Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

10 мам 2015, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектеп КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Динара Қабланқызы

Топтамадағы сабақ тақырыптары
1. Біздің сынып
2. Біздің үшінші сыныпта
3. Наш класс
4. Сынып оқушылары


Сабақ тақырыбы: «Біздің үшінші сыныпта»
Жалпы мақсаттар: Өтіліп отырған жаңа тақырып бойынша сөздік қорды қалыптастыру. Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жету.
Түйінді идеялар: Сынып мүліктері
Стратегиялар: «Кірпілер», «Мозайка», «Микрофон», «АҚА артық, қосу, алып тастау», «Конверттегі сұрақ», «Венн диаграмма», «Баспалдақ», «Рифма», «Парашют», Ойын «Ойлан тап»
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, маркерлер, А3, презентация, қима қағаздар, смайликтер, компьютер.
Дереккөздер: Қайырбекова А. Қазақ тілі, 3 сынып, Оқулық. Алматы «Атамұра», 2014.
Жақсылықова Г. И., Каженова А. М., Исмагилова Н. З. Интербелсенді әдіс - тәсілдер. Әдістемелік құрал. Өскемен 2014
Оқыту нәтижелері: Сөздік қорлары қалыптасады, оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым әрекеттерін қолданады.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту: 7 мин
Мұғалім сыныпты «Мозайка» арқылы топты шағын топқа топтастырады.
Қосымша 1.
«Мозайка» бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
«Кірпілер» стратегиясы арқылы ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастырады.
Оқушылардың үй жұмысын орындағанын тексеру мақсатында «Конверттегі сұрақ» стратегиясы бойынша тексереді
Қосымша 2
«Конверттегі сұрақ» стратегия арқылы үй жұмысы тексеріледі. * Сөздерді аудар * Сан есім дегеніміз не? * Мысал келтір * Сөйлемдердердің ішінен сан есімді теріп жаз * Сөйлемдерді толықтырып жаз.
2 - кезең. Мағынаны ажырату: 25 мин
Қабілеті жоғары оқушылар «Менің сыныбым» тақырыбы бойынша эссе оқиды және слайд көрсетеді «Микрофон» стратегиясы
Қосымша 3
«Микрофон» стратегия арқылы қабілеті жоғары балаға сөз беріледі.
«АҚА артық, қосу, алып тастау» сөздік жұмысы мұғалім жаңа сөздердермен таныстырады
Бағалау: «Смайлик
Айтылым. Мұғалім диалог бойынша видео ресурс көрсетеді.
Қосымша 4
Тақтаға үш оқушы шығады. Екі оқушы өзара әңгімелесіп тұрады. Бір оқушы ешкіммен тілдеспей жалғыз өзі тұрады. Оқушылардан не байқағандарын сұрау.
- Не байқадыңдар?
- Бір оқушы неге үндемей тұрды?
Бейне материал көрсету. (Балалар)
Екі тапсырма бойынша оқушылар өз ойларын ортаға салады. Келесі тапсырма топ ішінде жұптаса отырып диалогті оқиды.
2 - тапсырма Ойын «Ойлан тап»
«Венн диаграммасы»
Бағалау: «Нысана»
3 - тапсырма «Баспалдақ» стратегиясы
Жазылым. Интерактивті тақтаға сандар мен жұрнақтарды шығарады. Тапсырма 4
Деңгейлік тапсырма

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 944
0
  • 80
2 дауыс


Жаңалықтар
Тізбектелген сабақтар топтамасы
Тізбектелген сабақтар топтамасы
Спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын меңгеру. Спорттық ойындар арқылы оқушылардың ерік – жігері дамуы
Менің сүйікті тағамым
Менің сүйікті тағамым
Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктерді жүйелі меңгерту негізінде оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Астана – бас қала
Астана – бас қала
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Емелбаева Айнагуль Сунгатовна
Бассейнде
Бассейнде
Модуль бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
The sun is about 5 billion years old
The sun is about 5 billion years old
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Абраимова Еркежан Мураткановна
Көркем жазу жарысы
Көркем жазу жарысы
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы «М.Ломоносов атындағы орта мектеп» КММ бастауыш сынып мұғалімі Абраимова Нургул Сеитжапаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×