Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері

29 наурыз 2014, Сенбі
Категориясы: Математика
Алгебра
Сынып: 10
Сабақтың тақырыбы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Мақсаты:
1. Білімділік: Берілген аралықтағы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмімен таныстырып, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, интерактивті технологияны қолдана білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Өз жетістігін бағалай білуге, өз бетінше жұмыс жасауға іздене білуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: жеке, топтық, практикалық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызбалар, интерактивті тақта, компьютер
Пәнаралық байланыс: информатика, тарих.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. «Ой қозғау»
ІV. Мағынаны тану.
«Білімдіге – биіктен орын»
V. «Ой толғаныс»
VI. «Кім жылдам?»
VII. Үй тапсырмасы:
VІІІ.. Қорытынды

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру. (№290, 296 есептерінің жауаптарын ауызша оқыту)
Сәйкестендіру кестесі (Функцияны зерттеп оның графигін салу алгоритімін ретімен орналастыру)
Функцияны зерттеп оның графигін салу алгоритмі
1 Функцияның жұп, тақ және периодты екенін анықтау
2 Функцияның анықталу облысын табу
3 Функция графигінің координаталар осімен қиылысу нүктелерін анықтау
4 Функция графигін салу
5 Функцияның салынған графигін қолданып, оның мәндер жиынын жазу
6 Функцияның асимптоталарын табу
7 өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын анықтау
8 Таңба тұрақтылы аралықтарын табу
9 Кесте құру

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
10 358
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Функцияның қасиеттеріне есептер шығару
Функцияның қасиеттеріне есептер шығару
Функцияның қасиеттерін зерттеуге есептер шығару дағдыларын қалыптастыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ой түйіндеуге дағдыландыру, шапшаңдыққа, жинақылыққа баулу.
Туынды тарауына қорытынды
Туынды тарауына қорытынды
Атырау қаласы, Атырау селосы Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектептің Математика пәнінің мұғалімі Утеулиева Алма Нәсіпқалиқызы
Математикадан сабақтар топтамасы
Математикадан сабақтар топтамасы
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы №2 Алға орта мектебінің математика пәні мұғалімі Бақытжанова Гүлшара Айдарбековна
Күрделі функцияның туындысы
Күрделі функцияның туындысы
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәнінің мұғалімі Диярова А. С
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы,№9 орта мектебінің математика мен информатика пәні мұғалімі Некесова Бағила Исламқызы
Туынды есептеу тақырыбын пысықтау
Туынды есептеу тақырыбын пысықтау
ОҚО, Сарыағаш ауданы, №31 Талғат Бигелдинов атындағы мектептің математика пәні мұғалімі: Жанат Шалданбаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×