Кембридж тәсілі
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді....
Бос уақытты тиімді пайдалану
Мен бос уақытымды қалай өткіземін? Менің бос уақытым өте аз. Аптаның алты күнінде сабақ оқимын. Күз мезгілінде жексенбі күні отбасымызбен серуендеуге шығамыз, табиғат аясында демаламыз....
Жәндіктер әлемі
Балаларды жәндіктер әлемімен таныстыруды жалғастыру. Жәндіктердің характерлік ерекшеліктерін ажырата білуге үйрету. Балаларды түрлі жәндіктермен кездескенде өздерін дұрыс ұстау түсініктерін бекіту....
Менің сүйіп тыңдайтын әндерім. Мәтін: С. Сейфуллин Біржан
мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;...
Ұлттық құндылықтар (Алты қалпақ әдісі)
Ұлттық құндылықтар туралы әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын білдіру”....
Құстар сайрайды
құстар үнін тыңдау арқылы қуанышты көңіл күй туғызу, оны өз іс – әрекетінде маңайындағыларға бере білуге дағдыландыру; құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу....
Заттардың орналасуы
Заттардың орналасуын, бағытын және қашықтығын анықтайтын терминдерді пайдалану....
Как был изобретен самолёт
Что такое самолёт? Самолетом называется летательный аппарат, тяжелее воздуха, с подъемной силой, созданной по аэродинамическому принципу (обтекание воздухом крыла)....