Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Квадраттық функция тарауын қайталау

21 сәуір 2013, Жексенбі
Категориясы: Математика
8 - сыныпта алгебра пәнінен «Квадраттық функция» тарауын аяқтаған соң білім байқауын өткіздім.
Сынып оқушыларын «Ойшылдар», «Тапқырлар», «Зерделілер» деп үш топқа бөлдім. Әр топтың өз ұраны, төсбелгісі белгіленді.

Сабақтың тақырыбы: Квадраттық функция тарауын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тарау бойынша оқушылардың білімдерін байқау, кеңейту, тиянақтау және толықтыру.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық ізденістерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой - өрісін кеңейтуге, шығармашылықпен жұмыс жасауға мүмкіндік беру, өз бетімен жұмыс жасауға қалыптастыру.
Тәрбиелілік: Ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, дәлдікке, шапшаңдыққа және өзін - өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім байқауы
Сабақтың әдісі: қайталау, сұрақ - жауап, талдау, есеп шешу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, кеспе қағаздар

Сабақтың құрылымы:
І кезең «Ширату» (Ауызша сұрақтар. Әрбір сұрақ 1 ұпай)
ІІ кезең «Төртеу түгел болса, төбедегі келеді» (Топтық жұмыстар)
ІІІ кезең «Біліміңді байқап көр» (Өзіндік жұмыс: деңгейлік тапсырмалар)
ІV кезең «Білімді мыңды жығар» (а) Топ жетекшілерінің сайысы: Шығарма - шылық жұмыстарды қорғау. ә) Мақалдағы сандар арқылы квадрат теңдеу құру)
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару
ә) Сабақтың мақсаттарымен, өту әдісін түсіндіру

2. Негізгі бөлім.
І кезең «Ширату» (Ауызша сұрақтар. Әрбір сұрақ 1 ұпай)
Квадраттық функция қандай формуламен беріледі?
Квадраттық функцияның графигі қандай сызық?
Квадрат теңдеудің түбірлерінің болу, болмауы неге байланысты?
Квадрат үшмүше көбейткіштерге қандай формула бойынша жіктеледі?
Квадраттық функцияның графигі қандай сызық?
у=ax^2+bx+c функциясының a>0 болғандағы қасиеттері.
у=ax^2+bx+c функциясының a0 1түбірі бар
D<0 2түбірі бар
D=0 түбірі жоқ
у = - 10х2 функциясының графигіне А(- 2; 40) нүктесі тиісті ме?
А) жоқ
Ә) иә

3. Теңсіздікті шешіңдер:
х2+2х - 15<0
А) (-∞;- 5)
Ә) (- 5; 3)
Б) [- 5; 3]
В) (3;∞)
3) Функцияны зерттеңдер: у = х2 – 7х + 10
а) Параболаның тармағы қалай қарай бағытталған?
ә) Функцияның нөлдері
б) Функция графигінің схемалық кескіні
в) х - тің қандай мәнінде функция оң мәндер қабылдайды?
г) Функцияның өсу аралығы.

ІІІ кезең «Біліміңді байқап көр» (Өзіндік жұмыс: деңгейлік тапсырмалар)
Интерактивті тақтадан слайд арқылы көрсетіледі
І деңгей
Квадрат үшмүшенің дискриминантын тап: 2х2 +3х – 3
Осы квадрат үшмүшенің нөлдерін тап.
у = 2х2 +3х – 3 функциясының графигін пайдаланып, 2х2 +3х – 30)┤
/ І деңгей – 5 ұпай, ІІ деңгей – 10 ұпай, ІІІ деңгей – 15 ұпай/

ІV кезең «Білімді мыңды жығар» (а) Топ жетекшілерінің сайысы: Шығарма - шылық жұмыстарды қорғау. ә) Мақалдағы сандар арқылы квадрат теңдеу құру)
Квадрат теңдеудің тұрмыстағы қолданысы
Модуль таңбасы астындағы функцияның графигін салу
Физика есептерін квадраттық функцияны қолданып шығару
Топ жетекшілері тақтада жауап беруге дайындалғанша сынып оқушылары мақалдағы сандарды түбір ретінде алып, квадрат теңдеу кұрады. Мақал интерактивті тақтада көрсетіледі.

Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
Білгенің бір тоғыз, білмейтінің тоқсан тоғыз.
Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді.
Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар.

3) Байқаудың қорытындысын шығару. Қазылар алқасы ең көп ұпай жинаған топты анықтайды және ең көп ұпай жинаған оқушыға «Сыныптың үздік математигі» атағы беріледі. Әр оқушы ең кемінде үш жұмыс орындағандық - тан сынып оқушылары алған ұпайларына байланысты түгел бағаланады.
4) Рефлексия
5) Үйге тапсырма: Қайталау. Квадраттық функция туралы ертегі жазып келу
9 746
0
  • 80
1 дауыс


Жаңалықтар
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Квадраттық функция және оның графигі тақырыбына жаттығулар орындау
Оқушылардың у=ax2+вx+c функциясының қасиеттерін пайдаланып, графигін тұрғыза білуді, бейімділіктерін қалыптастыру және осы арқылы функция графигінің түрлендірулерін білуді меңгерту.
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x - m) 2 дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін салудағы оқушылардың білімдерін бекіту.
Квадраттық функция. y= ax2+n, y= a(x - m) 2 функциялары және олардың графиктері
Квадраттық функция. y= ax2+n, y= a(x - m) 2 функциялары және олардың графиктері
Квадраттық функция формулаларын меңгеру, түрлі жұмыстар арқылы оқушының білімін жетілдіру
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функцияларды айыра алады, графигін сала алады
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функция және оның графигі
Оқушылардың квадраттық функция және оның графигі білімдерің бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×