Сан аралықтары
Есілбай жалпы орта білім беру мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
математика 6 сынып
Тақырыбы: Сан аралықтары
Мақсаты - Сан аралықтарын және санды теңсіздіктердің шешімдерін сан аралықтарында белгілеуін білу және есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
а) Білімдік: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.
Міндеттері: - Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата білу;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолдану;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының таба білу.
- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.
Қолданатын модульдер:
1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлау.
3. Оқытудағы ақпараттық - коммуникациялық технологияны пайдалану.
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: Практикалық сабақ.
Стратегиялар, әдіс - тәсілдер: Сергіту сәті «Шаттық шеңбері» жылы лебіздер арқылы.
Топтастыру( математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша
«Кубизм», «Көршіңді тексер», «Болжау», «Ойлан - бөліс - талқыла», «Миға шабуыл» Рефлексия.
Күтілетін нәтиже:
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажыратады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолданады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын табады.
Психологиялық көңіл - күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым - қатынасқа түсіру.
Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді:
Күннің шуағындай жылу тілеймін.
Қажымас қайрат тілеймін.
Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.
Топқа бөліну
«Мозайка» суреттер қиындыларымен
Мақсаты: серіктестік қарым - қатынас жасауға ыңғайлы орта құру.
Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы бір - біріңе жылы лебіздер айтып, сабағымызды бастайық.
1топ, 2 топ
Топтасады
1топ - интервал, 2топ - кесінді
Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады.
Сабақтың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
«Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады.
Үй тапсырмасы № карточка 1 1007(1)
Топтағы оқушылар бір - бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір - бірлеріне баға қояды.
Кубизм» стратегиясы.
«Кубизм» стратегиясының шарты: әр топқа сұрақтар кубик арқылы лақтырылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек.
Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету.
«Болжау» стратегиясы. Мақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету. Мысалдар келтірілген: Слайд
математика пәнінің мұғалімі
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
математика 6 сынып
Тақырыбы: Сан аралықтары
Мақсаты - Сан аралықтарын және санды теңсіздіктердің шешімдерін сан аралықтарында белгілеуін білу және есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
а) Білімдік: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.
Міндеттері: - Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата білу;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолдану;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының таба білу.
- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.
Қолданатын модульдер:
1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлау.
3. Оқытудағы ақпараттық - коммуникациялық технологияны пайдалану.
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: Практикалық сабақ.
Стратегиялар, әдіс - тәсілдер: Сергіту сәті «Шаттық шеңбері» жылы лебіздер арқылы.
Топтастыру( математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша
«Кубизм», «Көршіңді тексер», «Болжау», «Ойлан - бөліс - талқыла», «Миға шабуыл» Рефлексия.
Күтілетін нәтиже:
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажыратады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолданады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын табады.
Психологиялық көңіл - күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым - қатынасқа түсіру.
Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді:
Күннің шуағындай жылу тілеймін.
Қажымас қайрат тілеймін.
Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.
Топқа бөліну
«Мозайка» суреттер қиындыларымен
Мақсаты: серіктестік қарым - қатынас жасауға ыңғайлы орта құру.
Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы бір - біріңе жылы лебіздер айтып, сабағымызды бастайық.
1топ, 2 топ
Топтасады
1топ - интервал, 2топ - кесінді
Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады.
Сабақтың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
«Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады.
Үй тапсырмасы № карточка 1 1007(1)
Топтағы оқушылар бір - бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір - бірлеріне баға қояды.
Кубизм» стратегиясы.
«Кубизм» стратегиясының шарты: әр топқа сұрақтар кубик арқылы лақтырылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек.
Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету.
«Болжау» стратегиясы. Мақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету. Мысалдар келтірілген: Слайд
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бүтін сандар. Рационал сандар
Рационал сандардың ережелерін айтады. Координаталық түзу анықтамасын тұжырымдай алады, Берілген нүктені координаталық түзуде кескіндеуді түсіндіреді.
Оң және теріс сандар. Координаталық түзу
Оң және теріс сандарды координаталық сәуледе кескіндеу, математикалық сөйлеуге машықтану, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру.
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу және ондық бөлшектерді салыстыра білу. Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білуге дағдыларын қалыптастыру.
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Сан аралықтары
Сан аралығы ұғымын енгізу және оның координаталық түзудегі кескінделуін үйрету. Санды теңсіздіктердің шешімдерінің әр түрлі жағдайын сан аралығында кескіндей білуге үйрету; Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың ой - өрісін кеңейту, өздігінен
Сан аралықтарына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.