Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.
Баяндама
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.
Мазмұны
I Кіріспе.
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары.
II Негізгі бөлім
1. Тақырыптың ғылымилығы.
2. Тақырыпты ашу бейнебаяны.
3. Ұлттық бұйымдардың инновациялық түрлері.
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері
Кіріспе
Көркем еңбек пәнінен ”Бұйымның нобайын дайындау” тақырыбында7в сыныбында сабақ өттім. Дарындылықты анықтау сипаттамасына сүйене отырып А, В, С, деңгейіндегі оқушыларды анықтай отырып сабағымды бастадым. Бақылаушы мұғалімдер саны 5 болды. Зерттеуге 7 сынып алынды. Сыныпты зерттеудегі мақсатым А, В, С, деңгейіндегі оқушылардың білім сапасын 1, 2, 3, сабақтар кезеңінде оқушы бойында қандай ерекшеліктер, өзгерістер, орын алды. Оның себебі неде? және де мінез құлқын зерттеу. Сонымен қатар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым - қатынасты бақылау. Әр сабақ соңында талдау жасалынап, кемшіліктер анықталын қайта жоспар жасалынып отырды.
«Сабақ беру — үйреншікті, жай ғана шеберлік емес, ол - үнемі жаңаны табатын өнер» М. Жұмабаев
№ 83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Технология пәнінің мұғалімі: Борикулова Нургуль
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау. жүктеу
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.
Мазмұны
I Кіріспе.
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары.
II Негізгі бөлім
1. Тақырыптың ғылымилығы.
2. Тақырыпты ашу бейнебаяны.
3. Ұлттық бұйымдардың инновациялық түрлері.
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері
Кіріспе
Көркем еңбек пәнінен ”Бұйымның нобайын дайындау” тақырыбында7в сыныбында сабақ өттім. Дарындылықты анықтау сипаттамасына сүйене отырып А, В, С, деңгейіндегі оқушыларды анықтай отырып сабағымды бастадым. Бақылаушы мұғалімдер саны 5 болды. Зерттеуге 7 сынып алынды. Сыныпты зерттеудегі мақсатым А, В, С, деңгейіндегі оқушылардың білім сапасын 1, 2, 3, сабақтар кезеңінде оқушы бойында қандай ерекшеліктер, өзгерістер, орын алды. Оның себебі неде? және де мінез құлқын зерттеу. Сонымен қатар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым - қатынасты бақылау. Әр сабақ соңында талдау жасалынап, кемшіліктер анықталын қайта жоспар жасалынып отырды.
«Сабақ беру — үйреншікті, жай ғана шеберлік емес, ол - үнемі жаңаны табатын өнер» М. Жұмабаев
№ 83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Технология пәнінің мұғалімі: Борикулова Нургуль
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау. жүктеу
Жаңалықтар
Қазақтың ұлттық қолөнер бұйымдары
Ақтау қаласы, «Гимназия сыныптары бар №20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ Беккожина Нуржамал
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларды халқымыздың материалдық мәдениетінің түрлерімен таныстыру, жалпы материалдық мәдениет туралы мәлімет бере отырып Қазақ халқының мәдениетінің өшпес құндылық екеніне көздерін жеткізу.
Қазақтың көне ұлттық аспабы – шаңқобыз
№21 негізгі мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Базарбаева Қарлығаш Еренгайповна
Кілем бұйымдарының алғашқы нұсқасын дайындау
Атырау қаласы, И.Тайманов атындағы №27 орта мектептің технология пәні мұғалімі Күнімжан Қайырболатқызы Жұмағалиева
Қазақ халқының қолданбалы өнері
Қазақтың ұлттық бұйымдарының түрлері: киіз, тұскиіз, текемет, сырмақ, қоржын, алаша, аяққап, тұтқыш. Ағаш бұйымдары: сандық, кебеже, адалбақан.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.