Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау»

18 желтоқсан 2015, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Ақтөбе қаласы,
№54 негізгі мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Бижанова Рыскүл Базарбайқызы

С. тақырыбы: Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау»
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шалкиіз Тіленшіұлының толғауларының басты тақырыптары, жырларының адамгершілік қасиеттерді насихаттауымен, ақыл - нақыл мен өсиет сөздерінің молдығымен ерекшеленетінін ұғындыру. Толғауының мазмұнын игерту.
Тәрбиелік: дүниедегі жақсылық атаулыға жақын жүруге, өз елін, жерін сүюге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, танымдық көзқарасын қалыптастыру, өз бетімен зерттеу, ізденуге жетелеу.
Күтілетін нәтижелері: 1. Уақытты ұтымды пайдаланып, Шалкиіз толғауының мазмұнын өздері ашады.
2. Шалкиіз толғаулары арқылы пайда болған өз идеясын еркін жеткізуіне қолайлы жағдай жасалады.
3. Оқушы тақырыптан түйген негізгі ойына өзінше пайымдау жасайды.
Сабақтың типі: жаңа білім меңгерту
Сабақтың түрі: сын тұрғысынан ойлау
Әдістері: СТО әдістері
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі
Көрнекіліктер: слайдтар, оқулық, парақшалар.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй тапсырмасына тоқталу
Қазтуған жырау шығармашылығы
ІІІ. Пысықтау кезеңі
«Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі

Жаңа сабақ
І. Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» әдісі
Шалкиіз жырау кім? (өзіндік ізденіс)
ІІ. Мағынаны тану
«ДЖИКСО» әдісі
Жыраудың «Би Темірге бірінші толғау» жырын талдау
(оқушылар ойын толықтыру)
«Дана үкілер» әдісі
 Жырдағы негізгі ойды бір сөйлеммен жазу.
 Иллюстрациялық бейнелеу
 Жырдың маңыздылығы
 Пікір
«Екі жақты күнделік» әдісі
Шығармадан үзінді Өз пікірім

Мәтінмен жұмыс
Жырда кездесетін тіркес сөздер, болымсыз етістіктер, тіркестерді табу
Қорытындылау кезеңі
«Кубизм» әдісімен
Салыстырыңыз –
Зерттеңіз –
Қолданыңыз –
Қарсы шығыңыз –
Пікіріңіз –
Елестету –

ІІІ. Ой толғаныс Рефлексия кезеңі
НЕ білдім? НЕ білемін? Не білгім келеді?
Формативті бағалау кезеңі
Үй тапсырмасы: Шалкиіз жырларын жаттау, «Шалкиіз - адамгершілік туын көтерген жырау» тақырыбында ой толғау жазу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
22 440
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі
Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі
Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі Конспект Қазақ халқының ауыз әдебиетінде жыраулар поэзиясы ерекше орын алады. Әйгілі Сыпыра жырау – Қазақстанның батысында өмір сүрген қазақ пен ноғайға ортақ тұлға. Ауыз әдебиетінде Асан Қайғының Жәнібек ханмен
Қазтуған жырау. «Алаң да алаң, алаң жұрт» өлеңі
Қазтуған жырау. «Алаң да алаң, алаң жұрт» өлеңі
Қазтуған жырау және оның толғаулары туралы жан - жақты мәлімет беру, шығармаларының көркемдік әлемін таныту, жырларының шығу тарихы мен шығарма мазмұнына әдеби талдау жасату;
Сенің ойының
Сенің ойының
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Зейден Достияр
Ақтамберді жырау
Ақтамберді жырау
Астана қаласы, №36 орта мектебінің қазақ тілі әдебиеті пәні мұғалімі Тұрсынхан Г. Т
Жыраулар поэзиясы
Жыраулар поэзиясы
Жырау дегеніміз - өз жанынан жыр шығарып айтатын, суырып салма ақындық қасиет пен шешендік қасиеті қатар сақталып жататын дарынды ақын, дуалы ауыз шешен, ақылгөй дана, ойшыл адамдар.
Шалкиіз жырау
Шалкиіз жырау
Шалкиіз жырау (1465-1560) Шалкиіз поэзиясының жыраулар поэзиясындағы орын ерекше. Ол әйгілі ақын болған. Өз жырларында өмірге терең көз жіберген, аталы ғибратнамалық сөз қалдырған. Шалкиіз талай жорықтарға қатысқан. Оның жырларынан ерлік сарыны
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×