3 таңбалы сандарды қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 3 таңбалы сандарды қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға 3 таңбалы сандарды қосып азайтуды уйрету, есептерді шығару барысында ойлау қабілетін дамыта отырып, сыпайылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың типі:
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
А) Амандасу
Б) Түгендеу
В) Психологиялық дайындық
Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан,
Барлық ғылым саған үйiр болады,
Досың солар – табылатын қасыңнан.
ІІ. Жаңа сабақ
(Оқушылармен жаңа тақырыпты талқылап, сабақтың мақсатын қою)
Ой қозғау: «Бәрін білгім келеді»
Астана – еліміздің бас қаласы. 2017 жылдан бастап Астанамыздың 20 жылдығын жыл бойы атап өтіп, қаншама іс-шаралар өткізіліп жатыр.
(Сызбаны толтыру арқылы есептер шығару)
Ойлан – тап! (Жұлдызшалардың орнына түсіп қалған сандарды тауып жазу керек)
+ 3*5 + **5
*4* 4**
487 858
ІІІ. Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрамыз,
Досымызға қараймыз,
Құшағымды кең ашып,
Шын ниетпен күлімдеп,
Шапалақты ұрамыз
IV. Жаңа білімді бекіту
(Тақтаға, дәптерге есептер шығару. Есептерді оқушылар мұғалімнен сыпайылықпен сұрап таұтаға шығады)
№ 112-113 есептер
V. Қорытынды
Не үйрендік? (Талқылау)
VІ. Бағалау
«Бағдаршам»
Қызыл - “5”
Сары - “4”
Жасыл - “3”
VІІ. Кері байланыс
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға 3 таңбалы сандарды қосып азайтуды уйрету, есептерді шығару барысында ойлау қабілетін дамыта отырып, сыпайылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақтың міндеттері:
- 3 таңбалы сандарды қосу және азайтуды меңгереді.
- Оқушыларға сандарды қосу және азайтудың заңдылықтарын пайдалана отырып, есептер шығарады.
- Оқушыларды сабақ барысында бір – бірімен сыйластық қарым – қатынасқа және өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың типі:
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
А) Амандасу
Б) Түгендеу
В) Психологиялық дайындық
Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан,
Барлық ғылым саған үйiр болады,
Досың солар – табылатын қасыңнан.
ІІ. Жаңа сабақ
(Оқушылармен жаңа тақырыпты талқылап, сабақтың мақсатын қою)
Ой қозғау: «Бәрін білгім келеді»
Үш жүз жиырма бір | 302 Т | 321 А | 521 П |
Қырық алты | 46 С | 64 Е | 82 У |
Екі жүз он алты | 516 Д | 315 В | 216 Т |
Бір жүз алпыс бес | 165 А | 176 Е | 565 И |
Бес жүз алпыс екі | 785 Ш | 562 Н | 188 В |
Бес бүтін онмыңнан он бес | 501 Р | 515 А | 15 И |
(Сызбаны толтыру арқылы есептер шығару)
Ойлан – тап! (Жұлдызшалардың орнына түсіп қалған сандарды тауып жазу керек)
+ 3*5 + **5
*4* 4**
487 858
ІІІ. Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрамыз,
Досымызға қараймыз,
Құшағымды кең ашып,
Шын ниетпен күлімдеп,
Шапалақты ұрамыз
IV. Жаңа білімді бекіту
(Тақтаға, дәптерге есептер шығару. Есептерді оқушылар мұғалімнен сыпайылықпен сұрап таұтаға шығады)
№ 112-113 есептер
V. Қорытынды
Не үйрендік? (Талқылау)
VІ. Бағалау
«Бағдаршам»
Қызыл - “5”
Сары - “4”
Жасыл - “3”
VІІ. Кері байланыс
Жаңалықтар
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.
Рационал сандарға амалдар қолдану. Теріс сандарды қосу
Оқушылардың теріс сандарды қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу;
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсіл
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу дағдысын жетілдіру.
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.