Квадрат теңдеулердің түбірлерін табудың әр түрлі тәсілдерін пайдаланып есептер шығару
Тақырыбы: Квадрат теңдеулердің түбірлерін табудың әр түрлі тәсілдерін пайдаланып есептер шығару.
Мақсаты:
Білімділік: Пән бойынша білім - білік дағдыларын қалыптастыру, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімдерін бағалау.
Дамытушылық: Алдын - ла жеклеген тапсырмалар беру арқылы ізденіске құштарлықты дамыту.
Тәрбиелік: Ұлы адамдардың ұрпақтарына лайық, шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.
Түрі: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша жүргізілген жүйелеу сабағы.
Типі: Аралас сабақ.
Әдісі: Асоциация әдісі: қызығушылығын ояту, ойшылдар сайысы.
Көрнекілігі: Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары, әртүрлі деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірме.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Сыныпты топқа бөлу.
Сабақ төрт кезеңнен тұрады:
І - кезең: Қызығушылығын ояту. Өткен материялды еске түсіру.
ІІ - кезең: Квадрат теңдеудің түрлерін анықтауға кластер жасау.
ІІІ - кезең: Мағынаны ажырату.
1. Квадрат теңдеу, түбірі, шешу дегеніміз не?
2. Квадрат теңдеуді шешу алгоритмі.
3. Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері қандай?
ІV - кезең: Деңгейлік тапсырмалар орындау.
І - деңгей: Коэффициентін жаз. Түбірлерін тап.
1. а) 4х - 5х - 7= 0 -------------- 2. а) 3х2 - 12=0
ә) 3х2 - 4х+10=0 --------------- ә) х2 - 3х=0
б) 7х2+х - 6= 0 ------------------ б) 2, 7х2=0
ІІ - деңгей:
3. а) х2 - 6х+9=0 --------------- 4. а) х2+3х - 4=0
ә) 25х2 - 10х - 3=0 ------------- ә) 5х2+9х+4=0
б) 3х2 - 8х+5=0 ---------------- б) 11х2+25х - 36=0
ІІІ - деңгей: (тест)
1. Х2+3х = 0 түбірлерін тап
А.( 0; 3)
Б.(0;- 3)
С.( 0; 3\1)
Д. (- 3\1; 0).
2. Қай теңдеудің шешімі жоқ?
1. х(х+2) =0 ------------------ 3. – х2 - 16 = 0
2. 2х2+18 = 0 ---------------- 4. х2 - 3 = 0.
А. 4;
В. 2; 3;
С. 2; 4;
Д. Ондай жоқ.
3. Дұрыс тұжырымдаманы көрсетіңіз.
Квадрат теңдеудің түбірлерінің дұрыстығын
А. Пифагор;
В. Виет;
С. Архимед;
Д. Гаус теоремасымен тексеруге болады.
4. Егер в жұп сан болса толық квадрат теңдеу үшін, төменгі формулалардың қайсысы дұрыс.
А. D = 4ас - в;
В. D = d2/2 - ас;
С. D = (в/2) 2 - ас;
Д. D = в2 – ас.
V - кезең. Кітаппен жұмыс. Есептер шығару.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
Мақсаты:
Білімділік: Пән бойынша білім - білік дағдыларын қалыптастыру, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімдерін бағалау.
Дамытушылық: Алдын - ла жеклеген тапсырмалар беру арқылы ізденіске құштарлықты дамыту.
Тәрбиелік: Ұлы адамдардың ұрпақтарына лайық, шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.
Түрі: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша жүргізілген жүйелеу сабағы.
Типі: Аралас сабақ.
Әдісі: Асоциация әдісі: қызығушылығын ояту, ойшылдар сайысы.
Көрнекілігі: Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары, әртүрлі деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірме.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Сыныпты топқа бөлу.
Сабақ төрт кезеңнен тұрады:
І - кезең: Қызығушылығын ояту. Өткен материялды еске түсіру.
ІІ - кезең: Квадрат теңдеудің түрлерін анықтауға кластер жасау.
ІІІ - кезең: Мағынаны ажырату.
1. Квадрат теңдеу, түбірі, шешу дегеніміз не?
2. Квадрат теңдеуді шешу алгоритмі.
3. Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері қандай?
ІV - кезең: Деңгейлік тапсырмалар орындау.
І - деңгей: Коэффициентін жаз. Түбірлерін тап.
1. а) 4х - 5х - 7= 0 -------------- 2. а) 3х2 - 12=0
ә) 3х2 - 4х+10=0 --------------- ә) х2 - 3х=0
б) 7х2+х - 6= 0 ------------------ б) 2, 7х2=0
ІІ - деңгей:
3. а) х2 - 6х+9=0 --------------- 4. а) х2+3х - 4=0
ә) 25х2 - 10х - 3=0 ------------- ә) 5х2+9х+4=0
б) 3х2 - 8х+5=0 ---------------- б) 11х2+25х - 36=0
ІІІ - деңгей: (тест)
1. Х2+3х = 0 түбірлерін тап
А.( 0; 3)
Б.(0;- 3)
С.( 0; 3\1)
Д. (- 3\1; 0).
2. Қай теңдеудің шешімі жоқ?
1. х(х+2) =0 ------------------ 3. – х2 - 16 = 0
2. 2х2+18 = 0 ---------------- 4. х2 - 3 = 0.
А. 4;
В. 2; 3;
С. 2; 4;
Д. Ондай жоқ.
3. Дұрыс тұжырымдаманы көрсетіңіз.
Квадрат теңдеудің түбірлерінің дұрыстығын
А. Пифагор;
В. Виет;
С. Архимед;
Д. Гаус теоремасымен тексеруге болады.
4. Егер в жұп сан болса толық квадрат теңдеу үшін, төменгі формулалардың қайсысы дұрыс.
А. D = 4ас - в;
В. D = d2/2 - ас;
С. D = (в/2) 2 - ас;
Д. D = в2 – ас.
V - кезең. Кітаппен жұмыс. Есептер шығару.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
Жаңалықтар
Квадраттық теңдеу. Толымсыз квадраттық теңдеу
• Квадраттық теңдеудің коэффициенттерін анықтау; • толық және толымсыз квадрат теңдеулерді ажыратып шығарып білу;
Виет теоремасы тақырыбына есептер шығару
Виет теоремасын пайдаланып, келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерін табуға және Виет теоремасына кері теореманы пайдаланып, квадрат теңдеу құруға үйрету, әртүрлі қиындықтағы есептерді шығара білу.
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы, Ақсай қаласы, №5 жалпы орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Тлегенова Алуа Ескалиевна
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары тақырыбына есептер шығару
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Жақсыбайкөл негізгі мектебінің математика пәні мұғалімі Мусирова Гулнар Хамитқызы
Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер
[right]Шалқар ауданы, ГКС-12 орта мектебінің тәрбие жөніндегі орынбасары Дүйісмағанбетова Дәметкен Дауылбайқызы
Квадрат теңдеулерді шешу
Математика пәнінің нақтылығына көз жеткізу, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу. Жүйелі түрде жұмыс істеуге, өз ойын тиянақты жеткізе білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.