Көлбеу жазықтық
Сабақтың тақырыбы: Көлбеу жазықтық. Механиканың алтын ережесі.
Сабақтың мақсаты: - Көлбеу жазықтықты қолдануды үйрету, механиканың алтын ережесін ұғындыру.
- Оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық іс - әрекеттерін қалыптастыру.
- Шығармашылыққа, өз ойын еркін айтуға баулу
Көрнекілігі: түсті қағаздар, смайликтер, түсті қалпақтар, презентация, интерактивті тақта
І. Үй тапсырмасы: Жай механизмдер (презентация)
INSERT әдісі бойынша интерактивті тақтады кестені толтыру.
Білемін Білгім келеді Үйрендім
ІІ. Сергіту сәті: Әр оқушы сенім ағашына осы оқу жылынан не күтетіндерін стикерге жазып іледі.
ІІІ. Жаңа тақырып (6 ойлау шляпасы)
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру
Ақ шляпа – фактілер, формулалар, анықтамалар
1. Көлбеу жазықтықпен күштен ұтыс аламыз ба?
2. Көлбеу жазықтықтың формуласы қалай жазылады?
3. «Механиканың алтын ережесі» қалай оқылады?
4. «Механиканың алтын ережесі» барлық механизмдер үшін орындала ма?
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Жай механизмдер бізге қажет...
«Механиканың алтын ережесі» бұл -
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
1. Жай механизмдер көмегімен не жасау мүмкін емес?
2. «Механиканың алтын ережесі» механизмдер үшін орындалмайды
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы:
«Неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Қандай ұсыныстар немесе ойларың бар?
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Қандай механизмнің түрлерін жасаған болар едің?
Суретін сызып түсіндір.
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.
Көзқарастарың, жалпы қорытынды ойларың.
IV. Әңгіме - дебат
(Архимед және оның шәкірті) сахналық көрініс
V. Тілші және ғалым (Жұптық әңгіме)
1. Адам мүшесінде иінтіректер бар ма?
2. Неге есік тұтқасын топсадан алыс шетіне іледі?
3. Неге палуандар күрес кезінде аяқтарын кеңірек тастап, иіліңкіреп жүреді?
4. Ағашқа бір қолмен асылып тұрған ыңғайлыма, әлде екі қолмен
VI. Логикалық сұрақтар
Мына мақалдардың тәрбиелік және физикалық мәнін түсіндіріңдер.
Ошақтың бір аяғы сынса, қазандағы ас төгіледі.
Биік ағаш бұрын құлайды
Екі аяқты адам түгел, төрт аяқты малда сүрінеді.
VII. Постер жасау
«Екі жұлдыз, бір үміт» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта екі білгенін, бір білмегенін стикерге жазып жабыстырады
VIII. Өзін - өзі бағалау. Түсті смайликтер арқылы.
Үйге тапсырма
Сабақтың мақсаты: - Көлбеу жазықтықты қолдануды үйрету, механиканың алтын ережесін ұғындыру.
- Оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық іс - әрекеттерін қалыптастыру.
- Шығармашылыққа, өз ойын еркін айтуға баулу
Көрнекілігі: түсті қағаздар, смайликтер, түсті қалпақтар, презентация, интерактивті тақта
І. Үй тапсырмасы: Жай механизмдер (презентация)
INSERT әдісі бойынша интерактивті тақтады кестені толтыру.
Білемін Білгім келеді Үйрендім
ІІ. Сергіту сәті: Әр оқушы сенім ағашына осы оқу жылынан не күтетіндерін стикерге жазып іледі.
ІІІ. Жаңа тақырып (6 ойлау шляпасы)
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру
Ақ шляпа – фактілер, формулалар, анықтамалар
1. Көлбеу жазықтықпен күштен ұтыс аламыз ба?
2. Көлбеу жазықтықтың формуласы қалай жазылады?
3. «Механиканың алтын ережесі» қалай оқылады?
4. «Механиканың алтын ережесі» барлық механизмдер үшін орындала ма?
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Жай механизмдер бізге қажет...
«Механиканың алтын ережесі» бұл -
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
1. Жай механизмдер көмегімен не жасау мүмкін емес?
2. «Механиканың алтын ережесі» механизмдер үшін орындалмайды
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы:
«Неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Қандай ұсыныстар немесе ойларың бар?
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Қандай механизмнің түрлерін жасаған болар едің?
Суретін сызып түсіндір.
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.
Көзқарастарың, жалпы қорытынды ойларың.
IV. Әңгіме - дебат
(Архимед және оның шәкірті) сахналық көрініс
V. Тілші және ғалым (Жұптық әңгіме)
1. Адам мүшесінде иінтіректер бар ма?
2. Неге есік тұтқасын топсадан алыс шетіне іледі?
3. Неге палуандар күрес кезінде аяқтарын кеңірек тастап, иіліңкіреп жүреді?
4. Ағашқа бір қолмен асылып тұрған ыңғайлыма, әлде екі қолмен
VI. Логикалық сұрақтар
Мына мақалдардың тәрбиелік және физикалық мәнін түсіндіріңдер.
Ошақтың бір аяғы сынса, қазандағы ас төгіледі.
Биік ағаш бұрын құлайды
Екі аяқты адам түгел, төрт аяқты малда сүрінеді.
VII. Постер жасау
«Екі жұлдыз, бір үміт» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта екі білгенін, бір білмегенін стикерге жазып жабыстырады
VIII. Өзін - өзі бағалау. Түсті смайликтер арқылы.
Үйге тапсырма
Жаңалықтар
Ұлттық құндылықтар (Алты қалпақ әдісі)
Ұлттық құндылықтар туралы әртүрлі ойлауды қажет ететін сұрақтар, проблемалар төңірегінде ой қорыту, өздерінің “ойларын білдіру”.
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Призманың көлемі
Тік призма және көлбеу призма туралы түсінікті пысықтау, есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Әр бір оқушының өзіндік ізденісін қалыптастыру, өз ойлырын тұжырымдап айтуды үйрету.
Қиылысқан түзулер. Перпендикуляр және көлбеу
Қиылысқан түзулер туралы түсінік беру; перпендикуляр және көлбеу теоремасымен танысу, оны дәлелдей білуге үйрету; Сызбаларын сала білуге, теоремаларды есептер шығару барысында қолдана білуге дағдыландыру;
Перпендикуляр және көлбеу
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы С. Шапағатов елді мекені, №1 мектеп - лицейі математика пәні мұғалімі Шахимова Тұрдаш Жорғынқызы
Тыныштық пен сырғанау үйкеліс коэффицентін табу
Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Сүмбе орта мектебі. Физика пәні мұғалімі Б. К. Оразбаев
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.