Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көркем табиғат және көрікті жерлер

30 қазан 2018, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Көркем табиғат және көрікті жерлер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 6. 1. 1. 3. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.
6. 1. 2. 1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.
Бағалау критерилері Ана тілінің қызметін анықтайды
Мәтіндегі ақпараттарды есте сақтап, негізгі ойды табады
Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін ажыратады.

Сабақ басы
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.
Жұпта тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:
Ой шақыру
1. Тіл неліктен құралға жатады?
2. «Тіл қарым - қатынас құралы» дегенді қалай түсінесің?
«Мюнстенберг» әдісі арқылы төрт топқа бөлу
1 - топ - йцукепідауысты фывкп
2 - топ - фывапесм дауыссызкенннщло
3 - топ - ячсмитььлбдюжтөлмепн
4 - топ - Ячсмикірметьбюлжэ
Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды;
Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады.

Сабақ ортасы
Топтық жұмыс
1 - 2 - тапсырма
1. Мәтінді үнтаспадан тыңдап, ақпараттарды есте сақта.
2. Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер
Айтылған ойдың мағынасын түсініп, керекті сөздерді тауып, көп нүктенің орнына қойыңдар.
Керекті сөздер: қиыны, күрделісі, қадір тұтпай, ел - жұртыңды, жаны, алғыр. өгей ұлдары, сөз, ой, жанды, қасиеті, өгей ұлдары.
1. Ана тілін тек… … ғана менсінбейді, … … ғана аяққа басады.
(Ғ. Мүсірепов.)
2. Тіл қаруы — …, сөз қаруы — …. Ақыл - ды ой, … сөз адамның ең жоғарғы….
(Ғ. Мұстафин.)
3. Тіл — ұлттың …. Тіл — идеяның, сезімнің, ойдың, … көрінісі.
(Толстой.)
4. Өз тіліңді… … тұрып, … — … сүйе алмайсың.
(Паустовский.)
5. Сөз өнері — өнер атаулының ең … да….
(Бальзак.)
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, мақал - мәтелдерді, қанатты сөздерді аяқтаңдар.
Дескриптор
*ақпараттарды есте сақтап, негізгі ойды анықтайды
*мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
*көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді
ҚБ
Бағдаршам
Жұптық жұмыс
«Тіл қарым - қатынас құралы»тақырыбында жұбымен шағын диолог құрады
Дескриптор
*Берілген тақырыпта диалог жазады.
*Диалогта дәлел келтіреді

*Дыбыстық жүйенің емлелік ерекшеліктерін сақтап жазады.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Дескриптор
*Түсіп қалған әріптерді табады.
*Дыбыс түрлерін ажыратады.
ҚБ «Бәрекелді, әттеген - ай»
Мұғалім: Аймбетова Г. Б.
Көркем табиғат және көрікті жерлер. жүктеу
3 454
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қала мен ауыл
Қала мен ауыл
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 3. 2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: қала және ауыл тіршілігімен танысады.
Көптаңбалы сандар
Көптаңбалы сандар
Көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау.
Ә. Оспанов. Сүт қалай ұйықтады?
Ә. Оспанов. Сүт қалай ұйықтады?
Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Компьютердің пайдасы мен зияны
Компьютердің пайдасы мен зияны
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны. - Компьютермен дұрыс жұмыс жасай білу қаншалықты маңызды? - Компьютер мәдениеті дегенді қалай түсінесің?
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Мәдениет пен тіл
Мәдениет пен тіл
Адамдардың бір - бірімен тілдесуі, хабар беруі, ауызекі сөйлеу, ойды жазбаша жеткізу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×