Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәтін

28 қыркүйек 2017, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Мәтін
Сауат ашу 1 сынып
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты 1. 1. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.
1. 1. 8. 1 берілген сюжетті сурет бойын шашағын әңгіме құрап айту
Сабақ мақсаттары Барлығы: сурет бойынша әңгіме құрай алады.
Көпшілігі: тапсырмалар орындау арқылы, мәтіндегі ойды анықтай біледі.
Кейбірі: мәтіннің бөліктерін ажырата біледі.
Бағалау критерилері Оқушылар мәтіннің мазмұнын, желісін, тілін есте сақтай отырып, мәтінді баяндай біледі.
Сурет бойынша шағын әңгіме құрай алады.
Тілдік мақсат
Ұлттық тағам түрлерін атаңыз.
Уыз дегеніміз не?
Пайдалы және зиянды тағам түрлерін білесің бе?
Құндылықтарды дарыту Мәңгілік Ел, бұл – Тарихтың, Мәдениет пен Тілдің ортақтығы
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, математика, өнер.
АКТ қолдану дағдысы Сөзжұмбақ шешу. Тағам түрлерін тауып, кестеге жазады.
Алдыңғы меңгерілген білім Тағам туралы біледі.

Сабақтың басы (7 минут)
Шаттық шеңбері: «Мен кіммін?» ойыны.
Оқушылар өз есімдерімен қатар сын есім қоса айтады.
Ажарлы Аяна, сүйкімді Сара.....
«Нақты сұрақ, дәл жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
- Наурыз көже дегеніміз не?
- Наурыз көже қай кезде жасалады?
- Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

Сабақ ортасы (28 минут)
Оқулықпен жұмыс.
Оқылым.
1 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.
Нұсқаулық:
1. Мәтінді іштен оқып шығыңдар
2. Мәтіндегі сөйлемдер санын анықтап, ат қойыңдар.
Айтылым
М. К.
- Берілген сөйлемдерге ортақ ат қойдық, демек сөйлемдердің бәріне бірдей ат қоя беруге бола ма?
- ендеше, кез - келген сөйлемдерге ат қоя алмаймыз. Сөйлемдер мағынасы жағынан өзара байланыста болса ғана оларға ортақ ат қойылады.
(Ж. Ж.)
«Ойлан, жұптас, бөліс»
Оқушылар бір - бірімен мәтіннің сипаттары бойынша сұрақтар қояды.
Жазылым.
Дәптермен жұмыс.
2 - жаттығу. Көркем жаз
Уыз – жаңа туған малдың сүті.
Ол қою, тәтті болады.
Айтылым.
3 - жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрап айту.
Сергіту сәті: «Жасырынған тағамды тап» ойыны.
Балалардың бірі тақтаға шығады және бір сурет таңдайды. Қалғандары суреттегі затты сипаттайды. Ойыншы суреттегі заттың не екендігін табады.
4 - жаттығу. «Ойлан, ізде, тап!» әдісі.
Сөзжұмбақ шеш. Таныстырылым.

Жазылым.
(Ж. Ж.) 5 - жаттығу. Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөздерді «ішемін», «жеймін» қатарына бөліп жазады. ЖАДА қалыптасады.

«В. Комаров атындағы мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Даужанова А. М.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 334
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Астана – тарихи мекен
Астана – тарихи мекен
Тақырыпқа байланысты мәтіннің мазмұнын игереді, неологизм, термин сөздердің қолданыс аясын түсінеді, ажырата біледі.
Дәмді әрі пайдалы
Дәмді әрі пайдалы
Дұрыс тамақтану туралы айтады; Пайдалы және зиянды тағамдарды анықтайды.
Дәмді және пайдалы. Нәтиже сабақ
Дәмді және пайдалы. Нәтиже сабақ
дұрыс тамақтану туралы біледі; пайдалы және зиянды тағам түрлерін біледі.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Қысқы мерзімді жоспарлар
Қысқы мерзімді жоспарлар
Қысқы мерзімді жоспарлар (бастауыш сынып)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×