Биік - аласа. Бір - көп
Технологиялық карта
Білім беру саласы: Таным.
Оқу қызметінің түрі: Қарапайым математикалық түсінікті қалыптастыру.
Тақырыбы: «Биік - аласа. Бір - көп».
Мақсаты:
БМ: Суретте және өзіне тікелей жақын кеңістікте орналасу бағытын ажырату мен атап көрсету.
ДМ: қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту.
ТМ: шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, көрсету, түсіндіру, жасату.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: үшбұрыш, төрт бұрыш - геометриялық пішіндерді дайындап қою.
Көрнекілігі: үй; биік - аласа, көк және қызыл түсті қарындаштар
Билингвальді компонент: биік - высокий - hidh, аласа - низкий - low, үшбұрыш - треугольник - triangle.
Қызығушылығын ояту кезеңі Жылулық шеңбері
Ғажайып сәт.
«Қара және салыстыр» ойыны.
Екі бала фланелеграфқа жақын келіп, одан екі үйді өз еріктерімен таңдап алуларын сұрау.
- Үйлер бірдей ме, жоқ әртүрлі ме?
- Дұрыс! Бір үй биік, ал басқа үй аласа.
- Бір - біріңе арқаларыңмен тұрыңдар, қайсың биік, қайсың аласа екенін көреміз. Бірі екіншісінен биік екен.
Балаларға үйлердің биік - аласа болатынын түсіндіремін.
Ұйымдастырылған оқу қызметі «Ботақан» ІІ - кіші аралас тобында
Тәрбиеші: Жуманова А. Б.
Биік - аласа. Бір - көп. жүктеу
Білім беру саласы: Таным.
Оқу қызметінің түрі: Қарапайым математикалық түсінікті қалыптастыру.
Тақырыбы: «Биік - аласа. Бір - көп».
Мақсаты:
БМ: Суретте және өзіне тікелей жақын кеңістікте орналасу бағытын ажырату мен атап көрсету.
ДМ: қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту.
ТМ: шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, көрсету, түсіндіру, жасату.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: үшбұрыш, төрт бұрыш - геометриялық пішіндерді дайындап қою.
Көрнекілігі: үй; биік - аласа, көк және қызыл түсті қарындаштар
Билингвальді компонент: биік - высокий - hidh, аласа - низкий - low, үшбұрыш - треугольник - triangle.
Қызығушылығын ояту кезеңі Жылулық шеңбері
Ғажайып сәт.
«Қара және салыстыр» ойыны.
Екі бала фланелеграфқа жақын келіп, одан екі үйді өз еріктерімен таңдап алуларын сұрау.
- Үйлер бірдей ме, жоқ әртүрлі ме?
- Дұрыс! Бір үй биік, ал басқа үй аласа.
- Бір - біріңе арқаларыңмен тұрыңдар, қайсың биік, қайсың аласа екенін көреміз. Бірі екіншісінен биік екен.
Балаларға үйлердің биік - аласа болатынын түсіндіремін.
Ұйымдастырылған оқу қызметі «Ботақан» ІІ - кіші аралас тобында
Тәрбиеші: Жуманова А. Б.
Биік - аласа. Бір - көп. жүктеу
Биік - аласа бір - көп қарапайым математикалық түсінік қоршаған орта Қарапайым математикалық түсінікті қалыптастыру
Жаңалықтар
Үйшік
Балаларға «биік» «аласа», «бір және көп» ұғымдарын түсіндіру. «Үшбұрыш», «Шаршы» геометриялық пішіндерімен таныстыру. Балалардың сөздік қорларын молайтып, тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұйымшыл болуға
Биік таулы өлкелер
Қазақстан биік таулы өлкелері туралы, биіктік белдеулер және табиғат ресурстары туралы білімдерін қалыптастыру. Әртүрлі тақырыптық карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды дамыту. Карта бойынша тауларға сипаттама беру дағдыларын
Аласа таулар
Оқушыларды аласа таулармен таныстыру Оқушылармен техникалық нұсқау картасы және плакат бойынша жұмыс жасап, білім сапасын көтеру. Оқушылардың шығармашылық қиялын дамыту, қызмет көрсету саласына үйрету және пәнге деген қызығушылығын арттыру,
Ұзын – қысқа. Биік – аласа. Кең – тар. Сызық түрлері
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы №2 Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Аккулова Лаззат Назаржановна
Кембридж бағдарламасы бойынша географиядан сабақ жоспарлары
Орал қаласы, №41 жаратылыстану - математика бағытындағы мектеп - лицейінің география пәні мұғалімі Адиева Лаура Самиголлиевна
Баланың ойлау қабілетін дамыту
Қызылорда облысы, Әйтеке би кенті, №28 «Ақбота» балабақшасының тәрбиешісі Сәнкебаева Нұргүл Шорақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.