Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Квадраттық функция және оның графигі

25 қаңтар 2019, Жұма
Категориясы: Математика
Алгебра факултатив сабақ 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі
Сабақтың мақсаты: Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x - m) 2 дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін салудағы оқушылардың білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділіктерін, коммуникативтік, ақпараттық қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тиянақтылыққа баулып, өзінің және жолдастарының ісін қадағалап, бағалай білуге, жауапкершілікпен қарауға, жеке тұлғалық қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу.
Сабақ әдісі: Психологиялық ахуал тудыру, мини - диалог, сұрақ - жауап, графикалық кестемен жұмыс, ізденіс, тест, есептер шығару.
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, слайд, плакаттар, таратпа материалдар, тестік тапсырмалар, кестелер, үлестірмелі карточкалар.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу;
- Оқушыларды түгендеу;
Ұйымдастыру сәті
Бүгінгі сабақтың тәртібі:
Мұғалімді тыңдаймыз,
Бір - бірімізді сыйлаймыз,
Саспай, асықпай,
Әр сұраққа, қателеспей,
Шуылдамай, қол көтере отырып,
Жауап беруге тырысамыз - деп, мұғалім оқушылардың назарын сабаққа аударады және көңіл - күйлерін бір ортаға тоғыстырады.
Психологиялық ахуал тудыру: “Көңіл күйді анықтау”, “Бүгінгі сабаққа не тілейік?”
Білімді тиянақтау кезеңі (Теориялық материалды қайталап, пысықтау).

І. «Қызығушылықты ояту»
• Мен білемін
• квадраттық функцияның кему аралығын табуды
• квадраттық функцияның симметрия осін табуды
• графиктерді түрлендіруді
• функциялар графиктерінің қиылысу нүктелерін табуды
• график бойынша функцияның қасиеттерін
• квадраттық функцияның тармақтарының бағытын анықтауды
енді теориялық материалды қайталау
1Квадраттық функцияның графигі қандай қисық?
Квадраттық функцияның графигі - парабола
2. а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?
а>0 болғанда, парабола тармақтары жоғары бағытталады
3. а0 болғанда, парабола абсцисса осімен екі нүктеде қиылысады
5. D=0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
D=0 болғанда, парабола абсцисса осімен бір нүктеде қиылысады
6. D0 болғанда, функция графигі (-∞; х0) кемиді, (х0;∞) өседі
8. а<0 болғанда, функция графигі (-∞; х0) және (х0; ∞) аралығында қалай өзгереді?
а<0 болғанда, функция графигі (-∞; х0) өседі, (х0;∞) кемиді
9. Парабола төбесінің абсциссасының формуласы?
Парабола төбесінің абсциссасының формуласы
Квадраттық функция және оның графигі жүктеу
2 775
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Квадраттық функция. y= ax2+n, y= a(x - m) 2 функциялары және олардың графиктері
Квадраттық функция. y= ax2+n, y= a(x - m) 2 функциялары және олардың графиктері
Квадраттық функция формулаларын меңгеру, түрлі жұмыстар арқылы оқушының білімін жетілдіру
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функцияларды айыра алады, графигін сала алады
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функция және оның графигі
Оқушылардың квадраттық функция және оның графигі білімдерің бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Квадрат теңсіздік. Квадрат теңсіздікті квадраттық функцияның графигі арқылы шешу
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды «квадрат теңсіздік» ұғымымен таныстыру, квадрат теңсіздіктерді квадраттық функцияның графигі арқылы шешуді меңгерту.
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×