Жарықтың шағылу және сыну заңы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Жарықтың табиғаты мен таралуы туралы көзқарасты ғылыми тұрғыдан дәлелдей отырып, жарықтың сыну, шағылу құбылыстарымен танысу; Гюйгенс принципі негізінде сыну заңын қорыту; оқушылардың табиғат құбылыстарына деген материалдық көзқарастарын қалыптастыру, ғылыми білімдер мен заңдар негізінде құбылыстарды түсіндіру.
Дамытушылық: дидактикалық әдіс - тәсілдер мен көрнекіліктер, түрлі танымдық ойындар арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейту, танымы мен талғамын өсіру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетінше еңбектенуге, жылдам ой қорыта білуге дағдыландыру, топпен жұмыс істей білуге баулу.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, деңгейлік тапсырмалар, физикалық құрал - жабдықтар: лазерлік - оптикалық прибор, призма, жартылай цилиндр, айналар, «Жарықтың сыну мен шағылуы» презентациясы, суы бар стақан, қасық, түйреуіщ, суы бар ыдыс, пробка, тиын
Сабақтың түрі: топтық сайыс сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтастыру, ой қозғау, СТО элементтері, оқыту үдерісінде «үшөлшемді әдістемелік жүйесі»педагогикалық технологиясын пайдалану.
Пәнаралық байланыс: геометрия, философия, қазақ әдебиеті, математика
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың құрал - жабдықтарын алып, сабақты бастауға дайындық жасау.
1. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топ өз командаларының аты мен эмблемаларын таныстырып өтеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру.(сұрақ - жауап арқылы)
а) Қоржыннан шыққан құпиялар(қоржындағы нөмірленген асықтарды алу арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді)
1. Оптика тарауы нені зерттейді?
2. Жарық табиғаты туралы қандай көзқарастар қалыптасты?
3. Жарық дегеніміз не?
4. Жарық көзі деп нені айтамыз, олар нешеге бөлінеді?
5. Ағылшын ғалымы Максвеллдің дәлелдемесі?
6. Жарық жылдамдығы неге тең?
(Дұрыс жауап берген оқушыларға бір асықтан таратылады)
ә) Жазбаша сұрау.
Балалардың өз бетімен үйден орындап келген шығармашылық жұмыстарын тексеру
(2 топтың топ басшылары оқиды. Жақсы, мәнді жазылған жұмысқа қызылмен боялған асық беріледі)
б) Ш. Құдайбердіұлының «Тау басындағы ой» өлеңінен үзінді оқып, «Жарық» тақырыбымен қандай байланысы барын сұрап, өтілген тақырыпты қорытындылау.
Күннен неге түсіп тұр мұнша жарық,
Сегіз минут шерікте жерге барып
Әншейін құр жарқырап тұрып алмай,
Жылылық нұрмен бірге жүр қозғалып.
Бұл дүние жылу жоқ нұрсыз болса,
Әлемнен кім жүре алар пайдаланып?
Дүние атаулы теп - тегіс мөлдір болса,
Көлеңке орнығады қайда барып?...
Білімділік:
Жарықтың табиғаты мен таралуы туралы көзқарасты ғылыми тұрғыдан дәлелдей отырып, жарықтың сыну, шағылу құбылыстарымен танысу; Гюйгенс принципі негізінде сыну заңын қорыту; оқушылардың табиғат құбылыстарына деген материалдық көзқарастарын қалыптастыру, ғылыми білімдер мен заңдар негізінде құбылыстарды түсіндіру.
Дамытушылық: дидактикалық әдіс - тәсілдер мен көрнекіліктер, түрлі танымдық ойындар арқылы оқушылардың дүниетанымын кеңейту, танымы мен талғамын өсіру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетінше еңбектенуге, жылдам ой қорыта білуге дағдыландыру, топпен жұмыс істей білуге баулу.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық, деңгейлік тапсырмалар, физикалық құрал - жабдықтар: лазерлік - оптикалық прибор, призма, жартылай цилиндр, айналар, «Жарықтың сыну мен шағылуы» презентациясы, суы бар стақан, қасық, түйреуіщ, суы бар ыдыс, пробка, тиын
Сабақтың түрі: топтық сайыс сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтастыру, ой қозғау, СТО элементтері, оқыту үдерісінде «үшөлшемді әдістемелік жүйесі»педагогикалық технологиясын пайдалану.
Пәнаралық байланыс: геометрия, философия, қазақ әдебиеті, математика
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың құрал - жабдықтарын алып, сабақты бастауға дайындық жасау.
1. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топ өз командаларының аты мен эмблемаларын таныстырып өтеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру.(сұрақ - жауап арқылы)
а) Қоржыннан шыққан құпиялар(қоржындағы нөмірленген асықтарды алу арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді)
1. Оптика тарауы нені зерттейді?
2. Жарық табиғаты туралы қандай көзқарастар қалыптасты?
3. Жарық дегеніміз не?
4. Жарық көзі деп нені айтамыз, олар нешеге бөлінеді?
5. Ағылшын ғалымы Максвеллдің дәлелдемесі?
6. Жарық жылдамдығы неге тең?
(Дұрыс жауап берген оқушыларға бір асықтан таратылады)
ә) Жазбаша сұрау.
Балалардың өз бетімен үйден орындап келген шығармашылық жұмыстарын тексеру
(2 топтың топ басшылары оқиды. Жақсы, мәнді жазылған жұмысқа қызылмен боялған асық беріледі)
б) Ш. Құдайбердіұлының «Тау басындағы ой» өлеңінен үзінді оқып, «Жарық» тақырыбымен қандай байланысы барын сұрап, өтілген тақырыпты қорытындылау.
Күннен неге түсіп тұр мұнша жарық,
Сегіз минут шерікте жерге барып
Әншейін құр жарқырап тұрып алмай,
Жылылық нұрмен бірге жүр қозғалып.
Бұл дүние жылу жоқ нұрсыз болса,
Әлемнен кім жүре алар пайдаланып?
Дүние атаулы теп - тегіс мөлдір болса,
Көлеңке орнығады қайда барып?...
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Физика пәнінен тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Физика пәнінен тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Оқушылардың шығармашылығын дамытуда сайыс сабағының алатын орны
Оқушыларға белгілі бір дәрежеде білім берумен қатар, оқуға, үйренуге деген ықыласын арттыру әр ұстаздың басты міндеті. Сабақ барысында шәкірттердің білімге деген құштарлығын арттыру
Жарықтың толық шағылуы. Ақ жарықтың спектрге жіктелуі. Денелердің түстері
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Колдасова Яхшигул Османовна
Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңдары
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №21 орта мектептің физика пәнінің мұғалімі Куванова Гулнар
Жарық толқындары
Атырау облысы, Махамбет ауданы, Сарайшық селосы, Махамбет көп бейінді ауыл шаруашылық колледжінің математика және физика пәні мұғалімі Сатбергенова Сара Батырбекқызы
Жарықтың интерференциясы, дисперсиясы, дифракциясы
Жарықтың интерференциясы, дисперсиясы, дифракциясы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.