Халық ауыз әдебиеті (қысқа мерзімдік жоспар)
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті
Сабақтың мақсаты: Әдебиеттің түрлері туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Сабақтың нәтижесі: оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыланады;
Сабақтың түйінді идеялары: Халық ауыз әдебиетінің ерекшелігін ұғындыру
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог. АКТ, СТО, Бағалау, Жеке, жұптық, топтық жұмыс
9 сынып
Кіріспе Бүгінгі сабағымызды көркем ойлау мен көркем сөздің озық ойлы үлгісі ретінде қалыптасқан халық ауыз әдебиеті тақырыбына арнаймыз. Сынып екі топқа бөлініп, «Бақытты сәт» ойынына қатысады.
І топ – «Мұрагер» тобы
ІІ топ – «Талапкер» тобы
Таныстырылым
ІІ. «Бақытты сәт» ойыны
І гейм. Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Көп сұраққа жауап берген топ ұтады.
«Мұрагер» тобына арналған сұрақтар:
1. Фольклор дегеніміз не?
«Талапкер» тобына арналған сұрақтар:
1. Сыңсу қандай жыр?
Негізгі бөлім
ІІ гейм. «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»
Кішкене бөшкеге нөмірленген жетон салынған. Тапсыр маны топ мүшелері бірігіп орындайды.
Сөзжұмбақ «Ертегі»
- Ребус шешу.
- Батырлар жырынан үзіндіні мәнерлеп оқу.
- Тұрмыс салт жырларын мәнерлеп айту
Халық ауыз әдебиеті (қысқа мерзімдік жоспар). жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті
Сабақтың мақсаты: Әдебиеттің түрлері туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Сабақтың нәтижесі: оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыланады;
Сабақтың түйінді идеялары: Халық ауыз әдебиетінің ерекшелігін ұғындыру
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог. АКТ, СТО, Бағалау, Жеке, жұптық, топтық жұмыс
9 сынып
Кіріспе Бүгінгі сабағымызды көркем ойлау мен көркем сөздің озық ойлы үлгісі ретінде қалыптасқан халық ауыз әдебиеті тақырыбына арнаймыз. Сынып екі топқа бөлініп, «Бақытты сәт» ойынына қатысады.
І топ – «Мұрагер» тобы
ІІ топ – «Талапкер» тобы
Таныстырылым
ІІ. «Бақытты сәт» ойыны
І гейм. Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Көп сұраққа жауап берген топ ұтады.
«Мұрагер» тобына арналған сұрақтар:
1. Фольклор дегеніміз не?
«Талапкер» тобына арналған сұрақтар:
1. Сыңсу қандай жыр?
Негізгі бөлім
ІІ гейм. «Бөшкеден шыққан басқатырғылар»
Кішкене бөшкеге нөмірленген жетон салынған. Тапсыр маны топ мүшелері бірігіп орындайды.
Сөзжұмбақ «Ертегі»
- Ребус шешу.
- Батырлар жырынан үзіндіні мәнерлеп оқу.
- Тұрмыс салт жырларын мәнерлеп айту
Халық ауыз әдебиеті (қысқа мерзімдік жоспар). жүктеу
Жаңалықтар
Үйшік. (Орыс ертегісі)
Оқушыларды халық ауыз әдебиеті – халық шығармаларының түрлерімен таныстыру. Ертегі түрлерімен таныстыру.
Халық ауыз әдебиеті
Әдебиеттің түрлері туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Халық ауыз әдебиеті
Фольклор – қазіргі тілмен айтқанда «әмбебап», яғни синкретикалық өнер түрі. Онда өнердің әр түрі – сөз, музыка, хореография және театр өнері шоғырланған.
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Халық ауыз әдебиеті (күнделікті сабақ жоспары)
Ауыз әдебиеті — халқымыздың асыл мұрасы. Ол — төгілген сөз маржандарына бай. Онда халқымыздың ғасырлар бойғы басынан кешірген тарихи белестері, елінің тәуелсіздігі жолындағы ерлік, батырлық қимылдары, халықтың әдет - ғұрпы, салт - дәстүрі, арман -
Халық ауыз әдебиеті. Тұрмыс-салт жырлары, түрлері, олардың ерешеліктері
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Б. Аманшин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Махамбетова Сандуғаш Сағынғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.