Өрнекті теңбе - тең түрлендіру
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнекті теңбе - тең түрлендіру
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты: • Өрнекті теңбе - тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе – тең өрнектерді табу
• Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Күтілетін нәтиже: • Өрнекті теңбе - тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді біледі
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе – тең өрнектерді табады
Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастырып, құрастырылған өрнекті түрлендіреді
Әдіс - тәсілдер: • Ойлан - бірік - бөліс, топпен жұмыс,
• Сөздің жалғасын тап, қатені қағу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1. Ұйымдастыру(3 мин)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Топқа бөлу
2. Психологиялық тренинг (1 мин)(оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
Қуанайын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге,
3 үй тапсырмасын тексеру (4 мин)( оқушылар жұптасып оң жағындағы оқушының дәптерін алмасып тақтадағы дұрыс жауапқа қарап тексереді)
Сабақтың тақырыбы: Өрнекті теңбе - тең түрлендіру
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты: • Өрнекті теңбе - тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе – тең өрнектерді табу
• Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Күтілетін нәтиже: • Өрнекті теңбе - тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді біледі
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе – тең өрнектерді табады
Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастырып, құрастырылған өрнекті түрлендіреді
Әдіс - тәсілдер: • Ойлан - бірік - бөліс, топпен жұмыс,
• Сөздің жалғасын тап, қатені қағу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1. Ұйымдастыру(3 мин)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Топқа бөлу
2. Психологиялық тренинг (1 мин)(оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
Қуанайын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге,
3 үй тапсырмасын тексеру (4 мин)( оқушылар жұптасып оң жағындағы оқушының дәптерін алмасып тақтадағы дұрыс жауапқа қарап тексереді)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Алгебралық бөлшектерді көбейту үшін олардың алымдарының көбейтіндісін алымына, ал бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазу керек.
Өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табу Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Жақшаларды ашу. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
Қандай өрнектер теңбе тең өрнектер деп аталады? Мысал келтір. а(b+c)=ab+ac Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді қалай ықшамдайды?
Рационал бөлшектер және олардың негізгі қасиеті
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ескене ауылы, Талдыбұлақ орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ендаманова Гүлзат Қабылдақызы
Бөлімдері бірдей бөлшектердің қосындысы мен айырмасы
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қалалық " №3 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ математика пәні мұғалімі: Рахимова Панат Советовна
Рационал өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Бестерек орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Мухаева Шолпан Бекежанқызы Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Рационал, яғни алгебралық
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.