқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.