Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері
Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері
Мақсаты: Барлық оқушылар: Шешендік өнер туралы ұғым қалыптасады. Шешендердің даналық сөздерімен танысып, өзіндік ой қорыта алады.
Кейбір оқушылар: Топ мүшелерін ұйымдастыра отырып, шығармашылық тапсырмалар орындаумен қатар оқулықтан тыс өз беттерімен шешендік сөздер тауып оқиды.
Басым бөлігі: Шешендік сөздерді толық меңгере отырып, шығармашылық тапсырмалар орындайды.
Оқыту нәтижесі: Шендік сөздермен толық танысып, функционалдық сауаттылығын арттыра алып, шығармашылық тапсырмалар орындап, өз ойларын еркін білдіре алады..
Әдіс - тәсілдер: Бағытталған оқу, Диагностикалық карта, Рөлдік ойын, Жедел тест
Білу
Ұйымдастыру кезі:
1. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
2. Топқа бөлу
1 - топ: «Төле би», 2 - топ: «Тайкелтір», 3 - топ: «Қазыбек»
Үй тапсырмасын тексеру: 1) «Менің сөзім қайсысы»
1) Шешендік сөздер мазмұндау
Түсіну
Мағынаны тану: Бағытталған оқу әдісі
«Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері»
Қолдану
Шығармашылық жұмыстар
«Диагностикалық карта»
Мысал
1)«Кісі болар баланың кісіменен ісі бар, кісі болмас баланың кісіменен несі бар» дейді халық
2) Бала, менің не жөнімді сұрайсың,- дейді Малайсары ренжіп
3) Әлім болсаң – әліңді біл, ағайымның құнын бер,- дейді Сырым.
4) Баланың екі түрі болады: үй баласы, ел баласы
Талдау
«Рөлдік ойын» жағдаяттарды талдау
1 - топ: «Бір кітапқа таласып қалған екі баланы татуластырып төрелік айту»
2 - топ: "Балдәурен" байқауында Сіз төрешісіз делік. Екі өте талантты, бірінен бірі асып түсетін Әлия және Қуаныш атты әнші балалар ақтық сында. Соңғы сөз бен таңдау Сіздікі. Не істейсіз?! 3 - топ: Сен өте асығыссың, себебі сабаққа үлгеруің қажет. Көшеде бала жетектеп келе жатқан қарияны қағып кеттің. Ол кісі құлап түсті, немересі қоыққаннан жылап жіберді. Сен не істейсің?
Сергіту сәті: Егер сен, Сырым шешеннің орнында болсаң қалай жауап берер едің?
Ат - мат, жігіт - мігіт, ас - мас
Жинақтау
«Жедел тест» әдісі
1) Сырым кімнен бата алуға келеді?
2) Байұлының барымтаға барған жігітін қай рудың кісілері өлтіреді?
3) Сырым мінген қандай ат?
4) Сырым екі жолдасымен кімнің үйіне түседі?
5) Басқа пәле неден?
Бағалау (Кері байланыс)
Үйге: 1) мазмұндау
2) тест құрау
Бүгін мен... білдім.
Маған... қызық болды.
Маған... қиын болды.
Бағалау: житондар арқылы бағалау
Мақсаты: Барлық оқушылар: Шешендік өнер туралы ұғым қалыптасады. Шешендердің даналық сөздерімен танысып, өзіндік ой қорыта алады.
Кейбір оқушылар: Топ мүшелерін ұйымдастыра отырып, шығармашылық тапсырмалар орындаумен қатар оқулықтан тыс өз беттерімен шешендік сөздер тауып оқиды.
Басым бөлігі: Шешендік сөздерді толық меңгере отырып, шығармашылық тапсырмалар орындайды.
Оқыту нәтижесі: Шендік сөздермен толық танысып, функционалдық сауаттылығын арттыра алып, шығармашылық тапсырмалар орындап, өз ойларын еркін білдіре алады..
Әдіс - тәсілдер: Бағытталған оқу, Диагностикалық карта, Рөлдік ойын, Жедел тест
Білу
Ұйымдастыру кезі:
1. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.
2. Топқа бөлу
1 - топ: «Төле би», 2 - топ: «Тайкелтір», 3 - топ: «Қазыбек»
Үй тапсырмасын тексеру: 1) «Менің сөзім қайсысы»
1) Шешендік сөздер мазмұндау
Түсіну
Мағынаны тану: Бағытталған оқу әдісі
«Сырым мен Малайсарының шешендік сөздері»
Қолдану
Шығармашылық жұмыстар
«Диагностикалық карта»
Мысал
1)«Кісі болар баланың кісіменен ісі бар, кісі болмас баланың кісіменен несі бар» дейді халық
2) Бала, менің не жөнімді сұрайсың,- дейді Малайсары ренжіп
3) Әлім болсаң – әліңді біл, ағайымның құнын бер,- дейді Сырым.
4) Баланың екі түрі болады: үй баласы, ел баласы
Талдау
«Рөлдік ойын» жағдаяттарды талдау
1 - топ: «Бір кітапқа таласып қалған екі баланы татуластырып төрелік айту»
2 - топ: "Балдәурен" байқауында Сіз төрешісіз делік. Екі өте талантты, бірінен бірі асып түсетін Әлия және Қуаныш атты әнші балалар ақтық сында. Соңғы сөз бен таңдау Сіздікі. Не істейсіз?! 3 - топ: Сен өте асығыссың, себебі сабаққа үлгеруің қажет. Көшеде бала жетектеп келе жатқан қарияны қағып кеттің. Ол кісі құлап түсті, немересі қоыққаннан жылап жіберді. Сен не істейсің?
Сергіту сәті: Егер сен, Сырым шешеннің орнында болсаң қалай жауап берер едің?
Ат - мат, жігіт - мігіт, ас - мас
Жинақтау
«Жедел тест» әдісі
1) Сырым кімнен бата алуға келеді?
2) Байұлының барымтаға барған жігітін қай рудың кісілері өлтіреді?
3) Сырым мінген қандай ат?
4) Сырым екі жолдасымен кімнің үйіне түседі?
5) Басқа пәле неден?
Бағалау (Кері байланыс)
Үйге: 1) мазмұндау
2) тест құрау
Бүгін мен... білдім.
Маған... қызық болды.
Маған... қиын болды.
Бағалау: житондар арқылы бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ тілі тақырыптық - күнтізбелік жоспар 11 - сынып (жаратылыстану - математикалық бағыт)
Қазақ тілі күнтізбелік жоспар 11 сынып
Күнделікті сабақ жоспары топтамасы. Шешендік сөздер
Қазақ ауыз әдебиетінің бір саласы – шешендік сөздер. Шешендік сөздер – елге белгілі адамдардың қайсыбір оқиғаға байланысты айтқан тапқыр сөздері. Ол сөздер мәйекті, өткір болғандықтан елге тез тарап, ауыздан – ауызға көшіп сақталып отырған.
Ұлттық шешендік өнер (таңдаулы курс)
Ұлттық шешендік өнер Пән: қазақ әдебиеті Сынып: 6 сынып Аптасына: 1 сағат Барлығы: 34 сағат
Билер сөзі – нақылдың көзі
Қызылорда қаласы, М. Мәметова атындағы Қызылорда гуманитарлық колледжі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимханкызы Актоты
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы №31 Т. Бигелдинов атындаға жалпы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Шабаева Патима Пазылқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.