Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал.
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ.
Сабақтың типі: Бекіту.
Сабақтың әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, сұрақ – жауап, деңгейлік тапсырмалар, сөйлеу – бағалау конспектісі, топтастыру стратегиясы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
1) сәлемдесу, сабақтың мақсаты, жүру барысын айту;
2) үй тапсырмасын тексеру
Негізгі бөлім:
1) Кім шапшаң?
2) «Біліміңді байқап көр»
3) «Математикалық лото»
4) «Кім зерек?»
5) «Сиқырлы сандықша»
6) «Математика тарихын білеміз бе?»
Қорытынды.
1) Үйге тапсырма
2) Бағалау.
1) Кім шапшаң? (Ой қозғау стратегиясы)
Мақсаты: тақырыпқа қатысты студенттердің білімдерін бақылау, толықтыру, пысықтау.
Шарты: Тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру, дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.
2) «Біліміңді байқап көр»
Мақсаты: Туынды табу ережелерін пайдалана отырып функцияның, күрделі функцияның, тригонометриялық функциялардың туындыларын есептеу, тарау бойынша алған білім, іскерлік, дағдыларын дамыту.
Шарты: Топтағы студенттер 4 - 5 студенттен құралған 3 топ құрып бөлінеді, бірлесе отырып берілген тапсырманы орындап, есептерді шығарады. Яғни, берілген тапсырманы бір студент тақтаға жазуға немесе топ болып кезектесіп шығаруға болады. Егер қате болған жағдайда, топ студенттері қатесін жөндеп көмектесуге болады.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал.
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ.
Сабақтың типі: Бекіту.
Сабақтың әдісі: танымдық ойын, тест, топпен жұмыс, сұрақ – жауап, деңгейлік тапсырмалар, сөйлеу – бағалау конспектісі, топтастыру стратегиясы.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
1) сәлемдесу, сабақтың мақсаты, жүру барысын айту;
2) үй тапсырмасын тексеру
Негізгі бөлім:
1) Кім шапшаң?
2) «Біліміңді байқап көр»
3) «Математикалық лото»
4) «Кім зерек?»
5) «Сиқырлы сандықша»
6) «Математика тарихын білеміз бе?»
Қорытынды.
1) Үйге тапсырма
2) Бағалау.
1) Кім шапшаң? (Ой қозғау стратегиясы)
Мақсаты: тақырыпқа қатысты студенттердің білімдерін бақылау, толықтыру, пысықтау.
Шарты: Тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру, дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.
2) «Біліміңді байқап көр»
Мақсаты: Туынды табу ережелерін пайдалана отырып функцияның, күрделі функцияның, тригонометриялық функциялардың туындыларын есептеу, тарау бойынша алған білім, іскерлік, дағдыларын дамыту.
Шарты: Топтағы студенттер 4 - 5 студенттен құралған 3 топ құрып бөлінеді, бірлесе отырып берілген тапсырманы орындап, есептерді шығарады. Яғни, берілген тапсырманы бір студент тақтаға жазуға немесе топ болып кезектесіп шығаруға болады. Егер қате болған жағдайда, топ студенттері қатесін жөндеп көмектесуге болады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын тригонометриялық өрнектерді ықшамдауда қолдануды үйрету
Дифференциалдауға есептер шығару.
Оқушылардың туынды, туындыны есептеу ережелері, күрделі және тригонометриялық функциялардың туындысы жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Тригонометриялық функциялардың туындыларының формулаларын пайдаланып есептер шығару, өз білімдерін толықтыруға үйрету. Өз ойын жеткізе білуге, математикалық шешендік тілін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Кері тригонометриялық функциялар
Кері тригонометриялық функциялардың графиктерін салу арқылы математикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Туындыны табу ережелері
Арал қаласы, «№19 орта мектебі» мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Құттымұратова Гүлнар Әмитқызы
Туынды тарауына есептер шығару
Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкер - шілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.