Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5. 1. 2. 25. бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;
Бағалау критерийлері Білу және түсіну. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледі;
Анализ.
- Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазу алгоритмін түсіндіреді;
Қолдану. Есептер шығарып, жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазады.
Сабақтың басы
1.1.Ұйымдастыру бөлімі «Ыстық лебіз» әдісі
Оқушылармен сәлемдесу, берілген есептер арқылы топтарға жайғастыру.
1.Жай бөлшектер
2. Аралас сан
3. Ондық бөлшек
1.2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру:
Мақсаты: Өткен материалды қайталау арқылы жаңа сабаққа өту.
Оқушыларға ондық бөлшектер және жай бөлшектер
LearningApps.org көмегімен үй тапсырмасын сұралады, жаңа сабаққа жол ашылады.
Мұғалім бөлшектердің дұрыс сәйкестендірілуін қадағалайды, қажет болса оқушыларға көмек көрсетеді.
Дағды: Білу
Бағалау:Оқушылардың ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болатынын біліп және түсінгендігін оларды қолдау арқылы, мадақтау
1.3 Жаңа тақырып.
Мақсаты: Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыруды үйрету.
Мұғалім ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырудың екі әдісімен таныстырады және http:daryn.online сайтынан бейнежазба көрсетеді, оқушылар Quizlet әдісімен жаттығу орындайды.
Дағды: Түсіну
Бағалау: Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмінің дұрыс құрастырылғанын қолдай отырып, түрлі түсті қағаздар арқылы бағалаймын. Толық жауап – көк түс, толық емес жауап - жасыл түс, түзетуді қажет ететін жауап - сары түс.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Бағалау критерийлері Білу және түсіну. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледі;
Анализ.
- Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазу алгоритмін түсіндіреді;
Қолдану. Есептер шығарып, жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде және керісінше жазады.
Сабақтың басы
1.1.Ұйымдастыру бөлімі «Ыстық лебіз» әдісі
Оқушылармен сәлемдесу, берілген есептер арқылы топтарға жайғастыру.
1.Жай бөлшектер
2. Аралас сан
3. Ондық бөлшек
1.2.Оқушылардың зейінін шоғырландыру:
Мақсаты: Өткен материалды қайталау арқылы жаңа сабаққа өту.
Оқушыларға ондық бөлшектер және жай бөлшектер
LearningApps.org көмегімен үй тапсырмасын сұралады, жаңа сабаққа жол ашылады.
Мұғалім бөлшектердің дұрыс сәйкестендірілуін қадағалайды, қажет болса оқушыларға көмек көрсетеді.
Дағды: Білу
Бағалау:Оқушылардың ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болатынын біліп және түсінгендігін оларды қолдау арқылы, мадақтау
1.3 Жаңа тақырып.
Мақсаты: Ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыруды үйрету.
Мұғалім ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырудың екі әдісімен таныстырады және http:daryn.online сайтынан бейнежазба көрсетеді, оқушылар Quizlet әдісімен жаттығу орындайды.
Дағды: Түсіну
Бағалау: Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру алгоритмінің дұрыс құрастырылғанын қолдай отырып, түрлі түсті қағаздар арқылы бағалаймын. Толық жауап – көк түс, толық емес жауап - жасыл түс, түзетуді қажет ететін жауап - сары түс.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру.
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу, ондық бөлшектерді салыстыру.
Ондық бөлшектерді жазып оқу, ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшекті қосады және азайтады Әртүрлі разрядтағы ондық бөлшектерді азайтады
Ондық бөлшектің оқылуы және жазылуы
Бүтін және бөлшек бөлігінің разрядтары: ондық, жүздік, мыңдық үлестер
Ондық бөлшектерді қосу
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Онды орта мектебінің математика пәні мұғалімі Серік Рабиға Серікқызы
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің математика пәні мұғалімі Абишев Жумабек Абдраманович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.