Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Процент

12 сәуір 2013, Жұма
Категориясы: Математика
Сабақтың тақырыбы: Процент
Сабақтың мақсаты: Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Процентті бөлшек сандармен жазу. Бөлшек сандарды процентпен жазуды үйрету.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру.
1) Кезең Барлық оқушыларға есептері бар таратпа қағаздарын беру. Сол есептерді шығару арқылы топқа бөлу: 2, 5+1, 5; 3, 4+0, 6; 2*1, 5; 8, 4: 2, 1
55, 6-51, 6; ------ 6, 3: 2, 1 -------- 2, 8+0, 2; -------- 4, 8-1, 8 --------, 10, 8-5, 8; -------- 2, 5*2 ------- 0, 25+4, 75
15, 5: 3, 1; --------- 4, 8: 1, 2 -------- 4, 8; 0, 8 --------- 5, 8+0, 2 ------- 75, 9-69, 9 -------- 1, 5*4
№1 топқа нәтижесі 4-ке тең
№2 топқа нәтижесі 5-ке
№3 топқа нәтижесі 6-ға
№4 топқа нәтижесі 3-ке тең оқушыларды отырғызу.

2) Кезең Әр топқа тапсырма беру:
1. Топтың атын
2. топтың ұранын
3. топтың ережесін құру
2) Әр топ өздерін таныстырады

3) Кезең. Жаңа сабақ слайдпен банктердің суретін көрсету арқылы.
Білу және түсіну сұрақтарын қою
1) Мына суреттер не көріп тұрсыңдар?
2) Бұл банктердің қандай қызмет атқарады?
3) Біздің ауылда қандай банктер бар?
4) Банктердің халыққа қызмет ету тегін бе?
5) Әр түрлі төлемдер төлегенде қосымша ақша ұстап қалады. Оны не деп атаймыз?
Ендеше біз оны Процент деп атаймыз
Алдымызға қандай мақсат қоямыз?
Оқушылар топпен ақылдаса отырып жауап береді.

3) 1м =? cм ------- 1 га=? ар -------- 1см метрдің қандай бөлігі?
1 см =? м -------- 1тг=? тиын -------- 1 ар=? га
Процентті бөлшек сандармен жазу үшін
1%== 0, 01 -------- 2%==0, 02 ----------- 3%==0, 03 -------------- 13%= =0, 13 ------------ 21%= =0, 21
Бөлшектерді процентпен жазу үшін: 0, 3= 0, 3*100%=30%
0, 05* 100%=5%
0, 12*100%=12%
2, 3*100%=230%
4) Кезең
Талдау сұрақтары қою.
1) 4%, 5%, 12%, 44%, 86%, 75%, 23%, 62%, 34% бөлшекпен қалай айтамыз?
2) 0, 5; 2, 54; 0, 3; 2, 5; 0, 78; 0, 06 процентпен қалай айтамыз?
Слайд арқылы көрсетіп, кітаптан ережені тағы да оқытып, топпен есептер шығарту
5) Кезең №1265,№1266,№1267.
6) Кезең Қорытындылау
7) Кезең Бағалау
8) Кезең Үйге тапсырма№1268, 1269, 1271
6 162
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Көктүбек ауылы, «Көктүбек орта мектебі» КММ математика пәнінің мұғалімі Баяхметова Бакытгуль Назарбековна
Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары
Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары
Алматы облысы, Қарасай ауданы, Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектебінің Физика пәні мұғалімі Отегенов Бахтияр Жуманазарович
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Онды орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Серік Рабиға Серікқызы
Процент
Процент
СҚО, Жамбыл ауданы, Айымжан ауылы. Математика пәні мұғалімі Сатина Ардақты Қизатуллақызы
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыру
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Б. К. Мергенбаев атындағы №226 гимназияның математика пәнінің мұғалімі Қабақбаева Гүлдана Көмекбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×