Қасым Аманжолов «Дүниеге жар»
Майтүбек жалпы орта
білім беретін мектебінің
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Кайракбаева Алмагуль Базарбаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
7 - сынып Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Дүниеге жар»
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қ. Аманжоловтың поэзиясының ерекшелігін, «Дүниеге жар» өлеңінің идеясын таныту, мән - мағынасын ашу.
Дамытушылық: Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Мәселені бірлесіп шешудің амалын табуға және тапсырмалар берлесе орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың нәтижесі: Қасым Аманжоловтың шығармашылығын меңгереді, оқушылардың тәжірибеде дүниеге деген жақсы жаманды айыра алады. Оқушылар Қасым Аманжоловтың «Дүниеге жар» өлеңімен танысады, өз ойларын еркін жеткізе алады
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру.
Құрал жабдықтар: маркер, түрлі түсті гүлдер, флипчарт, дерек көздер
Әдіс - тәсілдері: ЖИГСО, Ассоциация, Венн диаграмма әдісі, кластер
Тілектер гүлшоғын «тәтті» тілектерімен толтыруға ұсынылады. Топқа бөлу.
Қасым Аманжоловтың «Дүниеге жар» Жас Жамбыл ақынның бейне ролигі көрсетіледі, сұрақтар қойылады:
Бейне роликтегі қандай өмір жайлы толғаныс? Мына бейнежазбада қандай сөз жиі қолданған?
Білу 2 мин СТОҮ, АКТ,
Көшбасшылық,
диалогтық оқыту «Дүниеге жар» өлеңнің мәтін түсініп оқып, мазмұнын анықтау.
Оқушылар өздеріне мақсат қояды.
Бір - бірін бағалайды
Толық нұсқасын жүктеу
білім беретін мектебінің
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Кайракбаева Алмагуль Базарбаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
7 - сынып Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Дүниеге жар»
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қ. Аманжоловтың поэзиясының ерекшелігін, «Дүниеге жар» өлеңінің идеясын таныту, мән - мағынасын ашу.
Дамытушылық: Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Мәселені бірлесіп шешудің амалын табуға және тапсырмалар берлесе орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың нәтижесі: Қасым Аманжоловтың шығармашылығын меңгереді, оқушылардың тәжірибеде дүниеге деген жақсы жаманды айыра алады. Оқушылар Қасым Аманжоловтың «Дүниеге жар» өлеңімен танысады, өз ойларын еркін жеткізе алады
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру.
Құрал жабдықтар: маркер, түрлі түсті гүлдер, флипчарт, дерек көздер
Әдіс - тәсілдері: ЖИГСО, Ассоциация, Венн диаграмма әдісі, кластер
Тілектер гүлшоғын «тәтті» тілектерімен толтыруға ұсынылады. Топқа бөлу.
Қасым Аманжоловтың «Дүниеге жар» Жас Жамбыл ақынның бейне ролигі көрсетіледі, сұрақтар қойылады:
Бейне роликтегі қандай өмір жайлы толғаныс? Мына бейнежазбада қандай сөз жиі қолданған?
Білу 2 мин СТОҮ, АКТ,
Көшбасшылық,
диалогтық оқыту «Дүниеге жар» өлеңнің мәтін түсініп оқып, мазмұнын анықтау.
Оқушылар өздеріне мақсат қояды.
Бір - бірін бағалайды
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Қ. Аманжоловтың 105 жылдығына арналған «Қазақстан дейтін менің бар елім» атты әдеби - сазды кеш
Қасым Аманжоловтың өмір жолы мен шығармашылығын таныстыру. Оқушылардың Отансүйгіштік қасиеттерін арттыруға Қасым Аманжоловтың ерлік пен өрлік жырлары арқылы ықпал ету.
Қасым Аманжолов «Өзім туралы»
Жалпы мақсаттар: Қасым Аманжолов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру, поэзиясының ерекшелігін таныту, өлеңнің мән - мағынасын ашу, идеясын таныту.
Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі
Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі. Ақын өмірі мен туып өскен жері туралы мәлімет алады, «Туған жер» өлеңінің тақырыбын, идеясын ашады.
Қасым – жыр, Қасым – ән.
Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы, «Ю. А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі» КММ, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кутпаева Раушан Рамазановна
Қасым Аманжолов «Көктем»
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Түйе мен тышқан
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылы, №3орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бердіғалиева Рауаш
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.