Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
САБАҚ №25
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: §24 Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
Жоспары:
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері: 1. Алаш қозғалысы мен Алаш партиясы туралы оқушыларға жалпы мәлімет бере отырып, осы саяси ұйымдардың мәні мен мақсаттарын түсіндіру.
2. Алаш қозғалысы туралы оқушылардың бойына нақты пікір және жеке көзкарастарын қалыптастыруға көмектесу, өз көзқарастарын білдіру, өз ойларын түйіндеп айта білу қабілеттерін дамыту
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Алаш қозғалысының қайраткерлерін мысалға келтіре отырып оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар: Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан
Тапсырмалар
/Wiki материал - дары/ Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс
Жұптық жұмыс Ыстық орындық
Жеке жұмыс «Кім жылдам?»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (партия аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 «Ыстық орындық» арқылы үй тапсырмасын сұрау
- Император билігі, монархия.
- Халық қарсылығы.
- Төңкерістер.
- Кеңестер билігі.
- Азамат соғысы.
- Автономиялық және одақтас мемлекет.
Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс
2. 2 «Кім жылдам?» сұрақ - жауап
Монархиялық биліктің ерекшелігі неде? Демократиялық Қазақстандағы билік пен монархиялық билікті салыстыр.
Патша билігіне халықтың қарсы шығуының басты себептері неде деп ойлайсың?
Ақпан төңкерісі мен Қазан төңкерісінің айырмашылықтарын көрсет.
Азамат соғысы дегеніміз не?
Кеңес өкіметі билікке қалай келді?
Кеңестер Одағының құрамындағы Қазақстан мемлекетінің құрылуы қалай өтті?
Бағалау: Бағдаршам
ІІІ. Жаңа сабақ Мәтінмен жұмыс
3. 1 Алаш және Алашорда: 1 - топ, 2 – топ, 3 - топ тапсырма беріледі жоспар бойынша баяндайды.
Мақсаты.
Іс - әрекеті.
Қайраткерлері.
Бағдарламасы.
Тағдыры.
Тарихи маңызы.
Бағалау: Бағдаршам
1. 2 Жеке жұмыс Кесте толтыру
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: §24 Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
Жоспары:
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері: 1. Алаш қозғалысы мен Алаш партиясы туралы оқушыларға жалпы мәлімет бере отырып, осы саяси ұйымдардың мәні мен мақсаттарын түсіндіру.
2. Алаш қозғалысы туралы оқушылардың бойына нақты пікір және жеке көзкарастарын қалыптастыруға көмектесу, өз көзқарастарын білдіру, өз ойларын түйіндеп айта білу қабілеттерін дамыту
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Алаш қозғалысының қайраткерлерін мысалға келтіре отырып оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар: Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан
Тапсырмалар
/Wiki материал - дары/ Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс
Жұптық жұмыс Ыстық орындық
Жеке жұмыс «Кім жылдам?»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (партия аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 «Ыстық орындық» арқылы үй тапсырмасын сұрау
- Император билігі, монархия.
- Халық қарсылығы.
- Төңкерістер.
- Кеңестер билігі.
- Азамат соғысы.
- Автономиялық және одақтас мемлекет.
Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс
2. 2 «Кім жылдам?» сұрақ - жауап
Монархиялық биліктің ерекшелігі неде? Демократиялық Қазақстандағы билік пен монархиялық билікті салыстыр.
Патша билігіне халықтың қарсы шығуының басты себептері неде деп ойлайсың?
Ақпан төңкерісі мен Қазан төңкерісінің айырмашылықтарын көрсет.
Азамат соғысы дегеніміз не?
Кеңес өкіметі билікке қалай келді?
Кеңестер Одағының құрамындағы Қазақстан мемлекетінің құрылуы қалай өтті?
Бағалау: Бағдаршам
ІІІ. Жаңа сабақ Мәтінмен жұмыс
3. 1 Алаш және Алашорда: 1 - топ, 2 – топ, 3 - топ тапсырма беріледі жоспар бойынша баяндайды.
Мақсаты.
Іс - әрекеті.
Қайраткерлері.
Бағдарламасы.
Тағдыры.
Тарихи маңызы.
Бағалау: Бағдаршам
1. 2 Жеке жұмыс Кесте толтыру
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Азаттық таңын аңсаған Алаш арыстары
Алаш партиясының тарихы, ел тәуелсіздігін аңсаған, ұлт болашағы үшін жанын пида еткен Алаш қайраткерлерінің өмірі, қоғамдық - саяси қызметі туралы ақпараттандыру
Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
ХХ ғасырдың 1 - жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан - жақты түсінуге жағдай туғызу.
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Ақпан, Қазан төңкерісі және Кеңестер билігінің орнауы туралы мәлімет беру, аталған төңкерістердің мәні мен сол кездегі Қазақстандағы саяси ахуал жайын түсіне білуге жағдай жасау.
Наурыз мейрамы
Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
Қазақ халқының қалыптасуы және қазақ хандығының құрылуы
Этнос, алаш пен қазақ ұғымдары, Қазақ елінің жеке халық болып, ұлттық этникалық және антропологиялық негізін қалаған тайпалар туралы түсінік беру.
Алаш қозғалысы
Сабақтың мақсаты: • Білімділік: Алаш қозғалысы мен Алаш партиясы туралы оқушыларға жалпы мәлімет бере отырып, осы саяси ұйымдардың мәні мен мақсаттарын түсіндіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.