Қала мен ауыл
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Сынып:1сынып | Мектеп: Сарыжаз орта мектебі Бізді қоршаған әлем. Менің атамекенім. Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебаева Акмарал Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Қала мен ауыл |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау . |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: қала және ауыл тіршілігімен танысады. Көптеген оқушылар: өз туған өлкесін сипаттауды үйренеді. Кейбір оқушылар:жергілікті жердегі көрікті орындармен танысады. |
Бағалау критерийлері | 1)Өзінің мекен жайын атайды. 2)Тұрғылықты жерінің географиялық орнын айтады. 3)Туған өлкесінің көрікті жерлерімен танысады. 4)Өзі тұратын жерді сипаттайды. 5)Қала мен ауылда кездесетін өсімдік пен мал түрлерін ажыратады. |
Тілдік мақсаттар 1)Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен таныстырады. 2)Ауыл мен қала тақырыбына үш тілде айтқызуды үйрету. | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері Ауыл-егін,бау бақша өсірілетін,үй жануарлары бағылатын елді мекен. Қала-тұрғындары негізінен әкімшілік,сауда,өнеркәсіп және мәдени орталықтарда қызмет ететін ірі елді мекен. Көрікті жерлер-ерекше назар аударарлық жер немесе белгілі бір жерге тиесілі нысан. қала – город – city; ауыл – село (деревня) – village; көрікті жерлер – достопримечательность – sights Талқылауға арналған сұрақтар: «Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?» «Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?» «Кімдерді қалалық деп атайды?» «Ауыл тұрғындары немен айналысады?» «Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?» |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне,жауапкершілікке,ынтымақтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
Ресурстар | Компьютер,қала және ауыл суреттері,қала,ауыл,қала тұрғыны,ауыл тұрғыны сөздерді жазылған үлестірме парақшалар,өсімдіктер,мал түрлері. |
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану. Қалада және ауылда қандай өсімдік түрлері кездесетіні, ауылдық жерлерде қандай мал түрлері өсірілетіні туралы әңгімелеседі. Оқушылар өз тәжірибесіне сүйене отырып, әңгімелеп береді. Математика. Оқушылардан алдыңғы тапсырмада айтылған ауылдағы үй жануарлары мен дақыл түрлерін санап шығуын сұраймын. |
АКТ қолдану дағдылары | АКТ. Қабілеті жоғары оқушыларға интернеттен Қазақстанның бұрынғы кезеңнен бастап, қазірге дейінгі қалалары туралы материал табуға ұсыныс беремін. Деректерді кестеде қала атауын бірінші бағанға, көрікті жерлердің атауын екінші бағанға орналастыруды ұсынамын. |
Бастапқы білім | Көкжиек тұстарын анықтауға қажет жергілікті белгілерді ажырата алады. Көкжиектің тұстарын жергілікті белгілерге сүйеніп табады. |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Әдеби шығарманың жанрын анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтау Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіме - нің
Астана – бас қала
Қарапайым тілдік құрылымдар мен мәтіндер, суреттер негізінде қала туралы өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Септік жалғауын қайталау.
Түсті металлургия
Шикізатпен жұмыс істейтін кәсіпорындардың өндірістік байланысын ажыратады, тұжырымдайды.
Біздің ауыл және қала. Ауыл еңбегі
Қазақстан халқының көбі ауылды жерлерде тұрады. Егін егу, мал бағу, жеміс - жидек өсіру – осының бәрінде де ауыл адамдары істейді. Ауылда мектеп, мәдениет үйі, бала тәрбиесі мекемелері, дәрігерлік мекемелері бар.
Халық қоныстануының географиялық ерекшелігі
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің география пәні мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы
Бас қала - Астанамыздың ең көрікті суреттері
Бас қала - Астанамыздың ең көрікті суреттері Бұл жинақтан Астана қаласының ең көрікті, көркем жерлерінің суреттерін таба аласыздар. Сәттілік тіліеймін!
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.