Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев

15 қыркүйек 2017, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
САБАҚ №29
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы §28 Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
Жоспары
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері 1. ХХ ғасырдың 1 - жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан - жақты түсінуге жағдай туғызу.
2. Мәдени құрылыс үрдісін түсіндіре отырып, оның басты ерекшеліктерін анықтай білу дағдыларын қалыптастыру, өз беттерінше шығармашылық әрекеттерін дамытуға жағдай жасау.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже Мәдени құрылыстың дамуының басты ерекшеліктерін түсіндіре оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан
Тапсырмалар
/Wiki материалдары/ Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )

І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (партия аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)

ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 Кесте толтыру
Тың және тыңайған жерлерді игеру нәтижесі
Жағымды (пайдасы) Жағымсыз (зияны)

Бағалау: екі жұлдыз, бір тілек
2. 2 «Сарымай - бауырсақ» сұрақ - жауап
1. Тың және тыңайған жерлерді игерудегі басты мақсат не болды?
2. Неліктен тыңайған жерлерді игеру көбінесе Қазақстанда жүргізілді?
3. Тың жерлерді игерудің пайдасын айт.
4. Тың жерлерді игеру мал шаруашылығының дамуына неліктен кері әсер етті?
5. Тың жерлерді игерудің экологияға тигізген зардабы қандай болды?
6. Тың жерлерді игеру қазақ халқының ұлтты0 ерекшелігіне қандай зиян тигізді?
7. Тың игерудің тарихи маңызы?
Бағалау: Бағдаршам

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту. 3. 1«Тұлғаны таны»
Қаныш Сәтбаев кім?
1. 2 Қара. жап. жаз. айт топтық жұмыс
1. Балалық шағы, өскен ортасы.
2. Ғылым жолындағы жаңалықтары.
3. Академик.
Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс
Бекіту: Жеке тапсырма кесте толтыру

Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
2 973
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
Алаш қозғалысы туралы оқушылардың бойына нақты пікір және жеке көзкарастарын қалыптастыруға көмектесу, өз көзқарастарын білдіру, өз ойларын түйіндеп айта білу қабілеттерін дамыту
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Ақпан, Қазан төңкерісі және Кеңестер билігінің орнауы туралы мәлімет беру, аталған төңкерістердің мәні мен сол кездегі Қазақстандағы саяси ахуал жайын түсіне білуге жағдай жасау.
Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық мәдениетінің ерекшелігін аша отырып, оқушыларға қазақтың ұлттық ән-күй өнері мен оның дамуы туралы нақты мағлұмат беру.
Наурыз мейрамы
Наурыз мейрамы
Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
Архитектуралық ескерткіштер
Архитектуралық ескерткіштер
Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру.
Қазақстан территориясындағы тас дәуірі кезеңі (палеолит)
Қазақстан территориясындағы тас дәуірі кезеңі (палеолит)
Тас дәуірінің ерекшеліктері туралы ақпарат беру Палеолит дәуірінің тұрақтарының мәнін түсінуге үйрету
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×