Туындыны табу ережелері
Алгебра және анализ бастамалары
Сабақтың тақырыбы: «Туындыны табу ережелері» тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, борт - журналдар(жұмыс парақтары), деңгейлік тапсырмалар, 12 балдық ашық журнал, дербес компьютер.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі технологиясы.
Оқушылармен жұмыс түрлері: жұптық, топтық, ұжымдық.
Пәнаралық байланыс: тарих, физика, ән, әдебиет, геометрия.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу – 1 минут
II. Үй жұмысын тексеру
ІІI. «Қайталау – ілімнің анасы»
Оқушыларды топқа бөлу.
Әр оқушы үш түсті (қызыл, жасыл, көк) стикердің біреуін таңдап, сонда жазылған ауызша есептерге жауап береді. Сынып оқушылары таңдаған түстері бойынша үш топқа бөлініп отырады.
«Білім» кемесінде «Туынды» аралына саяхат.
«Білім» кемесіндегі каюталар: «Функциялардың көбейтіндісі», «Функциялардың бөліндісі», «Дәрежелік функция» (оқушылар үш топқа бөлінеді). Әр каюта капитандарына бағалау парақтары таратылады (борт - журнал).
Сабақтың тақырыбы: «Туындыны табу ережелері» тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, борт - журналдар(жұмыс парақтары), деңгейлік тапсырмалар, 12 балдық ашық журнал, дербес компьютер.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі технологиясы.
Оқушылармен жұмыс түрлері: жұптық, топтық, ұжымдық.
Пәнаралық байланыс: тарих, физика, ән, әдебиет, геометрия.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу – 1 минут
II. Үй жұмысын тексеру
ІІI. «Қайталау – ілімнің анасы»
Оқушыларды топқа бөлу.
Әр оқушы үш түсті (қызыл, жасыл, көк) стикердің біреуін таңдап, сонда жазылған ауызша есептерге жауап береді. Сынып оқушылары таңдаған түстері бойынша үш топқа бөлініп отырады.
«Білім» кемесінде «Туынды» аралына саяхат.
«Білім» кемесіндегі каюталар: «Функциялардың көбейтіндісі», «Функциялардың бөліндісі», «Дәрежелік функция» (оқушылар үш топқа бөлінеді). Әр каюта капитандарына бағалау парақтары таратылады (борт - журнал).
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дифференциалдауға есептер шығару.
Оқушылардың туынды, туындыны есептеу ережелері, күрделі және тригонометриялық функциялардың туындысы жөнінде алған білімдерін тереңдету.
Туындыны табу ережелері тақырыбына есептер шығару
Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекітуге бағытталған
Туындыны табу ережелері
Туындыны табудың ережелері және дәрежелік функцияның туындысын табу формуласын өздеріне қорытып шығарту; Оларды есеп шығаруда қолдануды үйретіп, туынды ұғымы бойынша білімдерін кеңейту
Туындыны табу ережелері
Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Ақтам орта мектебінің математика пәні мұғалімі Иманғазиева Клара
Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, Маңғыстау гуманитарлық колледжінің математика пәнінің оқытушысы Кайболдиева Нургул Жумакелдыевна
Туынды тарауына есептер шығару
Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкер - шілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.