Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бұрыш

17 қараша 2017, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақ тақырыбы: Бұрыш
Математика 1 сынып
Жалпы мақсат: Бұрышпен таныстыру. Айналадағы заттардан бұрыш табуға басқа фигуралардан ажыратуға үйрету.
сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;
АКТ - ны тиімді пайдалану
Сілтеме: 1. Әдістемелік нұсқаулықтар 42 бет
1 - сыныпқа арналған математика оқулығы
Авторлары: Ж. Қ. Астамбаева
Портал материалдары
Оқу нәтижесі: Геом фигураларды танып ажырату
Негізгі идеялар: Өмірде осы ұғымдарды пайдаланудың жолын маңызын түсіндіру

Сабақта қолданылатын материалдар: Таблица,
кесте;, суреттер, қималы карточкалар. жұлдызшалар

Оқыту әдістері:
Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ - жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау стр.

Оқытудың түрлері
Өзіндік жұмыс. топтық жұмыс. ауызша.
Дерек көздері: Салыстыру, санау, сөз тіркестерін пайдалану, салу.
Тапсырмалар: салыстыру, ажырату, жауап іздеу бұрыш, ұғымдарын есте сақтау.
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс - әрекеті
«Мен саған тілеймін» тринк арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруды ұйымдастыру.
ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру
«Автор орындығы» стр бойынша Тапсырманы орындап сурет бойынша сөйлем құрау.

ІІІ. Жаңа тақыр
«Ой шақыру»
Заттардын орындарын анықтау. Геометриялық фигур атау, ажырату.

Бастауыш сынып мұғалімі: Ж. Т. Жанділдаева

Бұрыш. жүктеу
1 715
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бұрыш түрлері
Бұрыш түрлері
- Бұрыш түрлерімен (тік, сүйір, доғал) таныстыру; - Көпбұрыштардың элементтері, олардың атауларын оқып - үйрену;
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу - оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Көшбасшылық - тәжірибені жетілдірудің басты құралы
Көшбасшылық - тәжірибені жетілдірудің басты құралы
Көшбасшылық сөзінің негізгі мағынасы мен ролін түсіне отырып, мұғалім - көшбасшы, көшбасшы - оқушы қарым-қатынас тәжірибесін арттыру.
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Қостанай қаласы, №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №7 мектеп бастауыш сынып мұғалімі Джумабекова Маруза
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×