Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Функцияны туындының көмегімен толық зерттеп, графигін салу

28 қаңтар 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Математика
Есеп және аудит тобы

“Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін, ең алдымен, азаттық пен білім қажет “
(Шоқан Уәлиханов).

Тақырыбы: Функцияны туындының көмегімен толық зерттеп, графигін салу
Мақсат: Жаңа талапқа сай, жаңа ақпараттық технологияны қолдана отырып, еліміздің ертеңі болар жас ұрпаққа сапалы білім беру
Білімділік: Теориялық материалдарды нақты есептер шығарту арқылы функцияны зерттеу схемасын сызуды және схема бойынша графигін салуды меңгерту, осы бағыттағы есептерді шешу дағдыларын жетілдіру
Дамытушылық: Оқушыларға ғылыми бағдар беріп, дербес тұжырымдар жасауға баулу, ой - өрістерін, тақырыптық білім, білігін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, өздігінше жұмыс істеуге дағдыландыру, кәсіпке баулу
Сабақ түрі: Жаңа білім беру
Сабақ әдісі: Сатылай кешенді талдау
Сабақ тәсілдері: Ұжымдық, топтық және зерттей оқыту
Сабақ барысында қолданылатын тәсілдер:
Фронтальді сұрау, әңгімелесу, іздену, бақылау
Сабақ жабдықтары: Оқулық, интеративті тақта, проектор, ПК
Сабақтың көрнекілігі:
Арнайы слайдтар, флипчарттар, кеспе қағаздар, бағалау парағы
Пәнаралық байланыс: экономика, информатика, геометрия, әдебиет

Сабақтың жоспары:
І Ұйымдастыру сәті:
1. Бөлме және оқушылар дайындығы, оқушыларды түгендеу;
2. Сабақ мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткенді қайталап, жаңа тақырыпты меңгеруге даярлау:
Проблеманы айқындау
1. Үй тапсырмасын меңгерулерін өткенді қайталап, жаңғырту арқылы бақылау;
2. Жаңа тақырыпқа нақты қайталау жаттығулары арқылы кіру.
IIІ Жаңа тақырыпты беру: Проблеманы шешу:
1. Функцияның жеке проблемаларын зерттеу және бұл зерттеулер қорытындысы бойынша толық зерттеу схемасын жасау;
2. Схема мәліметтерін пайдаланып графигін сызу.
IҮ Пысықтау: Проблеманың шешімін қолдану
1. Тақырыпқа сай есептер шығару арқылы білімін толықтыру, пысықтау;
2. Сергіту сәті; 3. Бекіту жаттығулары: «Мүмкіндігіңді көрсет»
Ү Қорытынды: Рефлексия. «Ой толғаныс» Бүгінгі сабақтан не алдым?
ҮІ Бағалау: Өзара бағалау. Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.
ҮІІ Үйге тапсырма
«… Нақты өмір құбылыстарының қай бағытында болмасын математика қолданылмайтын бірде бір сала жоқ…»
Н. И. Лобачевский
І Сондықтанда математиканы оқып, үйренудегі бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
Функцияны жеке бағыттарда зерттеу бойынша алған білімімізді жалпылап, қорытынды зерттеу схемасын жасау және графигін салуды үйрену. Ал, бұл мақсатқа жету үшін алдыңғы алған білімдерімізге сүйенеміз.

ІІ Өткенді қайталап, жаңа тақырыпты меңгеруге даярлау:
Проблеманы айқындау
Оқушылар, олай болса өткендерді қайталап, үй тапсырмасын меңгерулеріңді бақылайық, сонымен қоса бұл біліміз жаңа тақырыпты меңгеруімізге негізгі тірек болады.

1. Теориялық тапсырмалар:
а) Ал, есімізге алайық, біз функцияларды қандай бағыттарда зерттеген едік?
Не білеміз?
1. Функцияның анықталу аймағын, жұп, тақ, периодтылықты зерттеу.
2. Графиктің координата остерімен қиылысу нүктелерін табу;
3. Функцияны үзіліссіздікке зерттеу.
4. Монотонды (өсу, кему) аралықтарын, экстремумдерді табу.
5. Функцияның асимптоталарын табу
6. Ойыс, дөңес аралықтарын, иілу нүктелерін табу.
б) Карточкалар бойынша ауызша жаттығулар:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 050
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Математикадан сабақ жоспарларының жинағы (10 сынып)
Математикадан сабақ жоспарларының жинағы (10 сынып)
Математикадан сабақ жоспарларының жинағы 10 сынып. Функция ұғымы, оның анықталу облысы, мәндерінің жиыны, графигі, берілу тәсілдері бойынша білім, білік, дағдыларды дамыту.
Кесінді ортасының координаталары есептер шығару
Кесінді ортасының координаталары есептер шығару
Тік бұрышты координаталар жүйесі орналасқан жазықтық координаталық жазықтық деп аталады. Санақ басы ортақ, өзара екі перпендикуляр түзуді координаталық жүйе деп атайды.
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Атырау облысы, Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Клара Утеева
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функцияның берілу тәсілдері, графиктерін түрлендіру және қасиеттері бойынша оқушылардың білімін бекіту; Өтілген материалдарды практикалық сабақта тиімді қолдану арқылы оқушыларға функцияны зерттеу және оның графигін салу біліктері мен дағдыларын
Функциялар және графиктер
Функциялар және графиктер
"Функциялар және графиктер" қолданбалы курсының авторлық бағдарламасы математика пәнінің мұғалімі Тоқыжанова Шолпан Қасымқызы
Күрделі функцияның туындысы
Күрделі функцияның туындысы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Әйтеке би кенті №249 мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі Сансызбай Айгүл Мұхтарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×