Спорт. Тәуелдік жалғау
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы,
Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін №4 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Касымова Айнур Нурбековна
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Спорт. Тәуелдік жалғау.
Сабақтың мақсаты: Спорт, Қазақстанның спортшылары туралы түсініктерін кеңейту, сын тұрғысынан ойлану, өзін – өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеті: Спорт, спортшылар туралы өз ойларын жеткізу, диалогтік әңгіме арқылы өз ой – пікірін еркін жеткізуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, олимпиада ойындарын таныта отырып, ұлттық мақтаныш сезімдерін ояту, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, дене шынықтыру
Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлау», «АКТ», «Оқудағы басқару және көшбасшылық», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», « Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу».
Стратегиялық іс – әрекеттер: «Миға шабуыл», топтық жұмыс, «Детальдарды қосу», «Жұптас - ойлан - бөліс», «Ментальді карта» «Конверт», «Басбармақ», «Бағдаршам», «Ыстық орындық», «Бүгінгі күннің сөйлемі», рефлексия, өзін – өзі, бірін – бірі бағалауы.
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу. Кезекші сөзі
Психологиялық ахуал
Шеңбер құрып, «дені сау болу үшін» қандай ережелерді орындау керек деген сұрақ қоя тұрып, ережелерді айтқызу.
Топқа бөлу
«Эмблема» бойынша 3 топқа бөлу
Үйтапсырмасын тексеремін (Жұптас - Ойлан - Бөліс) стратегиясы арқылы
Диалог жатқа сұрау
Детальдарды қосу «VEST» технологиясы сөздік жұмысын тексеру «Сенімді тірек» әдісі
Қызығушылықты ояту.
Тұсаукесер.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақтар қою:
- слайдтан нені көрдік, сабақ басында топқа не арқылы бөліндік?
- Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? (Спорт)
- «Спорт» дегенді қалай түсінесіңдер? Деген сұраққа ментальді карта жасату.
Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін №4 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Касымова Айнур Нурбековна
3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Спорт. Тәуелдік жалғау.
Сабақтың мақсаты: Спорт, Қазақстанның спортшылары туралы түсініктерін кеңейту, сын тұрғысынан ойлану, өзін – өзі бағалау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың міндеті: Спорт, спортшылар туралы өз ойларын жеткізу, диалогтік әңгіме арқылы өз ой – пікірін еркін жеткізуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, олимпиада ойындарын таныта отырып, ұлттық мақтаныш сезімдерін ояту, салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, дене шынықтыру
Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлау», «АКТ», «Оқудағы басқару және көшбасшылық», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», « Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу».
Стратегиялық іс – әрекеттер: «Миға шабуыл», топтық жұмыс, «Детальдарды қосу», «Жұптас - ойлан - бөліс», «Ментальді карта» «Конверт», «Басбармақ», «Бағдаршам», «Ыстық орындық», «Бүгінгі күннің сөйлемі», рефлексия, өзін – өзі, бірін – бірі бағалауы.
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу. Кезекші сөзі
Психологиялық ахуал
Шеңбер құрып, «дені сау болу үшін» қандай ережелерді орындау керек деген сұрақ қоя тұрып, ережелерді айтқызу.
Топқа бөлу
«Эмблема» бойынша 3 топқа бөлу
Үйтапсырмасын тексеремін (Жұптас - Ойлан - Бөліс) стратегиясы арқылы
Диалог жатқа сұрау
Детальдарды қосу «VEST» технологиясы сөздік жұмысын тексеру «Сенімді тірек» әдісі
Қызығушылықты ояту.
Тұсаукесер.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақтар қою:
- слайдтан нені көрдік, сабақ басында топқа не арқылы бөліндік?
- Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? (Спорт)
- «Спорт» дегенді қалай түсінесіңдер? Деген сұраққа ментальді карта жасату.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Спорт
Спорт, спортшылар туралы өз ойларын жеткізу, диалогтік әңгіме арқылы өз ой – пікірін еркін жеткізуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, олимпиада ойындарын таныта отырып, ұлттық мақтаныш сезімдерін ояту, салауатты өмір салтын бойына
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Химиядан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Органикалық заттардың ерекшелігі мен маңызы. А. М. Бутлеровтың құрлыс теориясы. Органикалық заттардың ерекшелігін ажырата білу, құрылымдық формуланы жазып уйрену.
Спорт және ойындар
Cпортты сүюге тәрбиелеу. Оқушылардың патриоттық сезімін ояту. Есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушылардың сөздік қорын молайта Ұлыбританиядағы спорт ойындар туралы сөйлеуге үйрету.
Шыдамдылыққа тәрбиелейтін спорт түрі – волейбол
Алматы қаласы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалім Тауекелова Гулбану Қонысбайқызы
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.