Математикалық сайыс
Тақырыбы: «Математикалық сайыс» (5 – сынып)
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, ынтасын, қабілеттерін, белсенділіктерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, математика пәнінен алған білімдерін тереңдету, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімді, озық болуға тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Көрнекілігі: презентация, слайдтар, ребустар, кроссвордтар, ойынға қажетті әртүрлі заттар.
(Топтардың атын ребусқа жасыру)
Сайыс жоспары:
1. “Бәйге ” сұрақ жауап cайысы
2. “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3. “Қызықты есептер”
4. “Кім зерек?”
5. “Кроссворд шешу”
6. “Тарихқа саяхат ” үй тапсырмасы
7. Қорытынды
1 - сайыс «Бәйге».
I топқа сұрақтар
1. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті атайды?
2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?
3. Белгісіз қосылғыш қалай табылады?
4. Қандай сандар 9 - ға бөлінеді?
5. Жай сандар деп қандай сандарды атайды?
6. Белгісіз бөлгіш қалай табылады?
ІI топқа сұрақтар
1. Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
2. Қандай сандар 3 - ке бөлінеді?
3. Белгісіз азайтқыш қалай табылады?
4. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
5. Белгісіз көбейткіш қалай табылады?
6. Қандай кесінді радиус деп аталады?
2 - сайыс “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3 - сайыс “Қызықты есептер
I топқа сұрақтар
1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
2. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?(сабақты)
3. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3 үйрек)
4. Сағат 22. 00 - де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?(жоқ)
5. Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала? (6)
6. Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5)
ІI топқа сұрақтар
1. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? (үтір)
2. 70 мин көп пе, әлде 1 сағ. 10 мин көп пе? (тең)
3. Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады? (50)
4. Әсем поездың басынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13)
5. Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2)
6. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?
4 - сайыс “Кім зерек?” Тапсырма: суретті 10сек. көріп, нені көргенін баяндау.(еске сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында)
5 - сайыс «Кроссворд шешу»
6 - сайыс «Тарихқа саяхат». Әр топтан 1 оқушы математика тарихынан деректерді келтіреді. «Бөлшек тарихынан», «Аль - Хорезми»
Қорытынды. Марапаттау.
Мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін, ынтасын, қабілеттерін, белсенділіктерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, математика пәнінен алған білімдерін тереңдету, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімді, озық болуға тәрбиелеу.
Түрі: Сайыс
Көрнекілігі: презентация, слайдтар, ребустар, кроссвордтар, ойынға қажетті әртүрлі заттар.
(Топтардың атын ребусқа жасыру)
Сайыс жоспары:
1. “Бәйге ” сұрақ жауап cайысы
2. “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3. “Қызықты есептер”
4. “Кім зерек?”
5. “Кроссворд шешу”
6. “Тарихқа саяхат ” үй тапсырмасы
7. Қорытынды
1 - сайыс «Бәйге».
I топқа сұрақтар
1. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті атайды?
2. Қандай теңдік теңдеу деп аталады?
3. Белгісіз қосылғыш қалай табылады?
4. Қандай сандар 9 - ға бөлінеді?
5. Жай сандар деп қандай сандарды атайды?
6. Белгісіз бөлгіш қалай табылады?
ІI топқа сұрақтар
1. Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
2. Қандай сандар 3 - ке бөлінеді?
3. Белгісіз азайтқыш қалай табылады?
4. Теңдеуді шешу дегеніміз не?
5. Белгісіз көбейткіш қалай табылады?
6. Қандай кесінді радиус деп аталады?
2 - сайыс “Сандары бар және тақырыпқа байланысты ребустар” үй тапсырмасы
3 - сайыс “Қызықты есептер
I топқа сұрақтар
1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
2. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?(сабақты)
3. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3 үйрек)
4. Сағат 22. 00 - де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе?(жоқ)
5. Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала? (6)
6. Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5)
ІI топқа сұрақтар
1. Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? (үтір)
2. 70 мин көп пе, әлде 1 сағ. 10 мин көп пе? (тең)
3. Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады? (50)
4. Әсем поездың басынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 - вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13)
5. Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2)
6. Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?
4 - сайыс “Кім зерек?” Тапсырма: суретті 10сек. көріп, нені көргенін баяндау.(еске сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында)
5 - сайыс «Кроссворд шешу»
6 - сайыс «Тарихқа саяхат». Әр топтан 1 оқушы математика тарихынан деректерді келтіреді. «Бөлшек тарихынан», «Аль - Хорезми»
Қорытынды. Марапаттау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру
Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар және құрама сандар Жай сандар мен құрама сандарды анықтай білу және оны есеп шығаруда қолдануға үйрету
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
Санның бөлінгіштік қасиеттері
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Теңге ауылы, №11 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Карлова Зина
Жай сандар, құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар. Оқушыларға жай сандар және құрама сандар тақырыбын тереңірек меңгерту үшін есептер шығарып үйрету. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.