Процент
Сабақтың тақырыбы: Процент. Берілген санның процентін табу.
Мақсаты:
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту.
2. Ойын элементтері арқылы пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
3. Оқушыларды шығармашылыққа баулу. Экономикалық мазмұндағы есептер шығару арқылы экономикалық тәрбие беру.
Сабақтың көрнекілігі: Алгоритм, формула, суреттер, бағалау кестесі.
Сабақтың типі: Білімді жинақтау, қорытындылау.
Әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару. Сабақтың мақсатын айту.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Мотивация.
Процентті ондық бөлшек түрінде жазу, кесте толтыру. Жауаптарын тақтадан тексере отырып, берілген ондық бөлшекті өсу ретімен орналастыру арқылы «Экономика» сөзін шығарады. Бүгінгі сабағымыз экономика саласымен байланысты болатынын айту.
IV. Өткенді еске түсіру. Өзара сұрақ - жауап арқылы іске асыру.
а) «Процент» ұғымы қандай мағынаны білдіреді?
в) Натурал санды немесе бөлшекті процентпен жазу үшін не істейміз?
с) Процентті бөлшекке қалай айналдырамыз?
д) Мысалдар келтіріңдер.
1. «Кім туға бұрын жетеді?» ойынын ойнату. Ондық бөлшекті, жай бөлшекті процентке айналдыру. Екі топқа бөлініп жарысады.
2. Ойын «Жарнама орнату». Бағанаға жарнамалар орнату үшін баған орналасатын жерді анықтау керек.
Ол үшін: 500 км жолдың қандай бөлігінде қандай мекеме орналасқанын анықтап, соған сәйкес жарнамаларды жапсыру керек.
Электрлік құрылғылар жолдың - 10%, ұн зауыты - 20%, банк - 25%, шаштараз - 5%, асхана - 70%, АЗС - 50%, фабрика - 80%, компьютер орталығы - 60% неше км екенін анықтау керек.
50 км, 100 км, 125 км, 25 км, 350 км, 250 км, 400 км, 300 км - ге тиісті жерлерге орнатылады.
Мақсаты:
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту.
2. Ойын элементтері арқылы пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
3. Оқушыларды шығармашылыққа баулу. Экономикалық мазмұндағы есептер шығару арқылы экономикалық тәрбие беру.
Сабақтың көрнекілігі: Алгоритм, формула, суреттер, бағалау кестесі.
Сабақтың типі: Білімді жинақтау, қорытындылау.
Әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Назарларын сабаққа аудару. Сабақтың мақсатын айту.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Мотивация.
Процентті ондық бөлшек түрінде жазу, кесте толтыру. Жауаптарын тақтадан тексере отырып, берілген ондық бөлшекті өсу ретімен орналастыру арқылы «Экономика» сөзін шығарады. Бүгінгі сабағымыз экономика саласымен байланысты болатынын айту.
IV. Өткенді еске түсіру. Өзара сұрақ - жауап арқылы іске асыру.
а) «Процент» ұғымы қандай мағынаны білдіреді?
в) Натурал санды немесе бөлшекті процентпен жазу үшін не істейміз?
с) Процентті бөлшекке қалай айналдырамыз?
д) Мысалдар келтіріңдер.
1. «Кім туға бұрын жетеді?» ойынын ойнату. Ондық бөлшекті, жай бөлшекті процентке айналдыру. Екі топқа бөлініп жарысады.
2. Ойын «Жарнама орнату». Бағанаға жарнамалар орнату үшін баған орналасатын жерді анықтау керек.
Ол үшін: 500 км жолдың қандай бөлігінде қандай мекеме орналасқанын анықтап, соған сәйкес жарнамаларды жапсыру керек.
Электрлік құрылғылар жолдың - 10%, ұн зауыты - 20%, банк - 25%, шаштараз - 5%, асхана - 70%, АЗС - 50%, фабрика - 80%, компьютер орталығы - 60% неше км екенін анықтау керек.
50 км, 100 км, 125 км, 25 км, 350 км, 250 км, 400 км, 300 км - ге тиісті жерлерге орнатылады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар Математика 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып Геометрия 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 сынып
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Математикадан күнтізбелік жоспар (5 - 11 сыныптар үшін)
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу және азайту жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру және бекіту, өзіндік ізденістерін қалыптастыру. Логикалық ой – өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылыққа баулу.
Ондық бөлшекке бөлуге есептер шығару
Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы
Процент. Бөлінді бойынша бірінші сан екінші санның неше процентін құрайтынын табу
Сабақтың мақсаты: Бірінші сан екінші санның процентін таба білу дағдыларын бекіту; Міндеттері: • Білімділік – тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін, дағдыларын пысықтау;
Математикадан емтихан сұрақтары (5 сынып)
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Жаңа Қаратон поселкес,і №23 жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.