Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Музыка – теориялық пәні бойынша тестілік сұрақтар

25 шілде 2014, Жұма
Категориясы: Музыка
Музыка – теориялық пәні бойынша тестілік сұрақтар
Тест №1
1.«до дубль диез» энгармониялық дыбысы:
a) си
b) си диез
c) ре
d) ре диез
e) ми бемоль
2. Үш дыбыстан терция бойымен орналасатын аккорд:
a) секстаккорд
b) септаккорд
c) нонаккорд
d) үшдыбыстық
e) квартсекстаккорд
3. Мажор үшдыбыстықтың интервалдық
құрылысы:
a) ү3+ ү3
b) ү3+ к3
c) к3+ к3
d) к3+ ү3
e) ү3+ т4
4. Үшдыбыстықтың үшінші дыбысы:
a) прима
b) секунда
c) терция
d) кварта
e) квинта
5. Үшдыбыстықтың бірінші айналымы:
a) квинтсекстаккорд
b) квартсекстаккорд
c) терцквартаккорд
d) секстаккорд
e) секундаккорд
6. «d - fis - h»аккордты анықтау:
a) мажор үшдыбыстығы
b) минор үшдыбыстығы
c) мажор секстаккорды
d) минор секстаккорды
e) ұлғайтылған үшдыбыстық
7. Консонанстық аккорд:
a) септаккорд
b) минор үшдыбыстығы
c) ұлғайтылған үшдыбыстық
d) кішірейтілген үшдыбыстық
e) нонаккорд
8. Квартсекстаккордтың интервалдық құрылысы:
a) терция+ терция
b) терция+ кварта
c) кварта+ кварта
d) кварта+ терция
e) терция+ квинта

9. « as - c - e» аккордын анықтау:
a) мажор үшдыбыстығы
b) минор үшдыбыстығы
c) мажор секстаккорды
d) минор секстаккорды
e) ұлғайтылған үшдыбыстық
10. ү3 + ү3 қандай үшдыбыстықтың құрылысы:
a) мажор үшдыбыстықтың
b) минор үшдыбыстықтың
c) кішірейтілген үшдыбыстықтың
d) ұлғайтылған үшдыбыстықтың
e) азайтылған үшдыбыстықтың
11. Кішірейтілген үшдыбыстықтың шеткі дыбыстары қандай интервал құрайды?
a) үлкен терция
b) кіші терция
c) таза квинта
d) ұлғайтылған квинта
e) кішірейтілген квинта
12. Секстаккордтың интервалдық құрылысы:
a) терция+ терция
b) терция+ кварта
c) кварта+ кварта
d) кварта+ терция
e) терция+ квинта
13. Мажор үшдыбыстық пен минор үшдыбыстықты айыратын дыбыс:
a) прима
b) секунда
c) терция
d) кварта
e) квинта
14. Диссонанстық интервал ұлғайтылған үшдыбыстықтың құрамында:
a) ұлғайтылған терция
b) кішірейтілген терция
c) таза квинта
d) ұлғайтылған квинта
e) кішірейтілген квинта
15. Үшдыбыстықтың түрлері:
a) 1
b) 2
c) 3
d) 4
e) 5

Тест №2
1. «b» энгармониялық дыбысы:
a) аis
b) h
c) ces
d) cis
e) his
2. Минор үшдыбыстықтың интервалдық құрылысы:
a) ү3+ ү3
b) ү3+ к3
c) к3+ ү3
d) к3+ к3
e) ү3+ т4
3. Кварта және терция мен құрылатын аккорд:
a) терцквартаккорд
b) секстаккорд
c) кварттерцаккорд
d) квартсекстаккорд
e) септаккорд
4. Үшдыбыстықтың екінші айналымы:
a) нонаккорд
b) квартсекстаккорд
c) секстаккорд
d) септаккорд
e) квинтсекстаккорд
5. Үшдыбыстықтың бірінші дыбысы:
a) квинта
b) кварта
c) терция
d) секунда
e) прима
6. «es - as - c» аккордты анықтау:
a) минор үшдыбыстығы
b) мажор секстаккорды
c) минор квартсекстаккорды
d) мажор квартсекстаккорды
e) мажор үшдыбыстығы
7. Диссонанстық аккорд:
a) мажор үшдыбыстығы
b) минор үшдыбыстығы
c) кішірейтілген үшдыбыстық
d) мажор сектаккорды
e) минор квартсекстаккорды
8. Секстаккордтың интервалдық құрылысы:
a) терция+ терция
b) терция+ секста
c) терция+ кварта
d) секста+ терция
e) кварта+ терция

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 976
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Гамма, этюдтар арқылы оқушының фортепиано аспабында ойнау техникасын дамыту
Гамма, этюдтар арқылы оқушының фортепиано аспабында ойнау техникасын дамыту
Шығарманы орындаған кезде штрихтарды пайдаланып, шығарманы әсемдей, әрілей білуіміз қажет. Оқушының берілген тапсырманы орындауы үшін және дамыта оқыту принципінің негізі боп табылатын ойлау қабілетін дамыту мақсатында шығармамен өз бетінше жұмыс
Халық күйі «Келіншек» 1-8 тактілер аралығы
Халық күйі «Келіншек» 1-8 тактілер аралығы
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ш. Берсиев атындағы орта мектебінің домбыра үйірмесінің жетекшісі Оразғали Жайнагүл Өтемісқызы
Негізгі доминантсептаккорд (D7). Құрылысы және шешімі
Негізгі доминантсептаккорд (D7). Құрылысы және шешімі
Ладтағы және ладтан тыс Доминантсептаккордты анықтап, құрып білуге баулу, арнаулы музыкалық дағдыларын дамыту, дүниетанымын кеңейту
Ладтың басқа түрлері
Ладтың басқа түрлері
«Д. Нұрпейісова атындағы халықтық музыка Академиясы» Атырау музыка колледжі. Туякалиева Сауле Биболатовна
Қозғау белгілері
Қозғау белгілері
Музыка пәні мұғалімі: Сарманов Борангали
Сырнай аспабын меңгертудегі квинта шеңберінің ықпалы
Сырнай аспабын меңгертудегі квинта шеңберінің ықпалы
Сырнай аспабын үйретуші мұғалімнің негізгі мақсаты – музыка маманын тәрбиелеу. Сондықтан сырнайға үйрету барысында оқушыға эстетикалық тәрбие де беріледі, олардың көркем шығармадағы әсемдікті сезінуіне, өз музыкалық қабілетін дамытуына, сырнайда
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×