Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
9 сынып
Дайындаған: Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы
Сабақтың әдістері мен оқыту формасы: Оқушылардың топтағы өзіндік жұмысы
• картография сызбасы
• ҚБТ: практикалық тапсырма, ашық тест
• өзіндік бағалау.
Сабақтың формасы: топтық, жеке, жұптық.
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы.
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, таратпа материалдар, маркерлер, бағалау парағы,
Қолданылған әдебиеттер: оқулық «Алгебра; Шыныбеков, Алматы "Атамұра", Б. Г. Зив, В. А. Гольдич "Дидактические материалы" 9 класс С. Петербург.
Мақсаты: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептерді әр түрлі тәсілдермен шешу арқылы біліктілік дағдыларының қалыптасуын, меңгеру деңгейлерін анықтау.
Міндеттері:
• Білімдік: Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, тепе - теңдікті дәлелдей білу дағдысын қалыптастыру.
• Дамытушы: Тригонометрия бойынша қосымша мәліметтерді қарастыра отырып, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды жеке, топтық және жұптық жұмыстарды орындау.
• Тәрбиелік: өзара сыйластықта тәрбиелеу, топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Өзін - өзі және сыныптастарының жұмыс нәтижесін бағалай білу.
Күтілетін нәтижелер:
• Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі
• Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді біледі
• Тепе - теңдікті дәлелдей алады
• Өмірмен байланысын айтады.
• топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, жауапкершілігі артады. Өзіне - өзі талап қояды.
Пәндік құзыреттілік: Тригонометрия тақырыбын қосымша мәліметтермен толықтыра отырып, өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдікті қолдана алу.
Құнды - мағыналық құзыреттілік: Алған білімдерін өмірмен байланысын түсіну, өзіндік білім алу және іздену арқылы білім қалыптастыру.
Ақпараттық құзыреттілік: Қосымша материалдарды өз бетімен салыстыра отырып, талдау жасай алу, қажетті мәліметтерді жинақтау.
Коммуникативтік құзыреттілік: Топта және жеке жұмыс жасай білу, басқа оқушылармен ынтымақтастықта жұмыс жасау, қойылған мақсатқа жету жолдарын бірлесе отырып қарастыру, дұрыс сұрақтар қоя отырып, тақырыптың мәнін аша білу.
Өзіндік менеджмент құзыреттілігі: Туындаған проблемалық сұрақтарға жауап бере алу және күрделі құрылымды тапсырмаларды орындаудың жолын таңдай алу.
Ұйымдастыру 1 мин
1. Мұғалім оқушыларды 3 топқа түрлі - түсті таратпа қағаздарды беру арқылы бөледі.
2. Топқа бөлу «сурет» арқылы. дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
1 топ: синус - көк түсті
2 топ: косинус - қызыл түсті
3 топ: тангенс, котангенс - жасыл түсті
3. Миға шабуыл тақырыпқа шығу
Полиглот - ребус
Үш - три -
0т - огонь 2341
Ұзындық өлшемі - метр
және - и
мен - я
Тригонометрия еліне хош келіпсіздер.
3."Сен - маған, мен - саған"
Топ бір - біріне хат жолдайды.
4. Бос орынды толтырыңыз.
Сабақтың тақырыбы?
Сабақты немен айналысамыз?
НЕГЕ?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай аласыз ба? Мақсатымызды анықтайық.
Оқушылар таңдап А, В, С топқа жиналып жұмыс жасайды
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану. жүктеу
Дайындаған: Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы
Сабақтың әдістері мен оқыту формасы: Оқушылардың топтағы өзіндік жұмысы
• картография сызбасы
• ҚБТ: практикалық тапсырма, ашық тест
• өзіндік бағалау.
Сабақтың формасы: топтық, жеке, жұптық.
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы.
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, таратпа материалдар, маркерлер, бағалау парағы,
Қолданылған әдебиеттер: оқулық «Алгебра; Шыныбеков, Алматы "Атамұра", Б. Г. Зив, В. А. Гольдич "Дидактические материалы" 9 класс С. Петербург.
Мақсаты: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептерді әр түрлі тәсілдермен шешу арқылы біліктілік дағдыларының қалыптасуын, меңгеру деңгейлерін анықтау.
Міндеттері:
• Білімдік: Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, тепе - теңдікті дәлелдей білу дағдысын қалыптастыру.
• Дамытушы: Тригонометрия бойынша қосымша мәліметтерді қарастыра отырып, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды жеке, топтық және жұптық жұмыстарды орындау.
• Тәрбиелік: өзара сыйластықта тәрбиелеу, топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Өзін - өзі және сыныптастарының жұмыс нәтижесін бағалай білу.
Күтілетін нәтижелер:
• Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі
• Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді біледі
• Тепе - теңдікті дәлелдей алады
• Өмірмен байланысын айтады.
• топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, жауапкершілігі артады. Өзіне - өзі талап қояды.
Пәндік құзыреттілік: Тригонометрия тақырыбын қосымша мәліметтермен толықтыра отырып, өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдікті қолдана алу.
Құнды - мағыналық құзыреттілік: Алған білімдерін өмірмен байланысын түсіну, өзіндік білім алу және іздену арқылы білім қалыптастыру.
Ақпараттық құзыреттілік: Қосымша материалдарды өз бетімен салыстыра отырып, талдау жасай алу, қажетті мәліметтерді жинақтау.
Коммуникативтік құзыреттілік: Топта және жеке жұмыс жасай білу, басқа оқушылармен ынтымақтастықта жұмыс жасау, қойылған мақсатқа жету жолдарын бірлесе отырып қарастыру, дұрыс сұрақтар қоя отырып, тақырыптың мәнін аша білу.
Өзіндік менеджмент құзыреттілігі: Туындаған проблемалық сұрақтарға жауап бере алу және күрделі құрылымды тапсырмаларды орындаудың жолын таңдай алу.
Ұйымдастыру 1 мин
1. Мұғалім оқушыларды 3 топқа түрлі - түсті таратпа қағаздарды беру арқылы бөледі.
2. Топқа бөлу «сурет» арқылы. дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
1 топ: синус - көк түсті
2 топ: косинус - қызыл түсті
3 топ: тангенс, котангенс - жасыл түсті
3. Миға шабуыл тақырыпқа шығу
Полиглот - ребус
Үш - три -
0т - огонь 2341
Ұзындық өлшемі - метр
және - и
мен - я
Тригонометрия еліне хош келіпсіздер.
3."Сен - маған, мен - саған"
Топ бір - біріне хат жолдайды.
4. Бос орынды толтырыңыз.
Сабақтың тақырыбы?
Сабақты немен айналысамыз?
НЕГЕ?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай аласыз ба? Мақсатымызды анықтайық.
Оқушылар таңдап А, В, С топқа жиналып жұмыс жасайды
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану. жүктеу
Жаңалықтар
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ математика пәні мұғалімі Абишева Тухжан Абишевна
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді өрнектерді түрлендіруге қолдану
Ақжайық ауданы, Мерген ауылы. Математика пәні мұғалімі: Мухамбеткалиева Маншук Қабдолқызы
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
№28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Алдабергенова Данара Балгабаевна
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Оқушылардың алған білімдерін өмірде пайдалана білуі мен есте сақтау қабілетін, танымдық белсенділігін, шығармашылдығын және дербестік қасиеттерін дамыту.
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Ақтөбе қаласы, Құрашасай орта мектебі математика пәні мұғалімі: Кусниязов Тулеген Қалжанұлы
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану Тригонометриялық өрнектерді тепе – тең түрлендіруді және тригонометриялық тепе – теңдіктерді дәлелдеуді үйрену
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.