Математика әлеміне саяхат
Тақырыбы: Математика әлеміне саяхат (сыныптан тыс жұмыс)
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларға сұрақтар беріледі:
1. Тұңғыш президент күні қай күн?
2. Қазақстан ұлттық валютасының туған күні?
3. Қазақстанның Конституциясы қай жылы қабылданды?
4. Ел билеудегі ең лауазымды тұлға?
5. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы қашан қабылданды?
6. Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары
7. Мемлекеттік тудың авторы
8. Мемлекеттік Әнұранның авторлары?
Кім жылдам?
Жай сан дегеніміз не?
Құрама сан дегеніміз не?
Кемел сан дегеніміз не?
109 саны қандай сан?
12 санының квадраты неге тең?
12 және 15 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші неге тең?
Өзара жай сандар дегеніміз не?
2 - ге қандай сандар бөлінеді?
9 - ға қандай қандай сандар бөлінеді?
287 саны 3 - ке бөлінеді ме?
3 және 9 сандарының ең кіші ортақ еселігі неге тең?
Жарысқа қатысқан оқушылардан 4 оқушы жеңімпаз атанды. Бұл жарысқа қатысқан оқушылардың 1/5 - і болатын. Жарысқа неше оқушы қатысты?
Логика 1. Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген?
2. Ағаш үстінде жүз торғай отыр, аңшы оның онын атып алды. Ағаш басында торғайлардың қаншасы қалды?
3. Бөлменің әр бұрышында бір қоян отыр, оның әрқайсысына қарап үш - үштен қоян отыр. Бөлмеде барлығы неше қоян бар?
4. Төрт қайың қатар өсіп тұр. Әрбір қайыңда төрт - төрттен үлкен бұтақ бар, әрбір үлкен бұтақта төрт - төрттен кіші бұтақ бар. Әрбір кіші бұтақта төрт - төрттен шие бар. Қайыңда барлығы қанша шие бар?
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп есте сақтау қабілетін шыңдау.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларға сұрақтар беріледі:
1. Тұңғыш президент күні қай күн?
2. Қазақстан ұлттық валютасының туған күні?
3. Қазақстанның Конституциясы қай жылы қабылданды?
4. Ел билеудегі ең лауазымды тұлға?
5. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы қашан қабылданды?
6. Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары
7. Мемлекеттік тудың авторы
8. Мемлекеттік Әнұранның авторлары?
Кім жылдам?
Жай сан дегеніміз не?
Құрама сан дегеніміз не?
Кемел сан дегеніміз не?
109 саны қандай сан?
12 санының квадраты неге тең?
12 және 15 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші неге тең?
Өзара жай сандар дегеніміз не?
2 - ге қандай сандар бөлінеді?
9 - ға қандай қандай сандар бөлінеді?
287 саны 3 - ке бөлінеді ме?
3 және 9 сандарының ең кіші ортақ еселігі неге тең?
Жарысқа қатысқан оқушылардан 4 оқушы жеңімпаз атанды. Бұл жарысқа қатысқан оқушылардың 1/5 - і болатын. Жарысқа неше оқушы қатысты?
Логика 1. Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген?
2. Ағаш үстінде жүз торғай отыр, аңшы оның онын атып алды. Ағаш басында торғайлардың қаншасы қалды?
3. Бөлменің әр бұрышында бір қоян отыр, оның әрқайсысына қарап үш - үштен қоян отыр. Бөлмеде барлығы неше қоян бар?
4. Төрт қайың қатар өсіп тұр. Әрбір қайыңда төрт - төрттен үлкен бұтақ бар, әрбір үлкен бұтақта төрт - төрттен кіші бұтақ бар. Әрбір кіші бұтақта төрт - төрттен шие бар. Қайыңда барлығы қанша шие бар?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері. Жай және құрама сандар
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін табуда есе арттыру мен есе кеміту арқылы берілетін санның еселігі мен бөлгішін табуға болатындығының сырын ашып түсінеді.
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар және құрама сандар Жай сандар мен құрама сандарды анықтай білу және оны есеп шығаруда қолдануға үйрету
Ең кіші ортақ еселік
Оқушыларға берілген сандардың ең кіші ортақ еселігін табуды үйрету, тақ сандар, жұп сандар, жай сандар және құрама сандар жайлы алған білімдерін пысықтау.
Жай сандар, құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар. Оқушыларға жай сандар және құрама сандар тақырыбын тереңірек меңгерту үшін есептер шығарып үйрету. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қазақстан Республикасының рәміздері
Қазақстан Республикасының рәміздері 1992 жылы 4 маусымда қабылданды. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимні 2006 жылы 7 қаңтарда өзгертіліп, жаңа гимн қабылданды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.