Жай бөлшектер
Тақырыбы: Жай бөлшектер
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың сандар туралы ұғымын кеңейту, өмірмен байланыстыра отырып бөлшек сандарды ұғындыру.
2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Көрнекілігі: Электронды оқулық, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды сабақ бастауға бейімдеп, сабаққа дайындаймын. Онан соң жаңа тарауды бастағалы отырғанымызды және оның бірінші тақырыбы «Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу» екенін айтып, бүгін осы тақырыпты өтетінімізді айтамын.
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.
а) Жай бөлшек ұғымын енгізу.
Дөңгелекті тең 4 бөлікке бөлейік. Тең бөліктер үлестер деп аталады. Әрбір үлес – дөңгелекті өзара тең 4 бөлікке бөлгендегі 1 бөлігі. Жазылуы дөңгелектің - і; - дің оқылуы: «төрттен бір». Демек, 1: 4 дегеніміз;, мұндағы – сызықша – бөлшек сызығы. 1 - бөлшектің алымы, 4 - бөлшектің бөлімі.
1 - сурет
Бөлшек сызығының астындағы сан неше тең бөлікке бөлінгенін көрсетеді, сондықтан оны бөлшектің бөлімі деп атайды, бөлшек сызығының үстіндегі сан ол бөліктердің нешеуі алынғанын көрсетеді сондықтан оны бөлшектің алымы деп атайды.
Бұдан соң интерактивті тақтадан электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындатамын.
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
а) Интерактивті тақта арқылы тапсырмалар орындату
1 - тапсырма бөліндіні бөлшек түрінде жазу.
Жай бөлшектер. жүктеу
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың сандар туралы ұғымын кеңейту, өмірмен байланыстыра отырып бөлшек сандарды ұғындыру.
2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Көрнекілігі: Электронды оқулық, интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды сабақ бастауға бейімдеп, сабаққа дайындаймын. Онан соң жаңа тарауды бастағалы отырғанымызды және оның бірінші тақырыбы «Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу» екенін айтып, бүгін осы тақырыпты өтетінімізді айтамын.
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.
а) Жай бөлшек ұғымын енгізу.
Дөңгелекті тең 4 бөлікке бөлейік. Тең бөліктер үлестер деп аталады. Әрбір үлес – дөңгелекті өзара тең 4 бөлікке бөлгендегі 1 бөлігі. Жазылуы дөңгелектің - і; - дің оқылуы: «төрттен бір». Демек, 1: 4 дегеніміз;, мұндағы – сызықша – бөлшек сызығы. 1 - бөлшектің алымы, 4 - бөлшектің бөлімі.
1 - сурет
Бөлшек сызығының астындағы сан неше тең бөлікке бөлінгенін көрсетеді, сондықтан оны бөлшектің бөлімі деп атайды, бөлшек сызығының үстіндегі сан ол бөліктердің нешеуі алынғанын көрсетеді сондықтан оны бөлшектің алымы деп атайды.
Бұдан соң интерактивті тақтадан электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындатамын.
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
а) Интерактивті тақта арқылы тапсырмалар орындату
1 - тапсырма бөліндіні бөлшек түрінде жазу.
Жай бөлшектер. жүктеу
Жаңалықтар
Жай бөлшектер. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Оқушыларға үлес, жай бөлшектер, оларды оқу және жазу туралы түсіндіру. Оқушылардың есептер шығару дағдысын жетілдіру. Жай бөлшектердің оқылуын меңгерту.
Үлестер. Жай бөлшектер
Бүтіннің бірнеше тең бөліктерінің әрқайсысы үлестер деп аталады. Бірінші дөңгелек тең 2 бөлікке бөлініп, оның бір бөлігі боялса, дөңгелектің екіден бір үлесі боялған. Екіден бірдің жазылуы: 1/2
Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген дұрыс бөлшек 1 – ден кіші. Алымы бөлімінен үлкен немесе тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе 1 – ге тең.
Математикадан жаңа сабақ жоспары 2013 жыл (5 сынып)
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстыру
Қызылорда қаласы, Талдыарал елді мекені №215 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Абдикаримова Гаухар Абдикаликовна
Бөлшектер мен үлестер. Олардың жазылуы
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.