Туған жерім
Павлодар қаласы,
№ 26 жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
Қазақ тілі 6 ынып
Тақырыбы: Туған жерім
Оқыту мақсаты: Жаңа сөздердi, мәтiннiң мазмұнын меңгерту, сөйлем құруға үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу. Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым - қатынасты көрсету.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын, шағын тапсырмаларды орындай аламын.
В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, орташа көлеміндегі әңгіме құрай аламын.
С. Тақырып бойынша әңгіме құрастыра аламын.
Мұғалімнің әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық
Тренинг: «Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн құрбым!
Бейсенбінің сәті
Сәттілікке толсын!
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын!»
• Білу
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Жаңа тақырыпқа шығу
- Ребуста қандай сөздер шықты екен? Қане, кезекпен оқып шығыңдар.
- Сондықтан бүгін сабақтың тақырыбы қандай, қалай ойлайсыңдар?
- Мақсатымыз қандай болады?
• Түсіну
Мағынаны тану
Жаңа сөздер:
туған жер - родная земля
жақын - близко
тудым - родился
шағын - маленький
ұнайды - нравится
• Қолдану
Мәтінді оқып, сұрақтар құрастырады. Мәтіннен алынған мәліметтерді постерге салу.
Туған жер
Туған жер адамға ең жақын болады. Мен Павлодар қаласында тудым. Сондықтан менің шағын отаным осы жерде. Туған қаламнан басқа жаққа кетсем, сағына бастаймын. Қаламның әрбір көшесі, әрбір тасы мен үшін өте ыстық. Туған жерімді мен өте қатты жақсы көремін.
№ 26 жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
Қазақ тілі 6 ынып
Тақырыбы: Туған жерім
Оқыту мақсаты: Жаңа сөздердi, мәтiннiң мазмұнын меңгерту, сөйлем құруға үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу. Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым - қатынасты көрсету.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын, шағын тапсырмаларды орындай аламын.
В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын, орташа көлеміндегі әңгіме құрай аламын.
С. Тақырып бойынша әңгіме құрастыра аламын.
Мұғалімнің әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық
Тренинг: «Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн құрбым!
Бейсенбінің сәті
Сәттілікке толсын!
Бүгінгі алған бағаң
Кілең бестік болсын!»
• Білу
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Жаңа тақырыпқа шығу
- Ребуста қандай сөздер шықты екен? Қане, кезекпен оқып шығыңдар.
- Сондықтан бүгін сабақтың тақырыбы қандай, қалай ойлайсыңдар?
- Мақсатымыз қандай болады?
• Түсіну
Мағынаны тану
Жаңа сөздер:
туған жер - родная земля
жақын - близко
тудым - родился
шағын - маленький
ұнайды - нравится
• Қолдану
Мәтінді оқып, сұрақтар құрастырады. Мәтіннен алынған мәліметтерді постерге салу.
Туған жер
Туған жер адамға ең жақын болады. Мен Павлодар қаласында тудым. Сондықтан менің шағын отаным осы жерде. Туған қаламнан басқа жаққа кетсем, сағына бастаймын. Қаламның әрбір көшесі, әрбір тасы мен үшін өте ыстық. Туған жерімді мен өте қатты жақсы көремін.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Азық – түлік – Продукты
Жаңа сөздерді білу, ол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыра алу, сурет бойынша әңгіме құрастыра алу, мәтінді түсініп оқи алу, сұрақтарға жауап бере алу
М. Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
Кітап оқи аламын
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез – құлқы мен іс - әрекетін бағалау.
Көктем. Етістіктен өткенді қайталау
Оқушыларға лексикалық тақырып бойынша толық түсінік беру, жаңа сөздермен таныстырып, етістіктерді қайталап, жаттығу арқылы бекіту, лексикалық бірліктерді меңгерту, сабақты бекіту барысында алған білімдерін одан әрі жетілдіру, білімдерін бағалау
Бассейнде
Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.