Өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Сабақтың тақырыбы: Өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Математика 6 сынып
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табу
• Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Күтілетін нәтиже:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді біледі
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табады
Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастырып, құрастырылған өрнекті түрлендіреді
Әдіс – тәсілдер:
• Ойлан - бірік - бөліс, топпен жұмыс,
• Сөздің жалғасын тап, қатені қағу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1. Ұйымдастыру (3 мин)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Топқа бөлу
2. Психологиялық тренинг (1 мин) (оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
Қуанайын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге,
3. үй тапсырмасын тексеру (4 мин)( оқушылар жұптасып оң жағындағы оқушының дәптерін алмасып тақтадағы дұрыс жауапқа қарап тексереді)
4. «Сөздің жалғасын тап» (2 мин) (қайталау сұрақтары сұралады)
1. Қосылғыштардың таңбалары бірдей болса, қосынды таңбасы.........................
2. Қосылғыштар таңбасы әр түрлі болса, қосынды таңбасы..................................
3. Таңбалары бірдей сандар көбейтілсе, көбейтінді.................... таңбалы болады.
4. Жақша алдында «-» таңбасы болса.......................................................................
5. Жақша алдында «+» таңбасы болса.......................................................................
6. Әріп бөліктері бірдей қосылғышты................................................... деп атайды.
7. Ұқсас қосылғыштарды қосу үшін:.................................................,,......................
5. «Ғажап мақсат»(4 мин) Есептерді шығару арқылы ғажап сандар туралы мәлімет алады.
Математика пәні мұғалімі Әбдіқожаева Айгерім
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Математика 6 сынып
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табу
• Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Күтілетін нәтиже:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді біледі
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табады
Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастырып, құрастырылған өрнекті түрлендіреді
Әдіс – тәсілдер:
• Ойлан - бірік - бөліс, топпен жұмыс,
• Сөздің жалғасын тап, қатені қағу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1. Ұйымдастыру (3 мин)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Топқа бөлу
2. Психологиялық тренинг (1 мин) (оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
Қуанайын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге,
3. үй тапсырмасын тексеру (4 мин)( оқушылар жұптасып оң жағындағы оқушының дәптерін алмасып тақтадағы дұрыс жауапқа қарап тексереді)
4. «Сөздің жалғасын тап» (2 мин) (қайталау сұрақтары сұралады)
1. Қосылғыштардың таңбалары бірдей болса, қосынды таңбасы.........................
2. Қосылғыштар таңбасы әр түрлі болса, қосынды таңбасы..................................
3. Таңбалары бірдей сандар көбейтілсе, көбейтінді.................... таңбалы болады.
4. Жақша алдында «-» таңбасы болса.......................................................................
5. Жақша алдында «+» таңбасы болса.......................................................................
6. Әріп бөліктері бірдей қосылғышты................................................... деп атайды.
7. Ұқсас қосылғыштарды қосу үшін:.................................................,,......................
5. «Ғажап мақсат»(4 мин) Есептерді шығару арқылы ғажап сандар туралы мәлімет алады.
Математика пәні мұғалімі Әбдіқожаева Айгерім
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Жаңалықтар
Алгебралық бөлшектерді көбейту
Алгебралық бөлшектерді көбейту үшін олардың алымдарының көбейтіндісін алымына, ал бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазу керек.
Жақшаларды ашу. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
Қандай өрнектер теңбе тең өрнектер деп аталады? Мысал келтір. а(b+c)=ab+ac Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді қалай ықшамдайды?
Өрнекті теңбе - тең түрлендіру
Қызылорда қаласы, №101 орта мектептің математика пәні мұғалімі Әбдіқожаева Айгерім
Рационал бөлшектер және олардың негізгі қасиеті
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ескене ауылы, Талдыбұлақ орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ендаманова Гүлзат Қабылдақызы
Бөлімдері бірдей бөлшектердің қосындысы мен айырмасы
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қалалық " №3 жалпы орта білім беретін мектеп" КММ математика пәні мұғалімі: Рахимова Панат Советовна
Рационал өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Бестерек орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Мухаева Шолпан Бекежанқызы Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Рационал, яғни алгебралық
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.