Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Сабақтың білімділік мақсаты: Санды теңсіздіктің қасиеттерімен таныстыру және оларды әртүрлі жағдайларда дұрыс жаза білуге, есептеулерде қолдана білуге үйрету.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Берілген тақырып бойынша оқушылардың білімін жүйеге келтіру, математикалық тұрғыда сауатты жазып, оқуға дағдыландырып, оқушының зерделі ойын дамыту.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге, көпшіл сезім қалыптастыруға тәрбиелеу және өзінің білімін бағалай білуді үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: презентация - слайд, Е - кітапхана, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Күтілетін нәтиже: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолданып есеп шығара білулері
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін. І - топ: Теңдеу. ІІ - топ: Теңсіздік.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау
«Не білемін?»
Санды теңсіздік дегеніміз не?
Ол қалай жазылады? Санды теңсіздіктің сол жақ бөлігі, оң жақ бөлігі қайсы? а және в сандарының қайсысы үлкен, қайсысы кіші екенін қалай білеміз? Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?
Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар.
1. Егер 5> 3 болса, онда 3*5
2. Егер 9 > 7 және 7 > 5 болса, онда 9 * 5
Сабақтың білімділік мақсаты: Санды теңсіздіктің қасиеттерімен таныстыру және оларды әртүрлі жағдайларда дұрыс жаза білуге, есептеулерде қолдана білуге үйрету.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Берілген тақырып бойынша оқушылардың білімін жүйеге келтіру, математикалық тұрғыда сауатты жазып, оқуға дағдыландырып, оқушының зерделі ойын дамыту.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге, көпшіл сезім қалыптастыруға тәрбиелеу және өзінің білімін бағалай білуді үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: презентация - слайд, Е - кітапхана, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс
Күтілетін нәтиже: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолданып есеп шығара білулері
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін. І - топ: Теңдеу. ІІ - топ: Теңсіздік.
ІІ. Өткен сабақты пысықтау
«Не білемін?»
Санды теңсіздік дегеніміз не?
Ол қалай жазылады? Санды теңсіздіктің сол жақ бөлігі, оң жақ бөлігі қайсы? а және в сандарының қайсысы үлкен, қайсысы кіші екенін қалай білеміз? Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?
Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар.
1. Егер 5> 3 болса, онда 3*5
2. Егер 9 > 7 және 7 > 5 болса, онда 9 * 5
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 6. 2. 2. 6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану Сабақтың мақсаты: 6. 2. 2. 6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану
ТЕҢДЕУ ЖӘНЕ ТЕҢСІЗДІК, ӨРНЕК Ортақ тақырып «Ғарышқа саяхат»
4 (А)-бөлім ТЕҢДЕУ ЖӘНЕ ТЕҢСІЗДІК, ӨРНЕК Ортақ тақырып «Ғарышқа саяхат» Сабақ 6.04 №131 сабақ Тақырыбы Қос теңсіздіктер Мақсаты Қос теңсіздіктермен танысамыз және шешімдер жиынын табуды үйренеміз. Бүгінгі сабақта үйренетін жаңа терминдер, ережелер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Математикалық кафе
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
Сан аралықтары
Сан аралығы ұғымын енгізу және оның координаталық түзудегі кескінделуін үйрету. Санды теңсіздіктердің шешімдерінің әр түрлі жағдайын сан аралығында кескіндей білуге үйрету; Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың ой - өрісін кеңейту, өздігінен
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
ШҚО, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Жұбандық Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Акенева Асем Жумагалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.