Рационал өрнектер. Рационал бөлшектерді қысқарту
Рационал өрнектер. Рационал бөлшектерді қысқарту
SMART мақсаты: Сабақ соңында рационал өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша білімдерін тереңдетеді, жүйелеп жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
• Бөлшек өрнектердің анықтамасын біледі. Бөлшек өрнектерді бүтін өрнектерден ажыратады.
• Рационал бөлшектерді қысқартуда көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолданады.
• Рационал өрнектерге амалдар қолдана алады.
• Рационал өрнектерді түрлендіру ерекшелігіне талдау жасайды.
• Рационал өрнектерді көпмүшеге түрлендіру алгоритмін құрастырады.
• Рационал өрнектерді түрлендіруде ойланып, бір шешімге келеді.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, Блум таксономиясы, бағалау парақшасы
Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық дайындық:
- Бүгін барлығымыз бір - бірімізге не тілейміз?
- Бағалау парақшасымен таныстыру
Критериалды бағалау
Рационал өрнектерді түрлендіру
Үй тапсырмасын тексеру. 2 мин
Қызығушылығын ояту.
Білім (7 мин)
Миға шабуыл:
1. Қандай өрнекті бөлшек өрнек деп атайды? (Бөлімінде айнымалылары бар бөлшектерді бөлшек өрнектер деп атайды.)
2. Бүтін өрнектерді бір бағанға және бөлшек өрнектерді бір бағанға ойластырып жазу.
3. Осы айтылып жатқан бүтін және бөлшек өрнектерді қандай өрнектер деп атайды?
Түсіну (5 мин)
Рационал өрнектерді шешуде қандай тәсілдер қолданылады?
Сәйкестендіру тесті
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
Қарабұлақ кенті, Мелькомбинат негізгі орта мектебінің
математика және физика пәні мұғалімі
Капалова Назым Беибитовна
SMART мақсаты: Сабақ соңында рационал өрнектерді түрлендіру тақырыбы бойынша білімдерін тереңдетеді, жүйелеп жинақтайды.
Күтілетін нәтиже:
• Бөлшек өрнектердің анықтамасын біледі. Бөлшек өрнектерді бүтін өрнектерден ажыратады.
• Рационал бөлшектерді қысқартуда көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолданады.
• Рационал өрнектерге амалдар қолдана алады.
• Рационал өрнектерді түрлендіру ерекшелігіне талдау жасайды.
• Рационал өрнектерді көпмүшеге түрлендіру алгоритмін құрастырады.
• Рационал өрнектерді түрлендіруде ойланып, бір шешімге келеді.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, Блум таксономиясы, бағалау парақшасы
Ұйымдастыру кезеңі 1 мин
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық дайындық:
- Бүгін барлығымыз бір - бірімізге не тілейміз?
- Бағалау парақшасымен таныстыру
Критериалды бағалау
Рационал өрнектерді түрлендіру
Үй тапсырмасын тексеру. 2 мин
Қызығушылығын ояту.
Білім (7 мин)
Миға шабуыл:
1. Қандай өрнекті бөлшек өрнек деп атайды? (Бөлімінде айнымалылары бар бөлшектерді бөлшек өрнектер деп атайды.)
2. Бүтін өрнектерді бір бағанға және бөлшек өрнектерді бір бағанға ойластырып жазу.
3. Осы айтылып жатқан бүтін және бөлшек өрнектерді қандай өрнектер деп атайды?
Түсіну (5 мин)
Рационал өрнектерді шешуде қандай тәсілдер қолданылады?
Сәйкестендіру тесті
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
Қарабұлақ кенті, Мелькомбинат негізгі орта мектебінің
математика және физика пәні мұғалімі
Капалова Назым Беибитовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Алгебра 10 сынып
Рационал бөлшектер және олардың негізгі қасиеті
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ескене ауылы, Талдыбұлақ орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ендаманова Гүлзат Қабылдақызы
Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Ж. Қалдығараев атындағы орта мектеп»ММ Математика пәні мұғалімі Кенжебекова Айгүл Атағозықызы
Рационал бөлшектерді қосу және азайту
Ақтөбе облысы, №6 Хромтау гимназиясының математика пәні мұғалімі Мукашева Г. О.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.