Қазақша күрес
Қазақ тілі 4 сынып
3 тоқсан
Сабақ: Қазақша күрес
Мақсаты: Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету.
Білімділік: Ұлттық ойын туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту. Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Әдістері: диалог - сұрақ
Көрнекілік: оқулық, сурет.
Сабақтың барысы
• Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру. Көңіл күйлерің қандай?
Үй жұмысы
1. Септіктер
сөздік диктант: Белгілі бір уақыт аралағында, күш сынасу, дайындығы, епті, жетілдіреді, бірнеше,
II. Жаңа сабақ
«Бір айналым сөйлесу» стратегиясы
Жаңа сөздерді қолданып «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы бойынша сөз тәркесін құрастыру
• Жазып болған соң тақтаға қарап, орысша оқып қазақша аудармасын тексеремін.
• сөз тіркесін құрастырамыз
Дұрыс жауабы үшін өздері фишка алып отырады
Грамматика»
3. Өз бетінше меңгеру.
1) Қазақ тілінде неше жалғау бар?
• Оқулық бойынша
1 тапсырмада берілген тапсырманы орындайды
Күрес.
Екі адамның белгілі бір уақыт аралығында белдесіп күш сынасуын күрес деп атайды. Күресте дайындығы мол, күшті әрі епті балуан жеңіске жетеді.
Күрес денені шынықтырады. Ол адамның қимыл - қозғалысын жетілдіреді. Күрестің бірнеше түрі бар.
2 тапсырмада берілген тапсырманы орындайды.
Ал, балалар тұрайық
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп,
Сол қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып,
Бір тұнығып алайық.
3 - тапсырманы оқиды
Мәтіндегі хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырып жаз.
• Кластер құру «Қазақша күрестің пайдасы»
Солтүстік Қазақстан облысы, Мағжан ауданы
бастауыш сынып мұғалімі
Күлбан Карыбайқызы
Толық нұсқасын жүктеу
3 тоқсан
Сабақ: Қазақша күрес
Мақсаты: Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету.
Білімділік: Ұлттық ойын туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту. Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Әдістері: диалог - сұрақ
Көрнекілік: оқулық, сурет.
Сабақтың барысы
• Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру. Көңіл күйлерің қандай?
Үй жұмысы
1. Септіктер
сөздік диктант: Белгілі бір уақыт аралағында, күш сынасу, дайындығы, епті, жетілдіреді, бірнеше,
II. Жаңа сабақ
«Бір айналым сөйлесу» стратегиясы
Жаңа сөздерді қолданып «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы бойынша сөз тәркесін құрастыру
• Жазып болған соң тақтаға қарап, орысша оқып қазақша аудармасын тексеремін.
• сөз тіркесін құрастырамыз
Дұрыс жауабы үшін өздері фишка алып отырады
Грамматика»
3. Өз бетінше меңгеру.
1) Қазақ тілінде неше жалғау бар?
• Оқулық бойынша
1 тапсырмада берілген тапсырманы орындайды
Күрес.
Екі адамның белгілі бір уақыт аралығында белдесіп күш сынасуын күрес деп атайды. Күресте дайындығы мол, күшті әрі епті балуан жеңіске жетеді.
Күрес денені шынықтырады. Ол адамның қимыл - қозғалысын жетілдіреді. Күрестің бірнеше түрі бар.
2 тапсырмада берілген тапсырманы орындайды.
Ал, балалар тұрайық
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп,
Сол қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып,
Бір тұнығып алайық.
3 - тапсырманы оқиды
Мәтіндегі хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырып жаз.
• Кластер құру «Қазақша күрестің пайдасы»
Солтүстік Қазақстан облысы, Мағжан ауданы
бастауыш сынып мұғалімі
Күлбан Карыбайқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ғаламтор құрамының элементтері
«Ғаламтор құрамының элементтері» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Қысқа мерзімді жоспалар
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту
Пікірлер (1)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.