Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пиктограмма

21 желтоқсан 2017, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақ тақырыбы: Пиктограмма
1 - сынып
Оқу мақсаты: 1. 5. 2. 5. Деректерді жинау, кестелерді, пиктограммаларды күнделікті материалдың көмегімен жүйелеу, жасап бітіру.
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, сұрақтар арқылы талқылайды.
Алған білімді қолдана алады.
Ресурстар: «Сөйлеу қабырғасы» пиктограммалар, парақтара/4, желім, смайликтер, текше, көкөніс - жемістер, сүт өнім жиынтығы.
Тірек сөздер: Пиктограмма - pictograph
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды пиктограмма ұғымымен таныстыру, мәлімет жинау дағдысын қалыптастыру, мәліметтерді пиктограмма көмегі арқылы дәлелдеуге үйрету.
Жетістік критерийлері: Мәліметтерді жинақтап, пиктограмма құра біледі. Пиктограмма көмегімен мәліметтерді дәлелдей алады.
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта.
Алдыңғы білім: «Қаншаға қымбат, қаншаға арзан»Салыстыру. Заттарға ақша төле.

Сабақтың басы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«КӨҢІЛДІ ӘУЕН»
Зеңгір көктем,
Нұрын төккен.
Ортақ біздің күніміз.
Жайдары өскен,
Жайнап өскен,
Біз өмірдің гүліміз.
Топқа бөлу.
Гүлдерді таңдау арқылы 5 топқа бөлінеді

Сабақтың ортасы
Қызығушылығын ояту
«Сөйлеу қабырғасы» әр топ жемістер, көкөністер, сүт өнімдері табады.
Санайды, салыстыру, теңдік теңсіздік құрады, топтастырады.
Жуан және жіңішке әдісі. Ой тұжырым. (иә), (жоқ)
Қазіргі замандағы пиктограммалар жол белгілері, картадағы шартты белгілер. Ауарайының шартты белгілері.

Мағынаны тану
(Қандай жеміс ұнайды?) сауалнама жүргізу.
Неше оқушы алманы жақсы көреді?
Неше оқушы алмұртты жақсы көреді?
Неше оқушы апельсин жақсы көреді?
Неше оқушы бананды жақсы көреді?
Т. Пиктограмма құрады.
Үстелді сана.

Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Алақанды соғамыз.
Бір отырып, бір тұрып,
Билеп, билеп, аламыз.

Сабақтың аяқталуы
Қызықты тапсырма:
«Еркін микрофон» стратегиясы
Сен қандай шырынды жақсы көресің? атты сауалнама, суретке қарап, сұраққа жауап беру.

(ҚБ) Дискриптор
Таңғы ас. Кестені толтыра алады.
Ауа райын бақылау. Кесте құрастырады.
Сана. Сызықпен қос. Мәліметті жинақтай алады.
Мысалды шығар. мысалды шығарады.
Теңестір. Теңестіреді.

Алматы облысы, Іле ауданы,
Боалдай кенті, №39 гимназия
Бастауыш пән мұғалімі
Зекешова Кабира Кайнешовна

Пиктограмма. жүктеу
12 104
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Менің отбасым Қ дыбысы мен әрпі.
Менің отбасым Қ дыбысы мен әрпі.
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
Мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.
Диаграмма
Диаграмма
Деректерді жинау, кестелерді, пиктограммаларды диаграммаларды күнделікті материалдың көмегімен жүйелеу, жасап бітіру. Тақырыпты түсініп, тыңдап, сұрақтар арқылы талқылайды.
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою мұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×