Талантты және дарынды балаларды оқыту
Тақырыбы: Талантты және дарынды балаларды оқыту
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 50 бет
Мақсаты: Талантты және дарынды балаларды анықтау, мұғалімдерге бағыт - бағдар беру.
Оқу нәтижелері: Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтау.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады
Сергіту сәті «Кім жылдам»
Түйінді идеялар: Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Жаттығулар: Топтар «талантты» және «дарынды» балаларға постер қорғайды
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл Постер қорғау, сұрақтарға жауап беру.
Дереккөздер: Мұғалімге арналған оқулық
Сабақта қолданылған материалдар: Флипчарт, пламастерлер, бейнежазба
Бағалау: Топтағы мұғалімдер жеке - жеке таратылған бағалау парақтарын толтырады.
Сабақтың барысы: Ұлы ойшыл, Конфуцийдің сөзі мен ережені тақтаға іліп қоямын да мұғалімдермен жылы сәлемдесіп, мұғалімдерді /қаламсаптарын жинап алып топқа бөлемін\ (3минут)
Өзімнің қызмет істеп жүрген мектебімнің талантты және дарынды балалар туралы слайд көрсетемін де төмендегідей сұрақтар қоямын: 1) Біздер не көрдік? 2) Нені байқадық?
Қойылған сұрақтарға мұғалімдер бірлесе отырып жауап берді. (5 минут)
Екі топтан бір - бірден екі мұғалімді ортаға шығарып, кемеңгер ақын Абайдың бір шумақ өлеңін үш түрде оқуларын өтіндім \мәнерлеп, әнімен, опера\ Өлең шумуғы төмендегідей:
Қараңғы түнде тау қалғып,
Ұйқыға кетер балбырап
Даланы жым - жырт, дел - сал қып,
Түн басады салбырап. (5 минут)
Мұғалімдерге тақырыпқа сай қысқаша шолу жасаймын. (7 минут)
Құрметті әріптестер, тарихқа шолу жасасақ, соңғы 2о жылда дарынды және талантты деген ұғымдар басқаша түсініліп жүр. Бұл өзгерістерге 1972 жылы Құрама Штаттардың Білім басқармаларында ұсынылған Марланд есебі түрткі болды. Есеп дарынды және талантты балалардың жоғала бастағанын көрсетіп, тіпті дарынды және талантты балаларды мүмкіндігі шектеулі балалармен қатар қойып теңестірілді. Алайда ғалымдардың есебі бойынша бұл қауіпті жоюдың бірнеше амалдары бар екендігі анықталды. Ең негізгісі - оқу қарқынын бейімделген әрі келісілген білім ортасы қажет болды.
Слайд көрсетіледі: Мұғалімдер талантты және дарынды балаларды қалай анықтайды? (7 минут)
Постер қорғау 1 топ. «дарынды» балалар қандай болуы керек? (2о минут)
2топ. «талантты» балалар қандай болуы керек?
Топтар бірлесіп жасаған жұмыстарын қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді,
Сергіту сәті: «Кім жылдам?» (3 минут)
Слайд көрсетіледі «Көбелек сабағы» (2 минут)
Бағалау. Таратылған бағалау парақтарындағы сұрақтарға жауап береді. (5 минут)
Стикер жазу. «екі жұлдыз, бір тілек». (3 минут)
Сабақтың соңы. «14 тілек әнменен». слайд көрсетіледі де игі тілектер ай тылыды. (7 минут)
Ақмола облысы, Степногорск қаласы
Бестөбе кенті, №1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Талантты және дарынды балаларды оқыту жүктеу
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 50 бет
Мақсаты: Талантты және дарынды балаларды анықтау, мұғалімдерге бағыт - бағдар беру.
Оқу нәтижелері: Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балалар анықтау.
Сабақ беру әдісі өзгереді.
Оқушылар үнемі ізденіс үстінде болады
Сергіту сәті «Кім жылдам»
Түйінді идеялар: Оқушылардың оқуға деген ынтасы артады
Топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылдыру
Жаттығулар: Топтар «талантты» және «дарынды» балаларға постер қорғайды
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл Постер қорғау, сұрақтарға жауап беру.
Дереккөздер: Мұғалімге арналған оқулық
Сабақта қолданылған материалдар: Флипчарт, пламастерлер, бейнежазба
Бағалау: Топтағы мұғалімдер жеке - жеке таратылған бағалау парақтарын толтырады.
Сабақтың барысы: Ұлы ойшыл, Конфуцийдің сөзі мен ережені тақтаға іліп қоямын да мұғалімдермен жылы сәлемдесіп, мұғалімдерді /қаламсаптарын жинап алып топқа бөлемін\ (3минут)
Өзімнің қызмет істеп жүрген мектебімнің талантты және дарынды балалар туралы слайд көрсетемін де төмендегідей сұрақтар қоямын: 1) Біздер не көрдік? 2) Нені байқадық?
Қойылған сұрақтарға мұғалімдер бірлесе отырып жауап берді. (5 минут)
Екі топтан бір - бірден екі мұғалімді ортаға шығарып, кемеңгер ақын Абайдың бір шумақ өлеңін үш түрде оқуларын өтіндім \мәнерлеп, әнімен, опера\ Өлең шумуғы төмендегідей:
Қараңғы түнде тау қалғып,
Ұйқыға кетер балбырап
Даланы жым - жырт, дел - сал қып,
Түн басады салбырап. (5 минут)
Мұғалімдерге тақырыпқа сай қысқаша шолу жасаймын. (7 минут)
Құрметті әріптестер, тарихқа шолу жасасақ, соңғы 2о жылда дарынды және талантты деген ұғымдар басқаша түсініліп жүр. Бұл өзгерістерге 1972 жылы Құрама Штаттардың Білім басқармаларында ұсынылған Марланд есебі түрткі болды. Есеп дарынды және талантты балалардың жоғала бастағанын көрсетіп, тіпті дарынды және талантты балаларды мүмкіндігі шектеулі балалармен қатар қойып теңестірілді. Алайда ғалымдардың есебі бойынша бұл қауіпті жоюдың бірнеше амалдары бар екендігі анықталды. Ең негізгісі - оқу қарқынын бейімделген әрі келісілген білім ортасы қажет болды.
Слайд көрсетіледі: Мұғалімдер талантты және дарынды балаларды қалай анықтайды? (7 минут)
Постер қорғау 1 топ. «дарынды» балалар қандай болуы керек? (2о минут)
2топ. «талантты» балалар қандай болуы керек?
Топтар бірлесіп жасаған жұмыстарын қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді,
Сергіту сәті: «Кім жылдам?» (3 минут)
Слайд көрсетіледі «Көбелек сабағы» (2 минут)
Бағалау. Таратылған бағалау парақтарындағы сұрақтарға жауап береді. (5 минут)
Стикер жазу. «екі жұлдыз, бір тілек». (3 минут)
Сабақтың соңы. «14 тілек әнменен». слайд көрсетіледі де игі тілектер ай тылыды. (7 минут)
Ақмола облысы, Степногорск қаласы
Бестөбе кенті, №1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Талантты және дарынды балаларды оқыту жүктеу
Жаңалықтар
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Талантты және дарынды балаларды анықтау және оқыту жолдары
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру, оларды оқыту әдістерін зерделеуге көмектесу
Талантты және дарынды баламен жұмыс
Дарынды баланы анықтау бойынша мұғалімдердің зерттеушілік жұмыстарды жүргізе білуіне көмектесу, бағыт - бағдар беру.
Талантты және дарынды балаларға білім беру
Түркістан қаласы, Мағжан Жұмабаев атындағы №15 мектеп гимназия математика пәнінің мұғалімі Есенкабулова Таттигуль Амангелдиевна
Дарынды оқушымен жұмыс ұйымдастыру жолдары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Алтынсарин орта мектебінің педагог - ұйымдастырушысы Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы
Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау (Коучинг сессия жоспары)
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11 жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Архабаева Жұпар Көпбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.