Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Фигураларды әріппен белгілеу. Кесінділер салу

17 мам 2019, Жұма
Категориясы: Математика
Сабақтың атауы: Фигураларды әріппен белгілеу. Кесінділер салу.
Мақсаты: Кесінді және оның ұзындығы бойынша оқушылардың білімдерін пысықтау;
Кесінділерді салу және олардың ұзындықтарын өлшеу бойынша біліктерін тиянақтау және дағдыларын қалыптастыру;
Белгі бойынша жазу үшін белгілерді қолдану.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ — жауап, ой толғау.
Оқыту құралдары: оқулық, тақта

Психологиялық ахуал
Балалар бір - біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т. б.
– Жарайсыңдар, балалар! Енді, достарың сендерге жақсы тілектер айтып жатқанда қандай күйде болғандарыңды айта қойыңдаршы?
(Балалардың жауаптары)

Мағынаны тану
Мұғалім карточкаға жазылған «Сызық, кесінді, нүкте» сөздерін оқиды.
- бұл сөздердің барлығы сендерге кішкентай жаңалықтар ашуға көмектеседі. Сендер нүкте және кесіндімен танысасыңдар. Өткен сабақта танысқан сызық түрлерін естеріңе түсіріңдер. Оларды атаңдар. Қайшыны алып түзу сызықтың бір бөлігін екі жағынан кесіп алдыңдар дейік. Енді кесінді пайда болды. Кесінді екі жағынан нүктемен шектелген. Яғни, оның басы мен ұшы бар. Сызықты біз екі жағынан шексіз соза береміз. Т. с. с.
2. Оқулықпен жұмыс.
№1. «сызық пен кесіндінің қандай айырмашылығы, қандай ұқсастығы бар? Сызықтарды өлшеуге бола ма? Кесіндіні ше?» деген сұрақтар қою.
№2. Бізге өлшеу үшін қандай да бір өлшем керек. Алия қызыл өлшемді алып кесіндіні өлшеді. Оның өлшемін кесіндіге неше рет сиғызуға болады. Балалардың назарын бірдей кесіндіні түрлі өлшеммен өлшеген кезде, әр түрлі шама шығатынына аудару.
№3. Оқулықтағы өлшемді алып кесіндіні өлшейді.
№4. Ойлау қабілетін дамытуға жаттығулар.
Фигураларды әріппен белгілеу. Кесінділер салу жүктеу
3 838
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шамалар арасындағы тәуелділік: заттың шығыны, саны (заттар саны), жалпы шығыны.
Шамалар арасындағы тәуелділік: заттың шығыны, саны (заттар саны), жалпы шығыны.
Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Үнгітбаева Нұргүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×