Төртбұрыш (8 сынып)
Сабақтың тақырыбы: шеберхана сабақ «Төртбұрыш»
Мақсаты: оқушының білімді меңгеруі, тақырыпты жан - жақты ойлау, сөйлеу, есте сақтау, көру жүйесін кеңейту, өзара қарым - қатынас мәдениетін дамыта отырып, математикаға соның ішінде геометрияға қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: шеберхана сабақ. Класы: 8 класс
Көрнекілігі: түрлі - түсті картон, қағаз, қайшы, сызғыш, қарындаш, жауап парағы, қисық бет.
Методы: А. Окуневтің методикасымен құрылған. Бұл оқушы жұмысын ұйымдастырудағы жаңа метод. Бұл сабақтағы тапсырмалар оқушыны қажетті бағытқа жетелейді. Мұғалім тек тыңдаушы, оқушылар бәрін өздері жасайды.
Барысы: а) ұйымдастыру: класты 3 топқа 3 бөлек столдарға отырғызып, қажетті құралдарды даярлау.
б ) тақырыппен жұмыс:
І тапсырма. Өзіңді мұғалімнің орнындамын деп ойла. Оқушылар «Төртбұрыштар тақырыбын қалай меңгергенін тексеру үшін қандай сұрақтар қояр едің? Ойыңды жазып, әр топтан бір оқушының жауап парағы тақтаға ілінеді.
ІІ тапсырма. Тақтадағы жазылған қасиеттердің қайсысы параллелограмға, тікбұрышқа, ромбыға, квадратқа тән?
Қасиеттер:
1. Диагоналдары өзара перпендикуляр және бұрыштарын қаққа бөледі.
2. Төртбұрыш.
3. Диагоналдары қиылысып, қиылысу нүктесінде қаққа бөлінеді.
4. Диагоналдары өзара тең.
5. Қарама - қарсы жақтары қос - қостан параллель.
6. Параллелограмм.
7. Қарама - қарсы жақтары мен қарама - қарсы бұрыштары өзара тең.
8. Барлық бұрыштары тік.
9. Барлық қабырғалары тең.
Мақсаты: оқушының білімді меңгеруі, тақырыпты жан - жақты ойлау, сөйлеу, есте сақтау, көру жүйесін кеңейту, өзара қарым - қатынас мәдениетін дамыта отырып, математикаға соның ішінде геометрияға қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: шеберхана сабақ. Класы: 8 класс
Көрнекілігі: түрлі - түсті картон, қағаз, қайшы, сызғыш, қарындаш, жауап парағы, қисық бет.
Методы: А. Окуневтің методикасымен құрылған. Бұл оқушы жұмысын ұйымдастырудағы жаңа метод. Бұл сабақтағы тапсырмалар оқушыны қажетті бағытқа жетелейді. Мұғалім тек тыңдаушы, оқушылар бәрін өздері жасайды.
Барысы: а) ұйымдастыру: класты 3 топқа 3 бөлек столдарға отырғызып, қажетті құралдарды даярлау.
б ) тақырыппен жұмыс:
І тапсырма. Өзіңді мұғалімнің орнындамын деп ойла. Оқушылар «Төртбұрыштар тақырыбын қалай меңгергенін тексеру үшін қандай сұрақтар қояр едің? Ойыңды жазып, әр топтан бір оқушының жауап парағы тақтаға ілінеді.
ІІ тапсырма. Тақтадағы жазылған қасиеттердің қайсысы параллелограмға, тікбұрышқа, ромбыға, квадратқа тән?
Қасиеттер:
1. Диагоналдары өзара перпендикуляр және бұрыштарын қаққа бөледі.
2. Төртбұрыш.
3. Диагоналдары қиылысып, қиылысу нүктесінде қаққа бөлінеді.
4. Диагоналдары өзара тең.
5. Қарама - қарсы жақтары қос - қостан параллель.
6. Параллелограмм.
7. Қарама - қарсы жақтары мен қарама - қарсы бұрыштары өзара тең.
8. Барлық бұрыштары тік.
9. Барлық қабырғалары тең.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр
Фигураның ауданы туралы түсінік беру. Фигуралардың ауданын салыстыру және өлшеу тәсілдерімен таныстыру. Көбейту кестесі туралы білімдерін бекіту. Есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлауын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Параллелограммен тіктөртбұрыштың ауданын табуға есептер шығару
Параллелограмм және тіктөртбұрыштың ауданы тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру, геометрияға деген қызығушылығын арттыру.
Қағаз және қатырма қағазымен жұмыс
Түркістан қаласы, Ататүрік атындағы №17 мектеп гимназия технология пәні мұғалімі Домаева Ақмарал Абдикаримовна
Іскерлік келіссөздер
Алматы облысы, Көксу ауданы, Мұқыры ауылы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Нұрмұханбетова Гүлбадан Тастыбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.